میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

خانه ی دلم ...

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۳ ب.ظ

بنشین
در خانه ی دلم
که عطر نگاه تو
تمام لرزه هایش را
به خواب خواهد برد
این سرزمین
فقط و فقط
با بودن تو
آرام می شود
و تو
حسود تر از آنی
که کسی را
هم خانه ات کنی



نظرات  (۵۴)

خیلی عالی
خدا قوت
دردیاری که تویی بودنم آنجاکافیست
آرزوی دگرم غایت بی انصافیست
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۵ منتظر المهدی
سلام
تشکرازحضورپرمهرتان
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۷ منتظر المهدی
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۸ ی آنتی زایون
سلام
خیر باشه ان شاء الله..
پاسخ:
سلام

سپاسگزارم

خیره ... (لبخند)
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عالـــی بود

هدر هم ..
رنگ پس زمینه هم
کلن خوب بود
پاسخ:
تشکر

ممنونم از نگاهتون ...
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۷ شکرانه سادات
"این سر زمین
فقط و فقط
با بودن تو 
آرام می‌شود"

خبر آمدخبری در راه است
.
.
.
کاش روزی خبر آید که تسلای دل خلق خدا
از فراسوی افق می‌آید
مهدی، آن یوسف گم‌گشته‌ی زهرا و علی
از شب هجر به کنعان دلم می‌آید...

یاعلی
آری بنشین در خانه دلم...
زیبا بود ممنون
سلام
متن زیبایی بود
ممنون
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۱ عــ ـاکـ ـف ...
"من"
حسود تر از آنم
که کسی را هم خانه ات ببینم !
:(
سلام
ن پس حدس بنده درست بود
کلا قدم وبلاگ بنده برای شماسنگینه    .......


پاسخ:
سلام
بزرگوارید

متاسفانه یکم سرم شلوغ بود ...
زمانه عجیبی است ؛ پیش رویت ثنایت می گویند و پشت سرت معایب ... و این است رسم روزگار ما که از پشت ،خنجر بزنند و زخمش آنقدر کاری باشد که اعتماد را بمیراند.
با سلام و شب بخیر ...
زیبابود ، یاعلی .
سلام علیکم

عید بر شما مبارک.

یازهـرا
پاسخ:
سلام
تشکر
امروز همه تویی و فردا همه تو...
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۱ پرستوی مهاجر
سلام علیکم
وفقکم الله
زیبا ...
سلام وب خوبی دارید به وب سایت ما هم سربزنید
خیلی دلمون برات تنگ شده یه برنامه بزار ببینیم شما را میگن ادم‌ها وقتی مسئول میشن خودشون را می‌گیرن ولی ما فکر می کردیم این برای همه صدق نمی کنه
پاسخ:
سلام داداش

من در خدمتم

این چه حرفیه من کوچیک شمام
سلام
قشنگ بود:)

یاعلی
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۰۷ محمد مهدی یوسفی
حسم تا قبل از رسیدن به جمله ی آخر این بود که برای امام زمان (عج) نوشته اید !

+بی عشق خمینی (ره) نتوان عاشق مهدی (عج) شد
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

اومدم یه احوالی بپرسم و برم...همین{لبخند}


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی

سلام

 صبح تون به خیر


« آزمایش دنیا »
امیرالمؤمنین علی سلام الله علیه :
مردم از بهر آزمایش، گرفتار دنیا شده اند. پس آنچه را از دنیا براى دنیا برگیرند، از کَفِشان بیرون مى رود و براى آن حسابرسى خواهند شد، و آنچه را از دنیا براى غیر آن (آخرت) برگیرند، به آن خواهند رسید و با آن خواهند زیست.
نهج البلاغة، خطبة ۶۳...

سلام
عالی بود ...
موفق باشید
پاسخ:
سلام
تشکر
سلام عالی بود 
موفق باشید
سلام

به این همه حال خوبتون..
به این که همیشه احساستونو تو نوشته هاتون خیلی خوب منعکس می کنید
حسودی می کنم!
با عرض معذرت!


پاسخ:
سلام
ممنونم

حرف دله
سلامت باشید
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۱۰ محمد مهدی یوسفی
دفعه چندم است که میخوانمش اما هنوز مقصود نویسنده را نفهمیده ام !!

+ اراده کرده ام که نگذارم عاشورا را قمه زنان به عالم معرفی کنند ... اراده ام اما کافی نیست ! آیا یاری ام می کنید ؟ #عاشورا

سلام 
گویا دیگ کسی حس وحال نوشتن نداره حتی شما.....

