میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

دلنوشته های منتظران

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۸۹، ۱۲:۵۵ ب.ظ

یا صاحب الزمان :  

آقا جون سلام ، باز هم جمعه بازغم تنهایی وچشم به راهی ، باز غصه یک گنهکار عاشق آقایی، باز چشم های گره خورده بر راهی با آهی. 

غریب زهرا مهدی جان : 

میدانم که می آیی اما این را نمیدانم که من زنده هستم تا رخ ماهت را ببینم یا نه، میدانم که آنقدر یار با وفا داری که من سر تا پا گناه لایق شنیدن صدای پای شما هم نیستم چه رسد به دیدن چهره نورانیتان.

مولای من:

اگر من گدایی بلد نیستم شما که آقایی را بلدید، فخرم اینه تو دنیا که صاحبم شمایید ، برای دردام همین بس که بیمه شمایم. پس ادرکنا وعجل علی ظهورک.

دلم از پونه ها سیر است آقا                 تمام باغ دلگیر است آقا

کسی فانوس گلها راشکسته؟               نمی آیی چرا دیر است آقا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۰۱
وحید

نظرات  (۸)

درخواستمان از خداوند متعال این است که خدایا به بهانه وجود اهل بیت (ع) زبان و نوشتار و همه وجود ما را بر صراط المستقیم[1] خودت قرار ده که اگر غیر از این باشد خدای نکرده جزء مغضوب علیهم و ضالین[2] محسوب می شویم.

ما هم مثل تمامی انبیاء و رسل گذشته از خداوند منان خواستاریم که ما را جزء صالحین[3] قرار ده و با تمام وجود ، رفتاری در این دنیا داشته باشیم که به درد آخرالزمان و ظهور بخورد.انشاءالله با توکل به خدا در این مقاله که ارائه خواهد شد با نصرت اهل بیت (ع) بتوانیم ذره ای از معارفی که در مورد آیات و ایمان به آیات در آخرالزمان ( درقرآن ) مطرح شده را به پیشگاه خوبان عالم عرضه کنیم.
سلام حاج وحید
آری! ما برای که جشن تولد می گیریم؟ جشنی که نمی دانیم صاحب خانه و صاحب تولد کجاست؟
همراه خود هدیه ای مناسب برای اهداء نداریم و مطمئن نیستیم که صاحب تولد در مراسم ما حضور یافته باشند؛ و اگر تاکنون محبتی هم از پشت پرده غیبت دیده ایم بخاطر فضل و کرم او بود و نیاز ما.
جشنی که اگر خوب به محتوای آن بنگریم می بینیم نه تنها موجب رضایتش نبوده بلکه چه بسا موجب رنجش، افسردگی و غربت بیش از پیش او شده است. چراکه ما به جشنهایی قاعدانه و حاکی از غفلت و گاه توأم با گناه پرداخته ایم. بیشتر به فکر زرق و برق و شادی های ظاهری بوده و آنگونه رفتار کرده ایم که مطابق میل و نفس خودمان بود، و خدای ناخواسته دشمن شاد کن.
اما امسال می خواهم:
جشنی برپا کنم که با حضور صاحب تولد، انتفاعی خاص از خورشید پشت ابر بگیرم.
جشنی برپا کنم با هدیه ایمان و عمل صالح. جشنی با لباس تقوا و اعتقادات ناب تشیع و سربازی حریم مولای غریب و تنها.
جشنی که حاصلش لبخند رضایت او و حرکت هرچه سریعتر به سمت زمینه سازی ظهور و برپایی حکومت حقه باشد.
جشنی که در حین آن و پس از آن با انتظار بگویم:
هرچند در نیمه شعبان صاحب را ندیدم، اما حضورش را، حضور پررنگش را در لحظه لحظه زندگیم احساس کردم. و اینگونه بخوانم:
مستم ، مست جمال او که هدایتم کرد
او گفت من شنیدم ، من گفتم او عطا کرد
اللهم عجل لولیک الفرج
این عشق آتشین زدلم پاک نمی شود
مجنون به غیر خانه ی لیلا نمی شود
بالای تخت یوسف کنعان نوشته اند
هر یوسفی که یوسف زهرا نمی شود
......................................................
برخیز! که حجّت خدا مى‏آید
رحمت زحریم کبریا مى‏آید
از گلشن عسکرى گذر کن، کامروز
بوى گل نرگس از فضا مى‏آید
.......................................................
دلها ز هجر روی مهت چون شکسته اند
چشمان به راه آمدنت بس که خسته اند
خیل عظیم منتظــران با تمــام عشـــق
از عمق دل به یـاد ظهــورت نشستـه اند
...............................................

میلاد یگانه دردانه هستی حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف بر شما مبارکباد

اللهم عجل لولیک الفرج
۰۴ مرداد ۸۹ ، ۱۵:۴۱ دختری ازجنس باران(سمانه)
باعرض سلام وتبریک نیمه شعبان........من آپ کردم.

ممنون که سر می زنید.
حضرت مهدی (عج) فرمودند


ان استرشدت أرشدت ، و ان طلبت وجدت

اگر خواستار رشد و کمال معنوی باشی هدایت می شوی ، و اگر طلب کنی می یابی .

(بحارالأنوار ، ج 51 ، ص 339)
*******************************************************

با سلام
سالروز خجسته میلاد منجی عالم را خدمت شما تبریک عرض می کنم


الهم عجل لولیک الفرج
۰۵ مرداد ۸۹ ، ۱۱:۴۷ محمدرضا غلامی
دردِ تو را به تنهایی نمی‏کشم که تمام سنگریزه‏های زمین، منتظر گام‏های تواَند تا کوه شوند و پرچم تو را در اوج عشق خود برافرازند و آن وعده محتوم، چه نزدیک است؛ اگر عاشق باشی
میلادت مبارک باد، ای سپیده پنهان که اهل زمین در آرزوی بوی بهشتی تو، هماره دعای فرج را زمزمه می کنند!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">