میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

ته دل

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۱۱ ب.ظ

غروبه ...

 

گاهی دلم می خواد برم یه جای خیلی خیلی دور

که هیچ کس نباشه

یا روی یه کوه خیلی خیلی بلند

از ته دل اسمتو فریاد بزنم...

.

.

.

.

حبیب من ...حبیب من ... حبیب من ...

نظرات  (۲۶)

میلاد پیامبر رحمت، تاج آفرینش و میلاد جامع علم و عمل و عبادت ، پرچم دار شاهراه ولایت علوى، حضرت امام جعفر صادق علیه السلام  برشما رهرو ورهپوی آل الله گرامى باد.

ممنون از حضور گرمتون ***
التماس دعا
پاسخ:
تبریک

خواهش میکنم

التماس دعا
۱۴ دی ۹۳ ، ۲۲:۵۳ یک سبد سیب

و بعد هم صدای خودتان انعکاس پیدا میکند


همه ی عالم میشنوند ، خودتان هم می شنوید



پاسخ:
همینطوره
۱۴ دی ۹۳ ، ۲۲:۵۴ یک سبد سیب
بعد  از فریاد زدن ، حبیب من را می شنوید

چون همه چی یعنی او



و این قشنگ است مگر نه
پاسخ:
حبیب من 

هیچ کس مثل اون دل و خنک نمی کنه
این پست حرف دل من بود.
منم از این دنیا و آدمهاش خسته شدم. من دلم خدا رو می خواد...

پاسخ:

حرف دل خیلی هاست تو این روزها

 

یا علی

۱۵ دی ۹۳ ، ۰۸:۵۸ فانوس جزیره
سلام علیکم آقاااااااااا
چطوری برادر ؟
شکر خدا داری فعال میشی ها ،‌ خوبه
پیام قبلی خصوصی بود لطفا عمومی نشه ،‌ کمی حواسم نبود تیک رو بزنم
آخ که چقدر این صحنه رو دوست دارم یا این حرکت رو
برای همین گاهی سعی میکنم که این کار صورت بگیره

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:

سلام برادر

خداروشکر ؛ شما چطورید؟

 

نه به فعالی شما نمی رسیم ؛ وقت ما محدود شده و حالی هم برای نوشتن نیست

 

چشم میخونم نظر میدم

یا علی

۱۵ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۰ امیر احسان اظهری
سلام علیکم
وبلاگ خوبی داری عزیز
لطفا بانام انصار گرفا لینک کنید بعد خبرم کنید لینکتون کنم 
یازهرا
پاسخ:
سلام

تشکر از حضورتون
۱۵ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۳ بگذریم...
منم این کار واسم شده آرزو...
این روزا همه داریم شبیه هم میشیم...چقد بده این شباهتای تکراری .....
انگار همه جا رد پای آرزو ها یا غمهامون هست و هیچ وقت نمیشه حتی کمی فقط ب قدر درنگی فراموش کنیم پرهای پروازمون بسته ست و قفس تنگه.......
البته ی چیزایی مثل اینی ک شما نوشتید تلنگریه واسه مثل منی که بگردیم و صداش بزنیم....حتی از همین زمین..بین این همه آدم که همه تنهان...
و حتی بدون وجود صدا و پژواک........
یاحق....
التماس دعا......
پاسخ:
ان شاء الله نصرت میرسه

ما صاحب داریم
۱۶ دی ۹۳ ، ۰۰:۵۲ ... حسینی ...
سقوط
سرنوشت دل دادن
به هر
جاذبه ای
غیر از
خداست
پاسخ:
بله سقوط ...
۱۶ دی ۹۳ ، ۰۹:۰۵ سعید گنجوزاده
سلام دوست عزیز
زیبا بود مثل همیشه.
لینک شدی
موفق باشی
پاسخ:
سلام
تشکر از حضورتون

ممنونم
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۰:۳۶ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
میلاد با سعاد رسول اکرم (ص) مبارک باد

باپوستر/ میلاد حضرت رسول اکرم (ص)
http://ammar-g.blog.ir/
منتظرتان هستیم

سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) صلوات فراموش نشود.
یا علی
پاسخ:
تبریک ...
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۰:۳۷ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
میلاد با سعاد رسول اکرم (ص) مبارک باد