زندگی و فضای مجازی دیگ اجازه نمیده.....
پاسخ:
سلام

بله گاهی مشغله ها و گاهی هم بعضی شرایط ایجاب به ننوشتن میکنه

ان شائ الله موفق باشید
سلام
تازه به بلاگ اومدم  :)
کوچ از دست نا مهربانی های بلاگفا !
تو وبلاگ های به روز شده گشت می زدم که به اینجا رسیدم.
زیبا بود ؛ مخصوصا این آخری
مانا باشید
یا علی  ...
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۸:۵۰ سعید گنجوزاده
خیلی هم عالی
پاسخ:
تشکر
۰۵ مهر ۹۴ ، ۲۳:۳۷ رافضیــة ...
سلام
عکس زیبایی بود
ومتن هم..

یاعلی
پاسخ:
سلام
تشکر
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۵:۲۹ صحبتِ جانانه
بسیار زیبا بود
ان شاءالله که خیره

پاسخ:
ممنون
 سلام بر برادری که خیلی کم پیداست و دلمون براش تنگ شده...

++++++++++++++++++

 حوالی.....

 منتظر روضه شماییم...

http://zareh.blog.ir/post/774
پاسخ:
سلام برادر عزیز
مخلصم

ما هم دلتنگیم
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


کجائی برادر؟
یه خبری از خودت بده...نگرانت شدم..

دعا کنید ما را لطفا

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
کربلا ظهور امامی بود که به خاک و خون کشیده شد؛
حق بدهیم که خدا اینقدر محافظه کار شود!
سلام بزرگوار 
در وبلاگ خانواده بهشتی منتظر حضورتون هستم
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۳ آبان ۹۴ ، ۰۶:۰۸ سجّاده . . .
دو معشوق در یک دل جای نمیگیرن 
پس خانه ی دل تنها جای خداست 
یاعلی
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۰ بهروز دلاور
تمام لرزه هایش را
به خواب خواهد برد
سلام
خداقوت
مثل همیشه دلنوشته های خوب و عالیــــــــــــــــــــــ
موفق باشید
پاسخ:
سلام
ممنونم از لطفتون
زیبا بود 
پاسخ:
تشکر
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۱:۱۵ آلــــــو نــــــک . . .
به به ب شعر

تغییرات هم مبارک
پاسخ:
ممنونم
سلام همسنگری من دوباره اومدم
با مطلب آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند بروزم
یا علی و التماس دعا
چه قشنگ
پاسخ:
ممنونم
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۹ آلــــــو نــــــک . . .
هدر + + +

متن + + +

عکس + + +

:)
پاسخ:
تشکر
زیبا بود:)
پاسخ:
ممنون
۲۳ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۴ محمد آذرکار
ممنون از وبلاگ و مطالب زیباتون، خدا قوت..
سلام برادر 
بیش از یک سال هست که در این خانه مطلب ننوشتید ها ...

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۵ نصاب کاغذ دیواری
خانه دلت آباد دوست من
بنشین
در خانه ی دلم
که عطر نگاه تو
تمام لرزه هایش را
به خواب خواهد برد
خیلی زیبا بود
۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۱:۱۹ ... یک بسیجی ...

سلام بزرگوار
نمی نویسید دیگر
چرا؟؟؟
پاسخ:
سلام
کم توفیقیم و پر مشغله
دعا کنید شرایط مهیای نوشتن بشه
۰۸ دی ۹۵ ، ۱۹:۰۱ اشک نوشت ...

و چه دردناک است

آن که دوستش داری

و همیشه در قلب توست

پیش چشم هایت نباشد

و نتوانی

در آغوشش بکشی


...
۰۸ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۴۱ بچه پولدار ..*
قشنگ گفتین. 
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


نبینم بغض کنی برادر...
احوال شریف؟
ان شاء الله خوب و سلامت باشید


چراغ اینجا را هم دوباره روشن کنی و ما هی از دست رییس اینجا شکایت کنیم(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
۲۵ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۰۳ مهزیار کاظمی موحد
سلام
ممنون می شوم به من هم سر بزنید
در خدمت شما هستم
تایید کامنت بعد از دو سال:)

پاسخ:
سلام
بعد از مدتها گفتم تائید کنم

دستم به کار در وب نمیرفت
۱۷ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۴۵ شلمچه دیار عشق
دلت را خانه ما کن مصفاکردنش با من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">