میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

سفرعشق

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۸۹، ۰۴:۴۱ ب.ظ
یا امام رضا (علیه السلام)

غلام کوی تو هستم ، مرا به کس مفروش

به قطره قطره اشکم ، مرا به کس مفروش

سلام رفقا

اگر خدا بخواد ، به مدد آقا علی بن موسی الرضا ، فردا شب با جمعی از دوستان عازم مشهد مقدسیم

انشاء الله این دوست کوچیک و حلال کنید .

دعا گوی همه دوستانم چه در محیط حقیقی و چه در محیط مجازی هستم .

ضمنا تا هفته آینده در خدمتتون نیستم .

یاعلی ، التماس دعا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۴/۱۴
وحید

نظرات  (۳۰)

۱۴ تیر ۸۹ ، ۱۷:۵۳ حامد محقق / خارج از ایران
salam
khaste nabashid /
Man shoma ro Ba ejaze Link kardam
khoshal misham ba shoma link besham
Ya hagh
Eltemase Doa




سلام تشکر
حتما ، اما وبتون باز نمیشه .
احتمالا نشونیش و اشتباه گذاشتید لطفا اطلاع بدید
سلام مهمون عزیز

خیلی التماس دعا

شاید وقتی نظر رو می خونی دیگه برگشتی که برا اونم زیارت قبول
راسی آقا ما رو به کسی نمیفروشه آقا هر دفه برای اینکه دلامون سنگ میشه دعوتمون می کنه (خودما میگم) تا خیلی وقتا ببینیم کجاییم
این ماییم که آقامون رو به کمتر چیزی ....

خیلی التماس دعا

یاعلی




سلام
تشکر ،





تشکر
۱۵ تیر ۸۹ ، ۰۶:۴۹ مجاهد نوشت
سلام
با "خانه تکانی!!" در خدمتم حتما سر بزنید.




سلام
چشم
۱۵ تیر ۸۹ ، ۰۷:۴۷ کبوتر حرم
تو دلنواز ترین فرد روزگارانی
ببین خرابی حالم مرا به کس مفروش

خوش بحالت برادر وحید
دعام کن
پر و بال کبوتر حرم بدجور زخمی شده
درمانش فقط دست صاحب حرمه




سلام
دعاگو بودم
انشاء الله خودش درست میکنه
سلام التماس دعا حتما مارو دعا کنید یه مشکلی هم داریم دعا کنید حل شه.سلام مارو به سلطان برسونید




سلام
محتاجیم به دعا
سلام آقا وحید.حداقل یه پیام کوتاه میزدی .پس مام میریم مکه تو وبلاگ بزنیم حله دیگه؟




سلام
مخلصیم
۱۶ تیر ۸۹ ، ۱۱:۳۳ حامد محقق / خارج از ایران
salam
man shoma ro Link kardam
Ya hagh




تشکر
اما نشانی شما اشتباست
لطفا اعلام کنید
سلام

شهادت امام موسی کاظم (ع) ب امام زمان (عج) و تمام شیعیان جهان تسلیت باد


یاعلی
اللهم عجل لولیک الفرج
s133.blogfa.com
۱۷ تیر ۸۹ ، ۰۵:۵۳ محمدرضا غلامی
التماس دعای خاص




حاجی دعا گو بودم
سلام علیکم
انشاالله با زیارت قبول!
من با مطلب نشاط مضاعف به روزم(چهارشنبه های...)
منتظر نظرات ارزنده شما هستم
با سپاس




سلام
قبول حق
تشکر از حضورتون
خدمت میرسم
۱۷ تیر ۸۹ ، ۰۶:۵۷ سیده شکوفه بهار کنیز حضرت ابوالفضل العبا
مردم دیده به هر سو نگرانند هنوز
چشم در راه تو صاحب‌نظرانند هنوز

لاله‌ها، شعله‌کش از سینه داغند به دشت
در غمت، همدم آتش جگرانند هنوز

از سراپرده غیبت، خبری باز فرست
که خبریافتگان، بی‌خبرانند هنوز

رهروان، در سفر بادیه حیران تواند
با تو آن عهد که بستند، برآنند هنوز

ذره‌ها در طلب طلعت رویت با مهر
هم‌عنان تاخته چون نوسفرانند هنوز

طاقت از دست شد ای مردمک دیده! دمی
پرده بگشای که مردم نگرانند هنوز

سلام عالی بود موفق باشی التماس دعا یا علی حیدر کرار مدد




سلام
تشکر از حضورتون
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلام علیکم
ضمن تسلیت سالروز شهادت هفتمین اختر تابناک سپهر ولایت و امامت حضرت باب الحوائج امام موسی کاظم علیه السلام ، با دومین قسمت از سلسله مقالات دیباچه حوادث ظهور منتظر تشریف فرمائی قدوم و اظهار نظر ارزنده شما عزیزان در وبلاگ حوادث ظهور هستم .
و صلی الله علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
خداحافظ

سلام بر همه ی دوستان و کسانی که لطف میکنن به وبلاگ ما سر میزنن.

