میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

به یاد آقا مرتضی

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۱، ۰۱:۳۰ ب.ظ

 

 پی نوشت :

- حرفی ندارم ، فقط همین...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۲
وحید

نظرات  (۱۵)

عجب از این عقل باژگونه که ما را در جست و جوی شهدا،به قبرستان ها می کشانَد!
شهید آوینی.

حاج وحید هوس دوکوهه کردم بد . یادش بخیر
۲۳ فروردين ۹۱ ، ۰۷:۴۳ ازانتظار تا دیدار
با سلام ممنون از اینکه از وب بنده دیدن کردید بنده نیز وب شما را با نام میهمان لینک کردم.
کاش از دلبر نشانی داشتیم / بر سر کویش مکانی داشتیم

از برای مهدی صاحب الزمان / کاش در دل جمکرانی داشتیم

تعجیل در فرج آقا صلوات





ممنون از حضورتون
یادش گرامی....

السلام علیک یا فاطمه الزهرا....
بیست و هفتم فروردین ماه سالروز عروج عارفانه آیت الله بهجت ...
سلام

توفیق پیدا کردیم تا در این ایام فاطمیه دوباره با مطالبی در مورد حضرت زهرا س آپ بشیم خوشحال میشم سری به ما هم بزنید و مارو از نظرات سازندتون بهره مند کنید

یاعلی
لحظه لحظه بوى ظهور مى آید
عطر ناب گل حضور مى آید

سبز مردى از قبیله عشق
ساده و سبز و صبور مى آید

انشاا...
منتظرحضورتون هستم.
بر لحظه مرگمان تامل باید
آن لحظه چه سخت است تحمل باید
...

به روزم ... منتظر نظر زیباتون
السلام علیکم یا انصارالله
السلام علیک یا بنت رسول الله...

هر سال از او یاد می کنیم:
کبودی صورتش، بازوی شکسته اش، پهلوی خونینش...
طفل شهیدش، اشک دیدگانش، یتیمی کودکانش...

اما، تمام اینها برای چه بود؟

منتظر حضور گرمتون هستم
سلام

به روزم ومنتظر حضورتون

آخه نمیخوام حسرت به دل بمیرم......
سلام...خداقوت...آقا سید مرتضی برای ما دعا کن...
«خدایا من به جبهه نبرد حق علیه باطل آمده‌ام که جان خود را بفروشم .امیدوارم خریدار جان من تو باشی.... دلم می‌خواهد در آخرین لحظه‌های زندگی‌،بدنم و جسمم آغشته به خون در راه تو باشد...»
به روزم
یاعلی
" آه بی انصاف ! به جای آنکه قدوم آنان را "تو" بپذیری , باز هم شرمنده ات کرده اند و قدم های تو شده مهمان چشم ها و وجودشان ... " !!
http://rahefarda.mihanblog.com
سلام خوبی
بفرمایید با چه نامی لینکتون کنم
منو با این اسم
**((بفرمایید در خدمتیم - مهم))**
لینک کنید
سلام کسی اینجا نیست؟؟؟آقا وحید کجایید مهمونا منتظرن عامو
واااااییی خاله شما کجایید عامو اعصابم خورده این محمد ما اصلا کار گیرش نمیاد هر دستور دعایی هم که انجام داد شما که میدونید که تخصص داره که بنده خدا این همه کار انجام میده به جون خودم هفته پیش پروژه آموزش رو که مدیر گروهشوون نتونست انجام بده رو انجام داد آدم مذهبیم که هست میشناسیدش که وااااییی نمیدونم چرا کار گیرش نمیاد عجبا!!!!اصلا هم دوست نداره بره آواره مملکت های غزبی بشه واااااایییی دلم گرفته بود عامووو ببخشید اینجا درد دل ولی بچه ها دلم میسوزه براش عاموو ازدواجش با نامزدش گیره بنده خدا پولی نداره 10 میلیون تو حساب داره اونم میشه خرج طلای عروس خانم و عقد و عروسی تو کاراشم موفقه ها اما انگاری اصلا کار نیست بچه ها واسش دعا کنید یعنیا اگه کار گیرش بیاد مشکلاتش حل میشه هم نامزدش هم خودش هم من هم خونوادش همه همیشه دعاتون میکنن
ای واااااای من الان کلی درد دل کردم عاااامو در باره محمدون بود بعد نمیدونم چی شد خصوصی شد به جووون خودم من تیک خصوصیش نزدم ببخشید اقا وحید بی زحمت عمومیش کنید تا بچه ها دعا کنن بلکه مشکل حل شه ممنون ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">