میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

توی برف

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۰ ق.ظ

امروز صبح برف میومد

کلی تو ترافیک گیر کردم

چراغ بنزین ماشینمم روشن بود و هر لحظه آماده بودم که بنزین تموم بشه و تو برف بمونم

وقتی رسیدم محل کار ، تو محوطه یه برف خیلی قشنگ نشسته بود و جا پاهای زیادی روش دیده می شد .

یاد برنامه ماه عسل چند سال پیش که تو ماه مبارک رمضان پخش می شد افتادم ، که آخر برنامه مجری از میهمانهاش میپرسید :

توی برف دوست دارید پاتون و جای پای کی بذارید ؟

همین سوال و از آقای تیجانی که یکی از این شبها ، میهمان برنامه بود پرسیده شد و ایشون هم در پاسخ گفت: رسول الله (ص) به ابوذر فرمودند : اگر دیدی تمام امت من به یک سمت رفتند و علی (ع) به سمت دیگه ، تو به دنبال علی برو .

ایشون گفتند :

من دوست دارم توی برف ، پام و جای پای علی(ع) بذارم .

****************************************************

پی نوشت :

- پر کرده ای وجود مرا از قدیم تو                                             ما رعیتیم و " شاه عبدالعظیم " تو

_ ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و تبریک عرض میکنم .

نظرات  (۵۵)

سلام

ارادت

ایام الله تیریک
پاسخ:
سلام
تشکر
بر شما هم مبارک
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۲۲ فانوس جزیره ...
سلام علیکم برادر ....
یادت نره با عکس ما در برف هم یه پست بزار بعد از ما ... برای ما یه فاتحه ای شاید بعضیها بفرستن و ....
حق با علی علیه السلام است ...
چند روز پیش حرمش بودیم .. اگه بشه امشب میریم اگه محمدامین حالش بهتر باشه و بشه بریم ایشاالله ...
حرمت بوی کربلا میدهد ای پادشاه ری ...
عاقبتت بخیر ..
پاسخ:
تموم لذت عمرم همینه          که مولایم امیرالمومنینه
علیکم السلام آقا ...
عکست که خیلی قشنگ شد ، باید ازتون بگیرمش .
شما شهید بشید ، چشم نوشتن از ما
انشاء الله شهادت روزیت بشه ، به فرموده شهید زین الدین برای بهترین دوستانتان آرزوی شهادت کنید .
انشاء الله اگر من هم رسیدم میام ، اگر بشه میخوام برم امشب جشنواره فیلم " چ" و ببینم البته در معیت آقای خاور
انشاء الله محمد امین عزیزم هم زودتر خوب بشه .
چشم دارم کز گنه پاکم کنند     زائر لعل عطش بارم کنند

۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۲۸ فانوس جزیره ...
سلام برادر
شما به ما میگی هر روز پست نذار اونوقت خودت هر روز ...
پاسخ:
سلام برادر
درسته ، به نظرم خوب نیست هر روز پست گذاشت اما این روزها...
یه وقت دلم میخواد یه چیزی بنویسم
صبح وقتی اومدم تو مجموعه دلم رفت پیش اول مظلوم
گفتم بنویسم .
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۰۹ فانوس جزیره ...
سلام مجدد ..
تعریف چ رو شنیدم زیاد ... بلیط گیر بیارید ما هم بیایم ...
شهید که دلم روشن نیست ...
سر به زیرم سر اعمال به هم ریخته ام ..

پاسخ:
سلام
برای امشب هماهنگه برادر ...
نه حیف شما خوبها شهید نشید ...
ما چی بگیم پس !!!
سلام
انصافا برف قشنگی بارید...
*******************
مطلبتون خیلی قشنگ بود،به دل من که نشست
ان شاءالله شیعه و رهرو و مرید حضرت امیرعلیه السلام بمونید

وممنونم بهم سر زدید میهمان خدا....
پاسخ:
سلام
تشکر از نگاهتون ...

