میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

پایان نامه

پنجشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۰، ۰۹:۱۰ ب.ظ

" پایان نامه یک فیلم ارزشی است "


رفقای عزیز سلام

چند وقتیه به خاطر یکسری مشغولیتهای کاری و درسی خدمتتون نبودم . این مدت بعلاوه کارهای خودم و ایام امتحانات , به همراه تعدادی از دوستان در شرکت پخش فیلم جبرائیل , مشغول اکران فیلم سینمایی " پایان نامه " در سراسر کشور بودیم . فیلمی که در خصوص اعتشاشات بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال هشتاد و هشته و به مزاج خیلی از آقایون داخلی و خارجی سازگار نبوده و نیست .

این فیلم ماجرای چند تا دانشجوست که ناخواسته وارد منزلی میشند که عوامل نفاق در حال تدارک خرابکاری در کشور هستند و در میون اونها نفراتی و می بینند که نباید می دیدند (آقازاده ها و ... ) و از کارهایی مطلع میشند که نباید مطلع میشدند برای همین این دشمنهای داخلی تصمیم به کشتن این دانشجوها می گیرند . همون کاری که بعد از اغتشاشات انجام دادند و بعد از اون همه آدم کشیهاشون و گردن نظام مقدس جمهوری اسلامی انداختند .

برای اکران این فیلم با مشکلات زیادی روبرو بودیم از سویی تحریم های شبکه های ضد انقلاب و بیگانه مثل VOA و... و از طرف دیگه سنگ اندازیهای دشمنهای داخلی به ظاهر دوست !!!!!!

اما الحمدلله این فیلم با تمام مشکلاتی که پیش روی خودش می دید به خوبی اکران شد و در حال حاضر در اکران شهرستانها به سر می بریم .

از همه دوستان دعوت می کنم حتما این فیلم و تماشا کنند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۴/۱۶
وحید

نظرات  (۱۴)

سلام آقا وحید ممنون از اینکه به این حقیر سر زدی
حقیقت تلخ بوده وهست وقتی به گونه ای حقیقت رو به دیگران نشون میدی
یا با فیلم یا مقاله یا هر نوع دیگه اونوقته که از فیلم انتقاد میکنند وهزاران عیب و ایرادی که روی فیلم میگزارند ولی در حقیقت با اصل اون مشکل دارن ولی چون نمیتونن واضح بیان کنن از فیلم انتقاد میکنند.
سلام!
وبلاگتون خیلی خیلی زیباس
و مطالبتون پر مغز من چقدر دلم می خواد فیلم رو ببینم اما متاسفانه به خاطر مشکلاتی سینمای شهرمون رو بستن و ما هم دستمون کوتاه و باید منتظر بمونیم تا سی دی اش بیاد تو بازار
راستی آهنگ وبلاگتون دیوااااااااانه کننده س محشره محشر قیامته تو دل من با شنیدن این آهنگ ما عید مشهد بودیم و من الان دارم از داغ دور شدن از اون روزا می سوزم دارم برای مشهد جون میدم وای که چقدر دل تنگ مشهدم ممنونم ازشما که این آهنگ زیبا رو گذاشتین و من با شنیدنش رفتم صحن و سراش
به من هم سر بزنین
اللهم عجل لولیک الفرج
یا زهرا مددی
۱۷ تیر ۹۰ ، ۰۹:۱۳ عاشق ولایت
سلام خسته نباشید من یه سوال داررم ؟این دشمنهای داخلی کی هستن که بخوان دانشجو های ما رو بکشند و بزارن گردن نظام
این دشمنهای داخلی با سلاح و اسلحه از مریخ اومدن ننننننننننننن