من دوشنبه نائب الزیاره همه ی شما هستم در مکه و مدینه.

شاید دیگه قسمت نشه بیام تو وبلاگ پست بزارم . ولی نویسنده دیگه ی این

وبلاگ که کمک زیادی تو طراحی و نوشتن مطالب به من کرد در خدمت شماست با

مطالب زیباش. خواستم همین الان از فرصت استفاده کنم و از همتون خداحافظی

کنم .حلال کنید و مطمئن باشید همه ی دوستان زائر ۶۹ رو دعا میکنم.

یا علی




سلام
التماس دعا
۱۸ تیر ۸۹ ، ۱۹:۴۶ حامد محقق / خارج از ایران
سلام

عید سعید مبعث، آغاز راه رستگارى و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت، مبارک باد




سلام
تشکر
سلام علیکم
خدا قوت
بسم الله الرحمن الرحیم اقراء بسم ربک الذی خلق.... بعثت نبی رحمت امام هدی عروة الوثقی محمد مصطفی فخر کائنات اباالزهراء حضرت محمد ابن عبدالله(صل الله علیه واله) را به محضر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) و تمامی مسلمانان و شیعیان و محبین اهل البیت(علیهم السلام)خصوصا شما عزیز گرامی تبرک عرض مینمایم
حضرت امام صادق - علیه السلام - فرمودند: «اگر مومنین و شیعیان ما اجتماع در توبه و تضرع نموده و طلب فرج ما را از خداوند متعال نمایند پس او تعجیل خواهد فرمود، و اگر ترک دعا نمایند زمان ابتلاء به طول می انجامد و تأخیر در فرج ما می شود».
التماس دعا
حضرت رسول الله ص:
کُنْتُ نَبِیّاً وَ آدَمُ بَیْنَ الْمَاءِ وَ الطِّینِ أَوْ بَیْنَ الرُّوحِ وَ الْجَسَدِ
من نبی بودم آنگاه که آدم بین آب و گل بود یا بین روح و جسد قرار داشت
با توجه به حدیث فوق و احادیث بسیاری که از وجود رسول الله ص و دیگر اهل بیت علیهم السلام سالها قبل از حیات جسمانی اشان حکایت دارند، در عید مبعث چه اتفاقی رخ داد؟ ایشان که سالها قبل نبی بودند، سید کائنات بودند، رسول بودند و....
پاسخ "باز شدن باب ارسال قرآن" است. در این روز سیدمان حضرت رسول الله چیزی را که در توان انبیاء و رسل علیهم السلام نبود . یعنی ارسال قرآن، باب آنرا باز نمودند و رسول قرآن شدند. ارسالی که قوانین عوالم را دگرگون نمود و باب محبتها و نعمات بسیاری را بر روی خلایق گشود.
سالروز مبعث، باز شدن باب ارسال قرآن توسط سید کائنات، حضرت رسول الله ص بر همه بهره مندان از نعمت قرآن مبارک
۱۹ تیر ۸۹ ، ۰۷:۵۶ نازنین زهرا
مهدی بیا که عید عظیم پیمبراست
این مبعث محمد و تبریک حیدر است
در اهتزاز پرچم قران و اهل اتی
تا موسم ظهور به دستان رهبر است

عیدتان مبارک





سلام
تشکر
حاج وحید التماس دعا




سلام امیر خان
محتاجیم به دعا
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلام علیکم
پیشتر ضمن تبریک حلول ماه مبارک شعبان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما ، با سومین قسمت از سلسله مقالات دیباچه حوادث ظهور منتظر تشریف فرمائی قدوم و اظهار نظر ارزنده شما عزیزان در وبلاگ حوادث ظهور هستم .
دوستان عزیز ، معارفی که در این وبلاگ مطرح می شود سعی شده از آندسته باشد که کمتر گفته شده و مستند به آیات قرآن و احادیث اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است .
و صلی الله علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۲۰ تیر ۸۹ ، ۱۵:۵۷ محمود مجلسی(مجاهد نوشت
سلام
با مطلب "لحظاتی با آقای آلبرت!!!" به روزم. منتظر نظرتون هستم.
salam.خوبی حاج وحید؛از مقابل حرم نبوی دعاکوی شما هستم؛با موبایل برات بیام میذارم؛یاعلی




سلام
خوش به حالت نوید جان
من و یاد روزهای خوبی انداختی که شاید دیگه تو زندگیم تکرار نشه
التماس دعا
۲۱ تیر ۸۹ ، ۱۴:۵۲ وحید قربانی
سلام
من هم یه وبلاگ کوچیک زدم به ما سر بزنید ولینک کنید مارو .
http://tanha1990.blogfa.com/




