میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

حسین من حسین من

پنجشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۰، ۰۸:۲۷ ق.ظ

فرارسیدن ایام اربعین سیدالشهدا تسلیت باد

 

سفر کردم به دنبال سر تو
سپر بودم برای دختر تو
چهل منزل کتک خوردم برادر
به جرم این که بودم خواهر تو

حسینم واحسین گفت و شنودم
زیارت نامه ام جسم کبودم
چه در زندان، چه در ویرانة شام
دعا می خواندم و یاد تو بودم

برای هر بلا آماده بودم
چو کوهی روی پا استاده بودم
اگر قرآن نمی خواندی برایم
کنار نیزه ات جان داده بودم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۲۲
وحید

نظرات  (۱۳)

سلام
امام صادق (ع) فرمودند:
بکت السما علی الحسین اربعین یوما بالدم.
آسمان چهل روز بر حسین (ع) خون گریه کرد.
The sky shed tears of blood on hussin(p.b.u.h.) for forty days.
مقام معظم رهبری فرمودند:
درسی که اربعین به مامی دهد، زنده نگهداشتن یاد حقیقت و خاطره ی شهادت در
مقابل طوفان تبلیغات دشمن است.
انشاالله موفق و موید باشید
التماس دعا
اگر قرآن نمی خواندی برایم
کنار نیزه ات جان داده بودم ...

خیلی التماس دعا
۲۲ دی ۹۰ ، ۱۹:۱۶ الهام(حرم دل)
سلام

امشب شب اربعین مصباح هداست
دل یاد حسین بن علی شیر خداست
پروانه به گرد شمع حق پر زد و سوخت
امشب شب یاد عشقیاء و شهداست

فرارسیدن اربعین حسینی تسلیت باد
"الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر"
فقط اهل بصیرت و پایداری میتوانند این پرچم را بردارند...

شهادتش مبارک!!!
اگر آه تو از جنس نیاز است در باغ شهادت باز باز است!

وبلاگ خوب و مفیدی دارین، و از همه مهمتر ولایتمدار!
خوش حال میشم به منم سری بزنید...
۲۳ دی ۹۰ ، ۰۳:۳۹ سارا امیدوار
سلام
اربعین حسینی تسلیت
التماس دعا
یا امام حسین (ع)
۲۳ دی ۹۰ ، ۱۶:۰۶ شور حسین(علیه السلام)
337. میهمان

سلام همسنگر

برای آشنایی با شما خدا را شاکریم

شما در ردیف فوق با افتخار لینک شدید انشالله همسنگران خوبی برای همدیگر باشیم
سفر کردم به دنبال سر تو / سپر بودم برای دختر تو

چهل منزل کتک خوردم برادر / به جرم این که بودم خواهر تو . . .

وبلاگتونو لینک کردم
السلام علیکم یااباصالح المهدى (عج)السلام علیک یاامین الله فى ارض وحجته على عباده(یاصاحب الزمان آجرک الله)اربعین حسینی بر شما وعاشقان حسین تسلیت عرض مینمایم)

سلام خدا قوت
در قلبها ،‌ جای پای مهربانان می ماند /
وگرنه موج روزگار هر ردپایی را پاک میکند
******************************************
www.raheshohada313.blogfa.com
کمپین خودجوش دانشجویان ایرانی برای همکاری داوطلبانه با سازمان انرژی اتمی
http://dararezoyeshahadat.blogfa.com

یاد آوری رهبر معظم انقلاب: فرض بفرمائید در کشور ترور اتفاق مى‌افتد؛ شهید على‌محمدى، شهید شهریارى،شهید رضائى‌نژاد را ترور میکنند. خب، این یک کار تروریستى است. یک وقت بهاین مسئله به چشم یک عمل تروریستىِ ضد امنیتى نگاه میکنیم؛ خب، انسان غصه هم میخورد؛ چند تا دانشمند ما مورد اصابت جنایت دشمن - یک چند تا تروریست- قرار گرفتند. یک وقت نه، با همان چشمِ جبهه‌اى نگاه میکنید: این یک حرکت در مجموعه‌ى حرکتهاى خصمانه‌ى علیه نظام اسلامى است.
حالا در همین قضیه‌ى این ترورها، من عقیده‌ام این است که بچه‌هاى تشکل هاى دانشجوئى در این قضیه کوتاه آمدند؛ یعنى کم‌عملى نشان دادند. باید این قضیه را بزرگ میکردید. البته نه اینکه بزرگ کنید - چون خودش بزرگ است -همان جور که هست، منعکس میکردید. ما حتّى ندیدیم تشکلهاى ما پوستر این شهدا را هم چاپ کنند، منتشر کنند، پخش کنند، یادمان اینها را نگه دارند. نه، این موضوع اصلاً نباید فراموش شود؛ این کار کوچکى نیست.
چقدر خوبه هر از گاهی سری به بهشت زهرا بزنیم!!!
شاید کمی یاد مرگ بیافتیم...

به بصیرت سر بزنید...
با سلام
ایام تسلیت
ابیات پر محتوایی بود استفاده کردم
خوشحال میشم سری بزنید
با سلام وعرض ادب محضر برادر وهمسنگر گرامی ابراهیم ( وحید ) کاظمی شاید هم همشهری ( آبادان سربلند وهمیشه مقاوم ) شهر خون وایثار
ضمن تسلیت به مناسبت شهادت یازدهمین خورشید اسمان ولایت وامامت امام حسن عسگری (علیه السلام )وفردا تبریک آغاز امامت منجی بشریت اقا ومقتدای همه شیعیان وملجا وپناه همه بی پناهان عالم حضر ت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بر شما وهمه شیعیان عالم
ضمن خوش آمد گوئی از حضور گرمت به کلبه محقر ولی مزین به نام قران خرسندیم.
سرآغاز سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک میگویم.
«پاینده و برقرار باد جمهوری اسلامی ایران»
وبرقرارباد آقا ومولایم امام خامنه ای .
دوست عزیز ، وبلاگ ودست نوشته ها چه ارزشی دارد امروز یار وهمره پیدا کردن خود محبتی دست نا یافتنی وبی پایان است که خداوند از سر لطف ومحبت برای بندگان خاص خودش قرار داده است وبلاگ پر محتوای وارزشی مهمان را باافتخار از پیوندهای خود قراردادم فقط به شرط خط سیر در کنار شمع ولایت وانرا سرمه چشم ونور دیدگان خود نمودم امید است همیشه در کنار هم باشیم .
برادرم مربیان ونونهالان حافظ دعا گوی شما هستند مارا از دعای خویش بی نصیب مفرما .
التماس دعا الاحقر ذهابی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">