میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

یا امام رضا (ع)

پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۲۶ ب.ظ

دوست دارم سرخط باز قلم بگذارم 

باز هم سمت حرم چند قدم بگذارم

شعر خشکیده ، غزل روی لبم جاری کن

تشنه ام محض رضای خودتان کاری کن

دوست دارم بنشینم دو سه خط گریه کنم

و در آغوش ضریح تو فقط گریه کنم

زخمی ام زخم مرا کاش تو مرهم بشوی

می شود ضامن این بی سر و پا هم بشوی ؟

سلام امام رضا (علیه السلام)

چند روزی حالم اصلا خوب نیست ، خیلی دلم می خواد برم زیارت آقام امام رضا ...خانواده هم چند روز پیش رفتند مشهد ، اما من به خاطر مشغله های کاری نرفتم ، گفتم با پرواز میام اما وقتی پیگیر بلیط شدم همه جاها پر شده بود و من موندم با حال خرابم ...                                                               

امروز ظهر مشغول کاری بودم که یکی از اقوام زنگ زد و گفت بلیط برای مشهد رزرو کردم و ازم خواست برم یکی از نمایندگیهای هما و براش بگیرم ـ وقتی رفتم کار بنده خداها رو انجام دادم به رئیس اون نمایندگی گفتم یه بلیط دیگه هم میشه گرفت ؟ یه نگاهی بهم کرد و گفت چند دقیقه بشین . بعد از مدتی که گذشت نمیدونم چه جوری اما بلیط تو دستم بود ...

 پی نوشت :

- ممنونم آقا ...

-  ای همه هستی خراب یک نگهت            حال خرابم به یک نگاه تو آباد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۱۱
وحید

نظرات  (۸)

عزیزم شما که انقدر دلت پاکه امام رضا شمارو طلبیده برای ما هم دعا کن...
شاید وقتی اینو مینویسم رفته باشی مشهد
ولی میدونم مارو فراموش نمیکنی....
سلام...خداقوت...خوش به سعادتتون که آقا طلبیدتتون...برای ما هم دعا کنید..دلمون برای حرم آقا تنگ شده...
"رفت پیش امام و عکسشو داد به امام گفت: اگر میشه محض تبرک یه جمله بنویسید تا از شما پیر جماران یادگار داشته باشم.
امام گوشه عکس نوشتند............"
به روزم
یاعلی
خوش به سعادتتون که امام رضا دعوتتون کرد...

منم واقعا" دلتنگشم....

واااای....ایوون طلا...پنجره فولاد....نماز صبح....



واسه ما هم دعا کنین آقا بطلبن...
سلام. حاج وحید دلمون گرفته بود بدتر گرفت.
حالا رفتی؟یا نرفتی؟
منم خیلی هوس امام رضا کردم.
باهاش خیلی کاردارم.. اگه نرفتی باهم بریم؟؟؟؟
راستی این شعره که برا امام رضا گذاشتی خیلی قشنگه.
اون سری که با هیات غریب رفته بودم اینو بهم دادی خیلی حال کردم.
یه دونه باشی.
با صلوات بر محمد و ال محمد اغاز میکنیم روزمان را
سلام ای برادر اگه موافق با تبادل لینک هستی منو با اسم ولایت فقیه لینک کن بعذد بگو شما را با چه اسمی لینک کنم

در نظر سنجی هم شرکت کنید




سلام
تشکر از حضورتون
میتونید با نام " میهمان " لینک کنید .
سلام هم لینکی گرامی وفات ام المصائب عمه سادات را بر شما تسلیت می گویم

منتظر حضور گرمتان هستم همیشه
موفق باشید خیلی وب زیبا ومفیدی دارید

به روی دل، غم و داغ تورا گذاشته ام

به روی شانه ی خود کربلا گذاشته ام
برای آنکه مرا غُصه ی تو پیر کند

به روی کُلِّ جوانیم پا گذاشته ام
برای آنکه بگویم هنوز فکر توام

ببین که پیرهنت را کجا گذاشته ام
شکسته تر شده این دل،دله بدون حسین

شکسته تر شده هرچه دوا گذاشته ام
اگر بناست ببینی مرا بیا گودال

گه خویش را لب گودال جا گذاشته ام
هنوز خون گلوی تو رنگ موی من است

گمان مبر که به مویم حنا گذاشته ام
نشد اگرچه تنت را کفن کنم اما

هنوز هم کفنت را سوا گذاشته ام
(علی اکبر لطیفیان)

التماس دعای ظهور
سلام من نمیدونم چرا اینقدر دوستت دارم! شما میدونی؟خدایی برام سواله ها....




شما لطف دارید ، آدم داداشش و دوست داره اینکه سوال نداره ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">