میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

تشرف کودک و عنایت محبوب

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۸۹، ۰۱:۱۳ ب.ظ

روز 16 شعبان 1415 بچه 9 ساله ای از طبقه بالای ساختمان مرتفع سقوط می کند و از همان جا صدا می زند «یا صاحب الزمان» اطرافیان که سقوط بچه را دیدند بلافاصله  می دوند و سراسیمه به محل حادثه می رسند در حالیکه همه یقین داشتند که این پسر بچه یا مرده و یا زخمی شده اما ناگهان می بینند پسر بچه از روی زمین صحیح و سالم برخاست و مشغول راه رفتن است ، دورش جمع می شوند و می پرسند چه شد؟ می گوید من می خواستم شخصی را که در پایین است ببینم خود را خم کردم و چون او از نظرم دور می شد بیشتر خم می شدم تا اینکه تعادل خود را از دست دادم و پرتاب شدم به طرف زمین به ذهنم رسید که پدر و مادرم در تمام گرفتاریها امام زمان را صدا می زنند من هم صدا زدم «یا صاحب الزمان» بلافاصله متوجه شدم آقایی مرا گرفت و مرا سالم روی زمین قرار داد.

                             شیفتگان، ج2، ص442

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۰۱
وحید

نظرات  (۲)

سلام دوست عزیز
خیلی جالب و تکان دهنده بود
متشکرم!
به یاد این بیت شعر افتادم که :
تو که یه گوشه ی چشمت غم عالم ببرد
حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد
مگه می شه آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به احوالات ما عنایت نکنند
هاشا و کلا
اجرتون با ولی عصر ارواحنا فدا
از حضور معنویتون به وبلاگم متشکرم
ببخشید این روزا سرم خیلی شلوغه
نتونستم زودتر بهتون سر بزنم
موفق و آسمانی باشید و مورد تایید و توجه خاص پروردگار مهربان و اولیاالله
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج




سلام
تشکر از حضورتون.
محتاجیم به دعا

سلام با زرتشت آپم لطفا به دیگران هم بگید رو این قضیه کار کنن
همین جوری سنی زیاد میشه حالا شیعه هم کم بشه ؟
دین دزدی ندیده بودم که دارم میبینم
خدا کمک کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">