سلام چشم
۲۲ تیر ۸۹ ، ۱۱:۴۹ دختری ازجنس باران(سمانه)
اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه آزاردهنده ای است تنها خوشبخت بودن! در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است. (دکترشریعتی)

سلام من آپ هستم ...خ.شحال میشم سربزنی





سلام
تشکر از حضورتون
انشاء الله خدمت می رسم
ماجرای کربلا این پیام را دارد که حتی ظهور امام زمان (عج) ، باذن الله باید با اجازه ما و با حکم ما واقع شود . همه چیز در عالم هستی ، به اذن خدا ، با اذن امام حسین (ص) صورت می گیرد . ظهور امام زمان نیز یکی از مقولات عالم هستی است . ماها ، تعبداً می گوییم که از جانب خدا ، همه چیز دست امام است . ولی وقتی به مقوله ظهور می رسیم ، می گوییم ظهور را فقط خدا خبر دارد ، امام هم خبر ندارد . آیا این برداشت ، با آن اعتقاد می خواند ؟ ما طوطی وار چیزی را یاد گرفته ایم که نمی فهمیم یعنی چه . وقتی که کسی می آید و می گوید : " ظهور امام زمان (عج) دست خودش هم نیست ، دست کسی نیست ، خودش هم خبر ندارد ، فقط خدا خبر دارد " ، می گوییم حتماً حرفش درست است . نه عزیز من ، ظهور امام زمان (عج) از جانب خدا دست امام حسین (ص) است ! ایشان تعیین می کنند . البته برخی احادیث داریم که حاکی از این است که امام (ع) هم زمان ظهورشان را نمی دانند . این جایگاه دارد و خدمت شما عرض کنم که با بعضی از آیات می توان آنرا توضیح داد . با آیه " وَ ما تَشائُونَ اِلاّ اَنْ یَشاءَ الله " شما می توانید آنرا توضیح دهید . اگر بتوانید از این آیه ، درست برداشت کنید.....
۲۳ تیر ۸۹ ، ۰۹:۲۱ محمود مجلسی)مجاهد نوشت
سلام
با مطلب:" به کوچک زاده گفتند: ادب از که آموختی؟! گفت: از علی مطهری!!! " به روزم. منتظر نظرتون هستم.




سلام
خدمت می رسم
۲۳ تیر ۸۹ ، ۱۵:۱۸ کربلایی سیده شکوفه
سلام علیکم ممنونم چشم من شما را لینگ می کنم عیدت میارک




سلام
تشکر
مفاخره حضرت علی علیه السلام با امام حسین علیه السلام

عبدالله بن عباس گفت : رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم به ما فرمود : هنگامی که مرا به آسمان عروج دادند ، دیدم بر در بهشت نوشته شده است : « هیچ خدائی جز خدای یکتا نیست ، محمد ( ص ) رسول خداست ، علی ولی خداست ، حسن و حسین ، دو سبط رسول خدا هستند و فاطمه زهرا برگزیده خداست ، بر انکار کننده و دشمنی کننده ی با آن ها لعنت خدا باد » . گفته شده روزی رسول خدا ( ص ) نشسته بودند و امیرالمومنین علی بن ابی طالب ( ع ) نزد آن جناب بود که حسین بن علی ( ع ) داخل شد . رسول خدا ( ص ) امام حسین ( ع ) را گرفته در دامن خود نشاند و میان دو چشم و لب او را بوسید . امام حسین ( ع ) در آن زمان شش ساله بود . پس علی ( ع) عرض کرد : یا رسول الله آیا فرزندم حسین را دوست می داری ؟ پیامبر فرمود : چگونه او را دوست نداشته باشم ، در حالی که او عضوی از اعضای من است . علی ( ع ) عرض کرد : یا رسول الله ، کدام یک از ما ( من و حسین ) را بیشتر دوست می داری . امام حسین ( ع ) عرضه داشت : ای پدر هر که دارای شرافت بیشتری است ، نزد پیامبر ( ص ) دوست داشتنی تر است و از نظر مقام نزد او مقرّبتر است . علی ( ع ) فرمود : ای حسین با من مفاخره می کنی ؟ فرمود : بله ای پدر ، اگر مایل باشی .

پس علی ( ع ) به او فرمود : ای حسین :
ادامه در وبلاگ حوادث ظهور
سلام عیدتون مبارک

خیلی التماس دعا

یاعلی




سلام
بر شما هم مبارک
محتاجیم به دعا
۲۴ تیر ۸۹ ، ۱۰:۰۸ کبوتر حرم
مسابقه ظهور با جایزه

مسابقه ای ساده بمنظور ترویج فرهنگ انتظار

در وبلاگ کبوتر حرم

مهلت ارسال جوابها تا شب نیمه شعبان

منتظرتان هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">