میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

از شهدا بیاموزیم

چهارشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۰، ۱۲:۳۱ ب.ظ


سلام

وقتی به زندگی شهدا نگاه می کنیم ، به ظرافتهایی بر می خوریم که بسیار زیبا و دلنشینه ، همین اعمال ظریف ، باعث تمیز پیدا کردنشون از کسی مثل منه .  

عکسهای زیر مربوط به نمایشگاهیه که امسال تو پادگان دوکوهه برگزار شده بود که واقعا مطالبش قابل استفادست و خودم خیلی استفاده کردم . 

فضای ذهنی شهدا کجا و فضای ذهنی ما کجا ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۱/۱۰
وحید

نظرات  (۲۷)

سلام.خداقوت...ممنون از حضورتون...
وای دوکوهه و خاطراتش....
به روزم.
یاعلی
سلام
کمترین کاری که میتونیم واسه مسلمونای بحرینی انجام بدیم:

نفری یک تسبیح...

یک تسبیح صلوات برای رهایی مسلمان بحرین و کشورهای دیگه...

التماس دعا
سلام دوست عزیز

ممنون از حضور گرمتان

خیلی پستان زیبا وجذاب بود موفق باشید

افتخار تبادل لینک زیباتون را می دهید؟

الهم عجل لولیک الفرج
سلام
بر قدم هتون که زینت بخش گردان تخریب شده بوسه میزنم...
سال نوتون مبارک...
به روزم و لینکتون کردم...سری بزنید...
۱۳ فروردين ۹۰ ، ۱۶:۴۳ خورشید ولایت
سلام
نیست در لوح دلم جز الفت یار ...
او خواهد آمد شهیدان باز خواهند گشت و آوینی فتح نهایی را روایت خواهد کرد...
خدایا لیاقت شهادت را از ما مگیر.
التماس دعا
سلام دوست عزیز از اینکه کلبه این حقیر رو قابل دونستید سپاسگزارم
موفق باشید
الّلهُمَّ ارزُقنی شَهادَتَ فِی سَبیلِک
سلام میهمان!
دو کوهه رو اواسل اسفند رفتم. هنوز نمایشگاهش برپا نبود. اما به قول شما فضای ذهنی ما کجا و اونا کجا...
دعا کنید که امسال سال ظهور باشد
سلام سال نو مبارک
انشاأ...شهدا دعاگویتان شوند.وامام شهدا شفیع همه ما.
بسیار دلتنگ شما هستیم.
التماس دعا وبه امید دیدار
سلام با افتخار لینکتان کردم

بروز ومنتظر حضور گرم دوبارتونم

یاحق
نمی دانم چه بگویم...

سکوت.............................................!
زیارت کربلای جبهه ها قبول تان باد! انشاأ ا...
به نظر میرسد زمانی کوتاه از تاریخ بشری در سرزمین ایران مهیا شد تا تعدادی به اوج درجات عرفانی و معنوی نائل گردند.
اما آنچه می توان گفت اینست که آنان تمام همّ و غمّشان را رضایت خداوند قرار داده بودند و کردار ، رفتار و گفتارشان در مسیر حق تعالی واقع شده بود و توانستند در مدتی کوتاه فرسنگ ها راه معنوی و سلوک عرفانی را طی نمایند.
سلام دست عزیز
غریب دوران
ای عاشقان برای ظهورم دعا کنید
روز وشبان بسوی خدا التجا کنید
گر انتظار امر فرج می کشید پس
باید که روز وشب همه از دل نوا کنید
آن یوسفی که در چَهِ غیبت بود منم
ای قافله طناب برایم رها کنید
بگذشت عمر اشک منِ زار ،از هزار
با اشک خویش پاک زمن اشکها کنید
زندان غم مرا به اسارت کشیده است
ای عاشقان مرا ز اسارت رها کنید
از مهدی غریب وطن یاد آورید
هرگاه یاد جد غریب مرا کنید
از من در این زمانه نباشد غریب تر
از بهر این غریب زمانه دعا کنید
امروز سیل اشک بریزید بهر من
فردا که شد ظهور زجان خنده ها کنید
سید محمد تقی مداح

الهم عجل لولیک الفرج
۱۸ فروردين ۹۰ ، ۱۹:۰۶ الهام(حرم دل)
سلام

وقتی وبلاگایی میرم که از خاطرات مسافرت به جنوب نوشتن ی جورایی دلم میگیره!