اگر آتش به زیر پوست داری
نسوزی گر علی را دوست داری


انشاء الله در مسیر مولا باشیم

سلام

همیشه دوست دارم توی برف جایی که رد پا نیست پا بزارم

امروز داشتم همین کارو میکردم که

یاد همین مطلب افتادم (جواب اقای تیجانی) که نمیدونم تو وبلاگ خودتون یا توی نظرات یا جای دیگه خونده بودم و کلی بهش فکر کردم

چه خوب گفتید من که اصلا یادم نبود ولادت حضرت عبدالعظیم رو اگه بطلبه شاید ما هم بریم امشب......

پاسخ:
سلام
چقدر زیباست که بتونیم پامون و جای پای مولامون بذاریم .
انشاء الله دعوت بشید ، حرم دلهای جامانده از کربلا  ...
نمیدانم اینجا که ایستاده ام تقدیر من است یا تقصیر من!

اما وقتی یافته هایم را با باخته هایم مقایسه میکنم،

میبینم چون خدا را یافتم هر چه باختم مهم نیست.

آموختم که تمام ماجراهای زندگی فقط قانون عشـــق بازی خدا با ماست.
...........
ای شهید…
 ای آنکه بر کرانه ازلی و ابدی وجود بر نشسته ای ، دستی بر آر و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش.
                                                 شهید سید مرتضی آوینی.
........
سلام
ممنون از حضور گرم و نظرات جالبتون.عالی بود.بابت تاخیر در پاسخ هم عذرخواهی بنده رو پذیرا باشین.
در انتظار حضور گرم و مجدد شما...
پاسخ:
سلام
خداقوت رزمنده
بزرگوارید
ما در خدمت شما هستیم ...

سلام

اینجا (قم) هم برف سنگینی اومده! خانه نشینمان کرد!

الحمدلله کما هو اهله

آخر هفته کنکور دارم و شاید بشه گفت هیـــــــــچ نخوانده ام! ولی به معجزه اعتقاد دارم!

خعلی التماس دعا

پاسخ:
سلام
خدا رو شکر
انشاء الله در کنکور قبول میشید ، من معتقدم قبولی کنکور به درس خوندن نیست . من هم آخر این ماه کنکور دارم که بسیار کم درس خوندم
هر چند این حرف من بدآموزی داره .
دعاگو هستم .

ممنون از حضور شما
موفق باشید
ما که به مولا نمیرسیم
خداکنه ب کنیزی قبولمون بکنن
پاسخ:
خواهش میکنم
موفق باشید
همین که در مسیریم باید شکر کرد
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۴۳ فانوس جزیره ...
سلام آقا ...
بدجور چسبید سالادش رو که ما کم خوردیم ...
تنها ؟؟ دیرتر نداره ؟
وزیر جنگ زنگ زده کارم داره برای اون ساعت ، باید باهم بریم جایی مثل اینکه ..
پاسخ:
سلام
امروز نخوردم ، نمیدونم چرا؟؟؟
نه سانس ساعت 8
ببین میتونی اجازه بگیری ... با خانواده بیا
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۳۸ امیر طالبی برمی
ممنونم
شما هم لینک
شدید
منتظرتونم
پاسخ:
ممنون از لطفتون
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۳۴ سیدعلی حسینی
علی مع الحق و الحق مع علی(ع)

خیلی قشنگ بود...

ولادت مبارک...
یاعلی
پاسخ:
حق با علی ست ...
ممنون
بر شما هم مبارک
سلام
ممنون از مطلبتون قشنگ بود .
پاسخ:
سلام
تشکر از نگاهتون ...
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۱۸ چشم چشم دو ابرو
انشاالله ماهم بتونیم ...

ایام کلا مبارک ...
پاسخ:
انشاء الله
بر شما هم همچنین
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۵۴ باران نم نم...

وای...دارم فکر می کنم یعنی یک روز برفی می رسه که ما پشت سر صاحب الزمانمون راه بریم و جا پای ایشون بگذاریم و قدم به قدم همراهیشون کنیم؟!!!

