میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

تبریک

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۸۹، ۰۳:۲۵ ب.ظ

حاصل عمر اگر نیم نگاهی باشد

                                           بهر آن نیم نگاه با دل زار آمده ام


میلادش مبارک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۰۵
وحید

نظرات  (۱۰)

آقا نگاهت جای آهوهاست، می دانم / دستان پاکت مثل من تنهاست، می دانم

آقا دلت در هیچ ظرفی جا نمی گیرد / جای دل تو وسعت دریاست ، می دانم . .
سلام

عیدتان مبارک...

به امید ظهور

یا علی





سلام
عید شما هم مبارک
سلام علیکم
اعیاد شعبانیه گرامی!
چقدر کوله بارم سبک می شود آقا وقتی همه زندگیم را به رضایت شما می بخشم!
اللهم عجل لولیک الفرج!




سلام
بر شما هم مبارک
حضرت مهدی (عج) فرمودند


ان استرشدت أرشدت ، و ان طلبت وجدت

اگر خواستار رشد و کمال معنوی باشی هدایت می شوی ، و اگر طلب کنی می یابی .

(بحارالأنوار ، ج 51 ، ص 339)
*******************************************************

با سلام
میلاد منجی عالم را خدمت شما تبریک عرض می کنم


الهم عجل لولیک الفرج
۰۶ مرداد ۸۹ ، ۱۰:۵۳ محبان مادر ( س )
حکومت اولیه امام زمان ( عج ) قسمت سوم

1-3 منظر این مقاله

ما در ادامه این مقاله، منظر دوم را به عنوان منظر خود در نظر می‌گیریم و سعی می‌کنیم که نتایج بررسی‌های خود درباره حکومت اولیه امام زمان (ع) را در چهارچوب این منظر بیان نمائیم.

2- منظور از حکومت اولیه امام زمان (ع) چیست؟

در ابتدا این سؤال به ذهن می‌رسد که منظور ما از «حکومت اولیه امام زمان (عج)» چیست؟

در پاسخ باید گفت، ....
لب های خشکیده من،تا دستهایت رسیده
در ناز باران هستی،برروی دستت چکیده
روح نوازشگر صبح،ناز نسیم دل انگیز
انگار گلبرگ مریم،برروی دستت کشیده
آهنگ لالایی تو،در رقص با قلب من گفت
او ماتم وغصه ات را،از جان واز دل خریده
تقویم هر روز وهر شب،چین خورده در روی ماهت
از سالهای خمیده ،تا گیسوانی سپیده
کابوس فردای بی تو،ای وای بر من ،نه ،هرگز
آن لحظه دنیای من هم ،قطعآ به آخر رسیده..
اللهم عجل لولیک الفرج(آمین)
اللهم عجل لولیک الفرج

وحید جان ببخشید بخاطر مشغله کاری نتونستم بهت سر بزنم

موفق باشید.




سلام احمد اقا
تشکر از لطفتون
سلام
عید شما هم مبارک
سلام علیکم
شما هم عالی می نگارید
بابت لینک ممنونم
من هم با افتخار شمارو لینک می کنم بفرمایید با چه نامی لینک کنم؟
در پناه حق




سلام تشکر
سلام دوست عزیز
خیلی زیبا بود
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">