خوش به حال شما که شهدا دعوتتون کردن که برید انگار حالا حالاها من لیاقت رفتن به اونجا رو ندارم

وبلاگ قشنگتون و لینک کردم.

یا علی
سلام علیکم
میلاد عقیله بنی هاشم سلام الله علیها گرامی

نام شما برایم تداعی واقعی یاور امام زمان است
سرشت پاک شما را با عبودیت خالص سرشته اند بانو
می آیی برای ماموریتی عظیم...
برای عبودیتی خالصانه...

اللهم صل علی محمدو آل محمدو عجل فرجهم
التماس دعا
"پندار ما این است
که ما مانده ایم و شهدا رفته اند اما حقیقت آن است که
زمان ، ما را با خود برده است و شهدا مانده اند."
شهید آوینی
--------------------------------------------------------
نگاه کن! که نگاهت روایت فتح است
سپاه چشم تو کرده است فکه را مجنون
به سمت عشق پریدی خدانگهدارت
تو مرتضا ی و دستان مرتضی یارت... (سید حمیدرضا برقعی)
--------------------------------------------------------------
سلام.خداقوت.با مطلبی به مناسبت شهادت شهید آوینی به روزم
یاعلی
ناگهان در نماز جمعه ی شهر

عطر محراب جمکران گل کرد

بغض تو تا شکست بر لبها

ذکر یا صاحب الزمان گل کرد

جان ایران ـ چه شد که جانت را جان ناقابلی گمان کردی

ای آبروی مسلمانان اشک مارا چرا درآوردی

جسم تو کامل است ناقص نیست

می دهد عطر یک بغل گل یاس

دستت اما حکایتی دارد

رحم الله عمی العباس
سلام
ممنون که سر زدین
مطلب شما هم عالی و خوندنی بود
یا علی
سلام
ممنونم

ظاهرا" شما هم رفتید زیارت...پی زیارت شما هم قبول باشه ان شاالله

ما دو کوهه نرفتیم
سلام دادا خیلی زیبا بود.......

سبک بالان خرامیدند و رفتند
مرا بیچاره نامیدند و رفتند
سواران لحظه ای تمکین نکردند
ترحم بر من مسکین نکردند
سواران از سر نئشم گذشتند
فغان ها کردم، اما برنگشتند
اسیر و زخمی و بی دست و پا من
رفیقان، این چه سودا بود با من؟
رفیقان، رسم هم دردی کجا رفت؟
جوان مردان، جوان مردی کجا رفت؟
مرا این پشت، مگذارید بی پاک
گناهم چیست، پایم بود در خاک
اگر دیر آمدم مجروح بودم
اسیر قبض و بست روح بودم
در باغ شهادت را نبندید
به ما بیچارگان زان سو نخندید
رفیقانم دعا کردند و رفتند
مرا زخمی رها کردند و رفتند...

التماس دعا

یاعلی
آپم خوشحال میشم حتما بیای و نظر بدی
هــــــــــوم
جالب بود.
قدیما یادش بخیر
۲۳ فروردين ۹۰ ، ۱۲:۲۰ دختران باباعطا
سلام علیکم
ممنون از حضورتون و نظر لطفتون
انشاءالله که در این دوره هم، کلبه هایی سرشار از عشق و محبت داشته باشیم
خیلی زیبا بود
یاعلی
سلام ممنون از حضور گرمتان

منتظر حضور گرم دوبارتون

الهم عجل لولیک الفرج
غیرتی هاش کجان؟...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دعوتـــــــــــــــــــــــــــید
۲۶ فروردين ۹۰ ، ۱۴:۳۷ مروارید عرفان
سلام دوست خوبم و بهاران خجسته باد .

انتخابت عالی و دلنشین است .

یادشان گرامی و روح پاکشان شاد باد .

در این سال نو برایت ارزوی بهترینها را دارم .
کتاب زندگی شهدا رو زیاد می خونم...بعضی وقتا ساعت ها فکر می کنم که واقعا هم سن و سال ما بودن؟
خیلی عقب موندم...از اون چیزی که می تونستم باشم...از اون چیزی که اونا بودن
حق نگهدارتون
salam be man ham sary bezanid

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">