میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

چراغ هدایت

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ق.ظ

امام صادق ( علیه السلام) :

چهار چیز هدر می رود

دوستی که نثار شخص بی وفا شود

نیکی کردن در حق آنکه سپاس آن را نمی گزارد   

آموختن دانش به آنکه بدان گوش نمی سپارد

و رازی که با شخص کم ظرفیت در میان گذاشته شود .

( بحارالانوار : 11/287/66 )


نظرات  (۲۸)

۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۰۱ سراجا منیرا
سلام

خیلی زیبا...

التماس دعا
پاسخ:
سلام
تشکر از نگاهتون ...
محتاجیم به دعا
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۱۴ فانوس جزیره ...
سلام علیکم آقااااااااااا
واقعا نکات قابل توجه و تامل هستند که باید حواسمان را خیلی جمع کنیم به آنها ...
پاسخ:
سلام برادر
درست میفرمایید
ضمنا این همون حدیثی بود که قرار بود براتون پیامک کنم . قابل توجه اون کسایی که میپرسیدند چی میخواستم براتون ارسال کنم و اینکه می گفتند اگر خصوصی میخواید بگید چرا اینجا می نویسید .
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۱۵ قاصـــــــــدمهربانی
ممنون ازحضورتون
پاسخ:
خواهش میکنم 

سلام حدیث زیبایی بود

در مورد خط دوم حدیث بعضی وقتا مخالف اینو میشنویم

یه جورایی واسه خودم تعارضه نمیفهمم بالاخره باید نیکی بکنیم یا نه

پاسخ:
سلام
البته احادیث در زمانهای خاص و در موارد خاص فرموده شده اما کلا بعضی افراد هستند که به دفعات بهشون نیکی میکنیم اما اونها طور دیگه ای عمل می کنند، منظور اینکه امتحان خودشون و پس دادند و هر بار عکس نیکی عمل می کنند . فکر میکنم در اینجا دیگه صلاح نباشه که مکررا بهش نیکی کنیم .
بعضی ها افراد نا سپاسی هستند و بنظرم باید یک جایی این و بفهمند .
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۵۵ منتظرآقا...
سلام..
ممنون شما هم با افتخار لینک شدید...
پاسخ:
سلام
بله شما هم لینک شدید
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۵۶ عاشق ایران
سلام 
نباشیم جزو این چهارتا یا صادق الائمه ...
پاسخ:
سلام
انشاء الله که نیستیم ...
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۲۵ جهاد برای پرواز تا خدا
با سلام ممنون از حضورتان در جهد برای پرواز تا خدا در راهی که گام بر می دارید موفق باشید
پاسخ:
سلام
موفق باشید
استفاده کردیم
ممنون
پاسخ:
ممنونم برادر مرتضی 
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۱۰ امیر طالبی برمی

کاسه ات را بالا بگیر

شاید همین حالا

باران ببارد.

.......................

طالب


ممنون از وقتی که میگذارید
اماده همکاری
پاسخ:
سلام
تشکر
در خدمتیم

یک جمله ی زیبا:

هیچوقت به خدا نگو یه مشکل بزرگ دارم

به مشکل بگو یه خدای بزرگ دارم

۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۴۸ زندگی جهادی

یارب


احادیث سبک زندگی اسلامی را می فرمایند

زندگی تفسیر سه کلمه است:

خندیدن ... بخشیدن ... فراموش کردن

پس ... بخند ... ببخش ... فراموش کن...

سلام
خیلی قشنگ بود...الهی شهادت روزیتون بشه!!!!
پاسخ:
سلام
ممنونم
انشاء الله ...
خوشبختی، همان لحظه ای است که

احساس می کنی خدا در کنارت حضور دارد

و تو به احترامش از گناه فاصله می گیری

یـ علی ـا
پاسخ:
چقدر قشنگه بخاطرش ...
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۳۱ گلبرگ مغرور

آیت‌الله جوادی در دیدار اسحاق جهانگیری:

طوری رفتار کنیم که دشمنـــــــان نگویند گزینه‌ها روی میــــــز است

آنهاباید بداند که روزگاری در کشور ما بودند و ما آنها را بیرون کردیم.
آیت الله جوادی آملی تأکید کرد: هوش علمی ایرانیان نسبت به سایر کشورها بالاتر است و ما باید به گونه‌ای زندگی کنیم که در تمامی جهات الگو باشیم.


۱۵ بهمن ۹۲ ، ۰۶:۲۰ باران نم نم...

سلام

"دوستی که نثار شخص بی وفا شود"فکر کنم بزرگترین اصراف عالمه...جبران ناپذیره!!!

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
سلام
بله این موضوع که خیلی سخته ، خیلی سخت ...
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۲۰ چشم چشم دو ابرو
اوه اوه ، تو اولی موندم ...
پاسخ:
بله ، سخته...
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۴۹ محمدصادق برجیان

من سر نمی نهم مگر اندر قــــدوم یــــار
من جان نمی دهم مگر اندر سرای دوست

کردی دل مرا ز فـــــــــــــــراق رخت کباب
انصاف خود بده که بود این سزای دوست!؟

مجنــــون اسیر عشــــق شد اما چو من نشد
ای کاش کس چو من نشود مبتلای دوست

.

.

.

"حضرت امام خمینی رحمه الله علیه"

پاسخ:

مجنون اسیر عشق شد اما چو من نشد

ای کاش کس چو من نشود مبتلای دوست

۱۶ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۵۵ محمدصادق برجیان

سلام؛

حدیث خیلی عبرت آموزی بود!

+++

پاسخ:

سلام

بارها برای خودم خوندمش

لینک شدید
یاعلی
پاسخ:

ممنونم

ببخشید نشانی ندادید

۱۷ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۰۸ دختران آسمان
سلام خدمت شما وب خیلی خوبی دارین ممنون که سر زدید
پاسخ:
سلام
تشکر
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۲۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

فَإِن تَوَلَّوْاْ فَقُلْ حَسْبِیَ اللّهُ لا إِلَهَ إِلاَّ هُوَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِیمِ

پس اگر (از سخنان خداوند) روى گردان شدند، بگو: خداوند مرا کافى است، هیچ معبودى جز او نیست، تنها بر او توکّل کرده‏ام و او پروردگار عرش بزرگ است.(توبه/129)

پاسخ:
سلام ...
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۵۱ کانون المهدی روستای وار
سلام دوست عزیز
احوال شما؟
میدونی خیلی وقته بهم سر نزدی؟
منتظ حضور سبزت هستم
با چند مطلب زیبا به روزم
پاسخ:

سلام

تشکر بزرگوار

عذرخواهی میکنم ، من معمولا به هم لینکی ها سر میزنم ، احتمالا از لیستی که میدیدم جا افتادید

چشم خدمت میرسم

یا علی

۲۶ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۳۷ سراجا منیرا
زیبا . . .

منتشر شد در "+ما(یم)"
;)
موافقم
پاسخ:
تشکر

سلام وب زیبایی داری پیش منم بیا

پاسخ:
سلام
تشکر
خدمت رسیدم
فانوسه منو یاد پاسگاه زید انداخت یادش بخیر 
پاسخ:
پاسگاه زید ...
واقعا یادش بخیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">