میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

الهی الهی الهی

دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۰، ۰۱:۴۵ ب.ظ

 

سلام

مدتیه چیزی ننوشتم ، ماه خدا هم کم کم داره تموم میشه ، دوباره شیطون از زندان آزاد میشه و نفس و نفس و نفس ...

خدای من تصورش برام خیلی سخته ، تازه حالم داره دگرگون میشه ، تازه شوقی تو دلم اومده که وصف شدنی نیست ، تازه دارم بهت عادت می کنم ، با مناجاتهای شبانه با درد و دلهای فراوان ، با دوری از گناه ،با اشک ، هم صحبت شدن با شما خیلی قشنگه .

امیرالمومنین فرمودند : غریب کسی است که رفیق نداشته باشه . خدایا نذار من غریب بشم .

یا علی یاعلی یاعلی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۳۱
وحید

نظرات  (۹)

سلام
ممنو از حضورت و وقتی که گذاشتی و مطالعه کردی
به نام میهمان لینک شدید
سردار سپاه اسلام شهید حسین قجه ای
۳۱ مرداد ۹۰ ، ۱۴:۲۰ مهندس محمد شرافت
سلام اقا وحید اولا تشکر ازحضورتان دوم تسلیت سوم پیوند با شما شهر سالم ساوه
۳۱ مرداد ۹۰ ، ۱۴:۳۰ گمنام مثل پدرم
سلام ممنون از حضورتون ...
طاعاتتون قبول حق باشه ...وبلاگ شما باافتخار لینک شد
یاعلی
۳۱ مرداد ۹۰ ، ۱۴:۳۶ گمنام مثل پدرم
از کامنتتون متعجب شدم چه با سرعت
سلام علیکم
طاعات و عبادات قبول

امام زمان علیه السلام:
"انا غیر مهملین لمراعاتکم و لا ناسین لذکرکم؛
ما به امور زندگی شما بی توجه نیستیم و شما را فراموش نمی کنیم."

شب های قدر آقا برای ما دعا میکنند ما هم برای ایشان دعا می کنیم؟!
ان شاء الله که لایق این دعا باشیم
ان شاء الله از یاوران واقعی آقا در این سال جدید باشیم...

اللهم صل علی محمدو آل محمد و عجل فرجهم
التماس دعا
سلام...خداقوت....ممنون از حضورتون...انشالله این حال خوب پایدار باشه براتون.....
"آری این کودک، که نامش را علی نهادند، مبارزی بی باک شد که در راه براندازی نظام ...............
از دیدگاه او، آزادی مطلق و بی قید و شرط به همان اندازه برای ملت ها خطرناک است که یک نظام مستبد خطر دارد......"
به روزم
یاعلی
سلام طاعات و عبادات قبول
به روزیم با "شهیدگمنام"
منتظرم
یا علی
عشــق اگــر خـط مــوازی نیسـت،چیسـت؟
یـ ـا کتـاب جملــه ســازی نیســت،چیسـت؟!
عشـق اگــر مبنــای خلــق آدم اســت
پـس چــرا ایـن گـونـه گنــگ و مبهــم اسـت؟
پـس چــرا خـط مـوازی مـی شـود!!!
از چـه رو هــر عشـق،بــازی مـی شــود؟!

ســــ ــــــلام عزیزم .
وب قشنگی داری ... عالیه ... بی نظیره ... حرف نداره .
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی .
تو وبم منتظرتم ...
فعلا ...
سلام دوست عزیزطاعات وعباداتتون قبول درگاه احدیت

با خلاصه قسمتی از کتاب مهندسی فرهنگی بروزم

"نزاع فرهنگی دوقطبی در جهان,تهدید سرخ ،تهدید سبز"
"
منتظر حضور گرم ومتدوامتان هستم به خاطر من نیا به خاطر امام زمانت بیا وحتما بخوان

اگر توانستید حتما اطلاع رسانی هم بکنید یا به چندتا از هم لینکی هاتون یا با قرار دادن در وب خودتان

به امید لطف پروردگار ونظر امام زمانمان
الهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">