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
انشاء الله
چه لذتی داره پشت سر آقامون حرکت کنیم و پامون و جای پای مبارک ایشون بگذاریم ...
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۵۷ خادمه ی حرم شاه عبدالعظیم ع

سلام علیکم بزگوار

منت گذاشتید تشریف آوردید

سپاسگذارم

انشاالله عاقبتتون به خیر باشه

با احترام و افتخار به پیوند دوستانم رقم خوردید

تمنای دعای فرج دارم و یا علی

که زندگی را نمکی نیست... به چز حب علی ع

پاسخ:
سلام علیکم
خواهش میکنم و تشکر از حسن لطف و نظرتون
شما هم لینک شدید

اگر آتش به زیر پوست داری
نسوزی گر علی را دوست داری

۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۴۹ زندگی جهادی

یارب


توی برف یاد شهدا و رزمنده های پاوه و مریوان و ایلام و کرمانشاه و... افتادیم


چکونه می جنگیدند ...

جنگ با سرما 

جنگ با دشمن

جنگ با گرسنگی 

جنگ با ....

پاسخ:
یه لحظه نمیشه تو سرما دوام آورد ، این بچه ها چه کردند؟؟؟
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۲۵ محمد کیوان

ــهو الــلطیفــ


روسری ات را بردار تا ببینم بر شب موهایت چند زمستان برف نشسته است، تا من به بهار رسیده ام مادر


« ما به انسان توصیه کردیم که به پدر و مادرش نیکی کند، مادرش او را با ناراحتی حمل می‌کند و با ناراحتی بر زمین می‌گذارد؛ و دوران حمل و از شیر بازگرفتنش سی ماه است؛ تا زمانی که به کمال قدرت و رشد برسد » (احقاف/15)

پاسخ:
مادر
زیباترین نامی که شنیدم
چقدر بهش مدیونم ...

آمدی فجرآزادی! که با آمدن تو، امام آمد، امامی که بر سربیدادگران، خروش کلیم داشت و برجان امت، دم مسیح. کلامش بوی وحی‏داشت و طعم شیرین آوای انبیا.


دهه فجرمبارک[گل]

پاسخ:
ایام الله مبارک ...
سلام
از صبح چند بار اومدم براون نوشتم اما همیشه آخرش پاک کرده ام. :))))

التماس دعا

یـ علی ـا
پاسخ:
سلام
گاهی اوقات اینطور میشه
محتاجیم به دعا
یا علی
تبریک...
پاسخ:
ممنون
بر شما هم تبریک
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۲۴ فقط خدا وتنهایی ام رادوست دارم

سلام

ممنون که به وبم سرزدید

التماس دعا

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم

قابل تامل بود....

ممنون از حضورتون

یاعلی

پاسخ:
سلامت باشید
یا علی
سلام


ساده نوشتین و پر مفهوم؛

زیباست قلمتون؛

امیدوارم علی(ع)یار و یاور هممون باشه و ما هم بتونیم قدممون رو درست برداریم...

در پناه حق.
پاسخ:
سلام
تشکر
انشاء الله

.......

سلام روز برفی شما خوش

ممنون لز حضورتون

پاسخ:
سلام
همچنین ...
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۳۷ باران نم نم...
شما هم لینک شدید...
پاسخ:
تشکر
سلام بزرگوار ممنون از اینکه به وبلاگ بنده اومدید.
منم دوست دارم جای پای امام اول شیعیان بگذارم یاعلی
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
ما هم همینطور ...
آقای تیجانی ؟منظورتون دکترتیجانیه که قبلاسنی بودن؟کتابش وتوصیه میکنم حتمابخونید
"آنگاه که آگاه شدم"
پاسخ:
بله آقای دکتر تیجانی
بجز این کتاب ، کتابهای دیگه ای هم دارند که قابل استفادست .
این کتاب رو هم خوندم .
سلام علیکم
زیبا بود..
فهم مسئله ولایت به همین سادگی هست اما عمل بهش خیلی سخت..

