میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

سلامی دوباره

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۸۹، ۰۱:۴۳ ب.ظ
گنجشک به خدا گفت : لانه کوچکی داشتم , آرامگاه خستگیم , سرپناه بی کسیم بود . طوفان تو آن را از من گرفت . کجای دنیای تو را گرفته بودم ؟؟؟
خدا گفت : ماری در راه لانه ات بود , تو خواب بودی . باد را گفتم لانه ات را واژگون کند , آنگاه تو از کمین مار پرگشودی !!!
چه بسیار بلاها که از تو به واسطه محبتم دور کردم و تو ندانسته به دشمنیم بر خواستی ...


سلام
سلامی دوباره به همه دوستان و عزیزان

متاسفانه مدتیه که بواسطه مشکلی که برام پیش اومده بود که حتما هم خیریتی در اون بوده خدمتتون نبودم و الحمدلله باز مثل همیشه خداوند متعال کمکم کرد و این مشکل و از پیش پاهام برداشت . هر چند که ضربات روحیش باقیه که انشاء الله با دعای شما خوبها رفع میشه .
انشاء الله از این پس در وب به روز خواهم بود و حضور شما و ارائه نظراتتون باعث دلگرمیم خواهد بود .


منتظر حضور سبزتان خواهم بود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۳۰
وحید

نظرات  (۱۴)

آیه ۲۱۶ سوره بقره: لیکن چه بسیار شود که چیزی را شما ناگوار شمارید ولی به حقیقت خیر و صلاح در آن بوده و چه بسیار شود که چیزی را دوست دارید و در واقعا شرٌ و فساد شما در آن است و خداوند به مصالح امور داناست و شما نادانید.
سلام دوست مومن

بعضی وقتا مشکلات توفیق اجباریه که خدا پاکمون کنه ، انشاالله روزهای خوب و خوشی داشته باشی سرباز امام زمان

یاعلی
_________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@ سلام خرا راشکر حوش اومدی یا علی
سلام حاج وحید
ممنون بابت اینکه خبرم کردید
حاج وحید سلام
تنت سلامت داداش ، غصه هیچی رو نخور . انشاء ا... خیر شما بوده .
منتظر پست هات هستم . میام سر می زنم .
خوش آمدی
سلام آقا وحید. خوبین؟
ممنونم که خبرم کردین.
فکر کنم این ضربه روحیه برای .......................؟
ای ناقلا .
ایشالا خیریتی توش بوده.
ایشالا هیچ وقت مشکلی نداشته باشید.
یا علی
سالم
دست شما درد نکنه که به ما سر زدی.
خیلی دوست دارم
وظیفه شیعه هنگام ِغیبت امام زمان(عج) وعصرانتظار :

۱ ) مهـدی باور بودن

۲ ) مهـدی یاور بودن

۳ ) مهـدی آور بودن



" مَهــدی ِموجـود ِموعـود را بطلبیم "
ـــــــــــــــ
سلام علیکم
انشالله هرچه زودتر بهبودی کامل پیدا کنین.
ما هم منتظرر نظرات ارزنده شما هستیم
التماس دعا..
سلام
خوشحالم
که اومدید
ممنون که بهم سر زدید!
مطلبت عالی بود .
به نام خداوندی که منت نهاد و سلامتی و جوانی عطا فرمود و شاکرم که رخصت داده شد و روزیم قرار گرفت زیارت عمه سادات.
با مطلب سفر به سوریه (قسمت اول) به روزم .
rezaee1982.persianblog.ir
سلام
خوشحالم دوباره برگشتید.
موفق باشید
حضور سبزتان را تبریک می گویم. میدونم که قابل نیستم که بخوام مشکلتون را بدونم یا بخوام کمکتون کنم ولی خدا را شاکرم که مشکلتون حل شده .
شما که استاد حل مشکلات روحی هستی ، شما دیگه جرا؟
سلام دوست عزیز
زیبا بود
متشکرم!
موفق و شاد باشی
سلام.

من دوباره اومدم.

دوباره سر و کلم پیدا شد.

ولی با یه تفاوت که از این به بعد دیگه
هنگام آپیدن نمیتونم بخبرم.
من هفته ای 1 بار آپ میکنم
و منتظر حضورت هستم.
البته الان آپما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">