باپوستر/ میلاد حضرت رسول اکرم (ص)
http://ammar-g.blog.ir/
منتظرتان هستیم

سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) صلوات فراموش نشود.
یا علی
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۰:۴۵ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) مبارک باد

باپوستر/ میلاد حضرت رسول اکرم (ص)
http://ammar-g.blog.ir/
منتظرتان هستیم

سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) صلوات فراموش نشود.
یا علی
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۴:۲۳ میلاد ترابی
سلام
خدا قوت
وبلاگتون به همراه مطالبش عالیه
منم جدیدا یه وبلاگی زدم
با عنوان
لحظه نماز ، لحظه وصال
خوشحال میشم سر بزنید و نظرتون رو بگید
و اگه پیشمهاد و یا انقادی دارید بفرمایید
التماس دعا
پاسخ:
سلام برادر

وب خوبی دارید

موفق باشید ان شاء الله

التماس دعا
۱۶ دی ۹۳ ، ۱۶:۳۰ سید حسین
سلام
یه جورای حس مشترک داریم
ان شاءالله که یاد خدا از دلتان کنده نشود و دلتان را آرام کند
یا حق
پاسخ:
سلام
ان شاء الله
سلام
هفته وحدت را تبریک عرض می کنم.
عاقبت به خیر شوید ان شاالله.
پاسخ:
سلام

تبریک

تشکر از حضور و دعای قشنگتون
۱۷ دی ۹۳ ، ۰۷:۵۸ سعید گنجوزاده
سلام
زیبا بود مرسی
پاسخ:
سلام
یا علی
۱۸ دی ۹۳ ، ۰۰:۲۳ کمی بودن ...
اندراحوالات من نیزبود.....
پاسخ:
احوالات این روزهای منه ...
۱۸ دی ۹۳ ، ۰۰:۳۶ کــربــ بلایی محـب
سلامــ
خداقوتــــــــ
سوره رعد آیه ۲۸:
ﺁﻧﻬﺎ ﻛﺴﺎﻧﻰ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﺩﻟﻬﺎﻳﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﻳﺎﺩ ﺧﺪﺍ ﻣﻄﻤﺌﻦ (ﻭ ﺁﺭﺍم) ﺍﺳﺖ، ﺁﮔﺎﻩ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﺑﺎ ﻳﺎﺩ ﺧﺪﺍ ﺩﻟﻬﺎ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻣﻴﻴﺎﺑﺪ...
به روزیمــ با "صحیفه سجادیه"
یازهراکربــ بلا ان شاءالله
پاسخ:
سلام

ممنونم

تبریک ایام
۱۸ دی ۹۳ ، ۱۴:۵۱ رزمنده ..
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

عید شما مبارک

جای دور کجاست؟!! {لبخند}

در احوالات شهید سعید مرادی بود که می گفت یه شب رفتم یه جائی دور از چشم همه و تا تونستم از دلتنگی هام فریاد کشیدم....
بعد فرداش دیدم ای دل غافل، اولین نفر فرمانده اومد و گفت سعید دلتنگ شدی؟!!!!نگو همه رفته بودند همون جای دور و با خودشون خلوت کرده بودند{لبخند}



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام برادر

عید شما هم مبارک

جای دور همون جایی که خیلیها نیستن ، خیلی چیزها رو نمیبینی و خیلی ....

دعامون کنید
سلام
من هم میخواهم...
پاسخ:
سلام

من هم ...
یک جای دورم ارزوست.......
پاسخ:
آرزوست ...
سلام
آی گفتی...
پاسخ:
سلام دلاور

کاش بشه
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۳:۳۹ سوشیانت ...
جانا سخن از زبان ما میگویی...
چه حس خوبیه...
آدم بره یه جای خیلیییی دور
یا بالای یه کوه بلند
یا جایی که هیچ کس نباشه
و از ته دل حس کنه 
که حبیبش دعوتش کرده...
یه دیدار خصوصی...

هیچ چیزی انقدر آدمو به وجد نمیاره..
حسی که با هیچ چیزی قابل قیاس نیست...

+دعامون کنید
پاسخ:

دعوت حبیب

چقدر زیباست

آه ای حبیب من .... حبیب من                  سلام
پاسخ:

حبیب من ...

 

سلام

ممنونم از حضورتون

 

آخ گفتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">