پاسخ:
سلام علیکم
تشکر
باید تا حد امکان تلاش کرد
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۰۵ andishe اندیشه
میگن فردی به نماز اول وقت خیلی اعتقاد داشت به طوری که هر جا اذان میدادند این بنده خدا اگر داخل خیابون هم بود میاستاد و اگر پشت ماشین بود متوقف میشد و گوشه خیابون شروع به خواندن نماز جماعت میکرد.
یه روز که یه مسافر زده بود تو گرمای تابستون تا تو رادیو اذان ظهر رو دادن مرد کنار زد در صندوق رو باز کرد و با آب داخل ظرف وضو گرفت و شروع کرد به نماز خوندن.
مرد داخل ماشین متعجب نگاهش کرد و بعد از اتمام نماز گفت چقدر عجله داری بابا مگه دنبالت کردن....
مرد لبخندی زد و گفت:
یه سوال ازت بپرسم جواب میدی؟
مرد گفت: بگو
اگه یه کامیون سیب زمینی بهت بدن همش سالم باشه اگه چندتا دونه توش خراب و کرم خورده باشه، تو به خاطر اون چندتا خراب کامیون سیب زمینی رو نمیگیری؟؟؟
مرد با تعجب پاسخ داد: این که معلومه با کله تحویل میگیرم...
مرد دوباره لبخندی زد و گفت در موقع نماز مردان صالح خدا به نماز میاستند و سیل ثواب است که همان سیب زمینی های مثال من است که خدا دارد تحویل میگیرد
من و امثال منم بین اینها مثل سیب زمینی های کرم خورده.پرگناه  با این کار میخواهیم خدا ما را نیز در هم بخرد...
پاسخ:
واقعا درسته ...
شاید به واسطه خوبها ما رو هم خریدند
رد پای حضرت امیر...
راه سعادت ماست. . .
پاسخ:
چقدر زیباست این راه سعادت ...
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۵۲ یه دختر سید
سلام علیکم
نام وبلاگتون تفکر برانگیز بود، تا الان همین یک مطلب را خواندم
ممنون که به بنده سر زدید
به نظر -خوب- مینویسید... اجرتون با أمیر المومنین
برف هم بسیار زیباست، الحمدالله
پاسخ:
علیکم السلام
سلامت باشید
ممنون از حضورتون
خیلی صفا داره اینکه یه عمر قدم هامون رو جای پای امیرالمومنین(ع) بگذاریم
پاسخ:
خیلی صفا داره ...
خوش به حالت که میتونی بنویسی . گناه قدرت قلمم را گرفته است و تنهایی هایم دو چندان
پاسخ:
داداش جون شما که خوبی
ادای بچه بدا رو برای ما در نیار
امشب میام مسجد ، برای راهیان جلسست .
بیا ببینیمتون
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۴۵ عاشق ایران
حتی در برف هم جای علی ع پای میگذاریم ...

تشکر
پاسخ:
انشاء الله پا جای پا مولا میگذاریم
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۵۳ محمدصادق برجیان

پر کرده ای وجود مرا از قدیم تو

ما رعیتیم و شاه عبدالعظیم تو

آقا! تمام شهر گدا و کریم تو

یا سیدالکریم! ببین آمدیم، تو

این دست های خالی ما را رها مکن

از خود حساب سفره ما را جدا مکن

شب های جمعه در حرم تو گدا شدیم

غرق دعا و ناله یا ربّنا شدیم

با سوز واژه های کمیل آشنا شدیم

از شهر ری مسافر کرب و بلا شدیم

آیینه دار کرب و بلا! می کشی مرا

مثل حسین خون خدا می کشی مرا

وقتی که من به کار تماشای گنبدم

انگار پشت پنجره فولاد مشهدم

حالا هر آن چه هستم اگر خوب یا بدم

آقا! من آمدم که بگویم: من آمدم

چشم تو کیمیاست مرا هم نگاه کن

دست مرا بگیر و مرا سر به راه کن

.

.

.

«حسین علاءدین»

پاسخ:
برادر تشکر از شعر زیباتون
مطلب زیبا وجدیدی بود خوب از برف الهام گرفتید...
یا علی
فاخته
پاسخ:

تشکر از نگاهتون ...