در ضمن یه مدت پیداتون نبود گفتم شاید تشریف بردید سوریه زیارت

اما یادتون باشه اگه رفتین جایی زیارت ما رو فراموش نکنید ددددددددددددددددد
۱۷ تیر ۹۰ ، ۱۰:۰۸ هم عهدان منتظر6
دلم خوش است که عمری به پای گل خارم
مبادا آنکه برون افکنی ز گلزارم
چگونه یار بخوانم تو را که می بینم
تو خوب تر ز گل استی و من کم از خارم
به چشم پادشهان ناز می کند پایم
که خاک راه غلامان حضرت یارم
به حشر هم که برانی مرا زخویش هنوز
ازاین که نام تو بردم به تو بدهکارم
پراز توام، به تهی دستی ام نگاه نکن
مگو که هیچ ندارم ببین تو را دارم
اعیاد بزرگ شعبانیه را به تمام منتظران آقا امام زمان(عج) تبریک می گوییم.
سلام بزرگوار
ممنون از حضور گرمتون. وبلاگتون عالیه. همواره در پناه حق و امام زمان(عج) موفق باشید. شما با افتخار لینک شدید. ما رو با عنوان مجله الکترونیکی نگاه منتظر لینک کنید.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
ممنون که سر زدین
وب شما هم عالیه
سلام دادا ممنون از توضیحاتت اتفاقا خیلی کنجکاو دیدن این فیلم بودن . راسی توی سایت انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی هم مطلبت کار شد http://tazemosalman.net

یاعلی
۱۷ تیر ۹۰ ، ۲۰:۰۲ کاتب شهدا
سلام ، رزمنده
ممنون از قدم رنجه و بنده نوازیتون
امیدوارم موفق و موید باشید.
شهد شیرین شهادت نصیبتون .
التماس دعا - کاتب
۱۹ تیر ۹۰ ، ۲۰:۰۹ دختران باباعطا
سلام علیکم
ممنونم از حضورتون
فیلم را دیده ام. به نظرم از بهترین منظر، به قضایای فتنه 88 پرداخته است و بسیار آموزنده و به قول شما ارزشی است.
انشاءالله تعداد چنین فیلم هایی روز به روز بیشتر بشه
یاعلی
سلام....خداقوت....
نا حالا موفق به دیدن این فیلم نشدم....حتما در اسرع وقت می بینم....
یاعلی
ختم جمعی قرآن کریم ٬ برای ماه مبارک رمضان

از یکم تا سی ماه مبارک ٬ هر روز تلاوت یک جز . . .

اگر مایل به شرکت هستید آمادگی خود رو اعلام بفرمایید تا جز اختصاص یافته به شما اعلام بشه

خواهشمندم حتمن توضیحات ضروری در ادامه مطلب رو مطالعه بفرمایید

+ لطفن به دیگران هم اطلاع رسانی کرده در این کار شریک باشید
ahdentezar.blogfa.com
11 شعبان سالروز تولد شبیه ترین انسان ها از لحاظ صورت و سیرت به پیامبـر خیر و برکت محمد مصطفی (ص) است، میلاد سرو بوستان ایستادگی، زیباترین گل باغ حسین (ع) جوان رعنا و رشید حسین (ع) یادگار علی (ع) گلستانی از زیباترین گل های فداکاری! مبارک

روز جوان برشما جوان ایرانی وجوان شیعه تبریک میگویم انشالا همیشه دل جوان بمانید
.........................

توصیه های نائب بر حق مولامون به جوانان عزیزوکرامتی از حضرت علی اکبر بروزم ومنتظر حضور گرمتان

التماس دعای ظهور یار وشهادت در رکابش
هو الجمیل
ولادت اشبه الناس خُلقن خَلقن منطقا برسوله - حضرت شهزاده علی اکبر امام حسین علیه السلام مبارکباد.

بروزم و منتظر نظرات سودمند شما.
یا علی(ع) مدد.
۲۳ تیر ۹۰ ، ۰۶:۵۷ هم عهدان منتظر-4
من ریزه خور سفره احسان تو هستم/ ناچیز تر از خار گستان تو هستم

من نوکر تو نیستم ای سرور خوبان / بل خاک کف پای محبان تو هستم . . .با اخبار مهدوی به روزیم
سلام به همگی

وبلاگ پر محتویی دارین اما بهتره به روز باشه برادر !میتونید از دوستان برا اپ شدن کمک بگیرید بهتر مدیر وبلاگ نظر خودشو در مورد کسانی که نظر میزارن اعلام کنه

التماس دعا فراوان از همگی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">