یا علی

۱۶ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۰۸ شازده خانوم
سلام
پاسخ:
سلام
روزی فرامـــــوش خواهیــــم کــــرد کــــه
چــــه صدمـــــه ای دیــــده ایــــم،
چــــرا گریــــه کـــرده ایــــم و
چـــه کســــی باعــــث آن شـــــد
سرانجــــام متوجـــــه خواهیــــم شـــــد
رمـــــز آزاد بـــــودن انتقـــــام نیســـت
بلکــــــــه
ایـــن اســـت کـــه بگذاریــــــم همه چیـــــز
به شیــــوه خـــــود و در زمــــــان خود معلــــــوم گــــــردد
در نهایــــــت آنچـــــه که مهــــــم اســــت،
نــــــه فصـــــل اول
بلکــــــه
فصــــل آخــــــر زندگیمــــــان اســــت
کــه نشـــان میدهــــد مسیـــــر را چگونـــه پیمـــوده ایــم
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۳۱ ღ فاطمه ღ
تصویر دوکوهه دلمو یه جوری کرد :(
 
به روزم ..
پاسخ:
آخه دوکوهه یه جوریه ...
پا جا پای خدا...
پاسخ:
انشاء الله ...

سلام برادرم

خیلی قابل تامل بود ممنونم...

برف همیشه یه شور و شعف خاصی داره...من که بادیدنش واقعا حال و هوام عوض میشه.الحمدلله بابت این نعمت اما...یادمون نره هموطن های شمال کشورمون توی چه وضع سختی هستن.خدا ان شاالله وضعیت رو براشون دوباره به حالت عادی برگردونه.ماهم که کاری جز دعا ازدستمون براشون برنمیاد.خدا کمکشون کنه انشاالله

و درضمن میلاد آقاحضرت عبدالعظیم هم تبریک میگم.

التماس دعا

 

یاعلی

پاسخ:

سلام

تشکر

برف واقعا زیباست  و  این نعمت و باید شکر کرد

انشاء الله خدا کمک میکنه و هموطنانمون هم در عافیت مشکلاتشون حل میشه .

محتاجیم به دعا

سلام
ایام الله دهه فجر مبارک
با دو پست جدید به روز و منتظر حضورتان هستم.
خوشحال می شم اگه ایرادی دارن بفرمایید.
««راهـــــــ شـــــیـــعــــه»»
پاسخ:

سلام

بنده هم تبریک عرض میکنم

خدمت رسیدم ...

۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۳۸ 彡♥خـادم المهدی♥彡
شهادت نصیبتون انشاالله
پاسخ:
اللهم ارزقنا ...
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۰۵ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
التماس دعا.
پاسخ:

سلام

محتاجیم به دعا

۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۰۲ 彡♥خـادم المهدی♥彡
بزرگوار قبلا لینک شدید
زنده باشید و سربلند
پاسخ:

ممنون بله درست میفرمایید

یا علی

بسم الله

در انتظار توام

در چنان هوایی،،،،،،بیا

که گریز از تو ممکن نباشد

تو ،،،

تمام تنهایی هایم را

از من گرفته ای...

خیابان ها

بی حضور تو

راه های اشکار جهنم اند...

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۲۳ معطر بهشتی
موفق باشید
لینک شدید با افتخار
بروزیم
پاسخ:

تشکر

شما هم لینک شدید

سلام و رحمت خدا
خداقوت.
احسنت؛ بسیار زیبا بود.

علی یارتان..
پاسخ:
سلام
تشکر از لطف و نگاهتون...
یا علی
سلام....
خیلی مطلب زیبایی است....
به دلم نشست
پاسخ:

سلام

ممنونم برادر

۱۷ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۰۸ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
سلام دوست عزیز
بروزیم و منتظر حضورتان
پاسخ:
سلام
خدمت میرسیم

علی مظهر پیروزی در شکست است.ما همیشه پیروزی را در پیروزی می شناسیم ولی علی درس بزرگی به ما داد و آن درس پیروزی در شکست است. دکتر علی شریعتی

۲۰ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۴۰ سلمان جعفری
دعوتید:
یک روز با امام...
پاسخ:
خدمت رسیدیم

سلام

من پا جای پای هیشکی نمیزارم

 

پاسخ:
سلام
چرا؟؟؟؟؟
سلام مرسی از حضورتون..


پاسخ:
سلام
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">