میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

مرا که خسته ترینم کسی نمی خواهد...

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ب.ظ
دیروز تو مسیر محل کار خیلی یاد 175 شهید غواص بودم
با خودم گفتم یه سر برم معراج شهدا
اگر دعوت شده باشم میتونم ببینمشون
قبل ظهر با دو تا از رفقا راه افتادم و رفتیم معراج
یکی از مجموعه های دولتی مراسم گرفته بودند و سخنران مجلس شهدا ، حاج حسین یکتا بود
دلم برای نفس گرمش تنگ شده بود
چند دقیقه ای از صحبتهای حاج حسین نگذشته بود که رفقا بهم زنگ زدن و گفتن هماهنگ کردن بریم بالای سر شهدا
سریع از مراسم اومدم بیرون
تازه یه تعداد شهید آورده بودن و هنوز خاک سفر باهاشون بود
بدون کفن و تو کاور بودن
رفیقم که از بچه های رزمنده ست ، وقتی استخونهای پاک شهدا رو تو کاورها میدید
گریه می کرد و با خودش می گفت : چی بودند و چطوری برگشتند ...


 
پی نوشت :

دلم شهادت می خواهد
مردن را که همه بلدند ...
من دلم از همین تابوتها میخواهد
از همین ها که بوی عشق می دهد
دلم گرفته شهیدان ، شما مرا ببرید
مرا زغربت این خانه تا خدا ببرید
مرا که خسته ترینم کسی نمی خواهد
کرم نموده دلم را مگر شما ببرید ...

نظرات  (۵۲)

سلام

ان شاءالله شهادت نصیبتون
دعامون بفرمایید
پاسخ:
سلام

ممنونم از دعای زیباتون

کماکان مطلب نمینویسید ، موفق باشید

یا علی
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۰ شکرانه سادات
خوش به سعادتشون
اللهم الرزقنا توفیق شهادة فی سبیلک

اگه شهید نشیم باختیم...

یاعلی
پاسخ:
بزرگوارید

اللهم ارزقنا ...
واقعا باختیم اگر شهید نشیم 
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۸ هیئت مجازی کتاب
سلام

دعوتید به چراغ روشن و  رقص در آتش

http://heyateketab.blog.ir/post/213

http://heyateketab.blog.ir/post/217
سلام بر شهدا...
سلام...
سلام...
پاسخ:
سلام بر دستهای بسته از کین ...
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۴ بانوی گمنام
من دلم شهادت میخواهد ....
پاسخ:
مثل تموم شهدا به کام من عسل بذار ...
سلام.وبلاگ خوبی دارن.
لطفا به ما هم سر بزنین.متشکرم
زیارت قبول..

شهادت در رکاب مولا نصیبتان/
پاسخ:
قبول حق ...

ممنونم از دعای زیبایتان ...
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

احوال شما؟
چه عجب...چشم ما به جمال نوشته های شما روشن شد!!! کجائی مومن؟


عرض کنم که یه شعری هست که میگه:
"این منم که باورم نمی شود
هیچ کس برادرم نمی شود
چشم من سفید شد نیامدی
کوچه ناامید شد نیامدی
اینک آمدی ولی من از کجا
ای دلاورم! شناسمت تو را؟"


دارم فکر می کنم "و لا تحسبن الذین قتلوا..." مدام به ما ثابت میشه و باز غفلیم....

و دلمان شهادت می خواهد...

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام

مخلصم برادر

هستیم در خدمتتون

این رفقا میان که یادمون بندازن قرار بود به کجا برسیم ...
دعا کنید عاقبت ما با شهادت ختم بخیر بشه

یا علی
کاش واقعی بود !
پاسخ:
کاش ...
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۶ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
سلام علیکم
خوش به سعادتشون...
اسم شهدا که می آید دلم میلرزد..
شهدا گاهی نگاهی...


اللهم الرزقــــنا شهادت فی سبیکـــــ...
پاسخ:
علیکم سلام 

ممنونم ، ان شاء الله شما هم دعوت بشید

دل من هم با تمامی آلودگی هام میلرزه ...

اللهم ارزقنا ...

سلام خوشا به سعادتتون


ما هم از دور سلام دادیم جواب سلام رو دادن 



با پی نوشت موافق نییستم 

اینکه ادم خسته بشه و آرزوی شهادت کنه خیلی قشنگ نیست 

اینکه آدم همه ی چی داشته باشه و بازم آرزوی شهادت داشته باشه قشنگه


این شهدا خسته نبودن ، خیلی هم زندگی بلد بودن همه چی هم داشتند ، اما باز شهادت رو میخواستند. 

این خیلی قشنگه. 



موفق باشید 

و التماس دعا 

پاسخ:

سلام

بله درست میفرمایید

 

اما خستگی از جنس خستگی های دنیایی نبود

خدا به ما لطفها داشته

 

ممنونم از نظر قشنگتون

یا علی

سلام

بنده خدایی که تو خصوصی فرمودید براتون دعا کنم 
متاسفانه من شما رو نشناختم و نمیدونم برای چه کسی و چه چیزی دعا کنم 

اما بازم چشم
احسن
پاسخ:

سلام

تشکر

من فقط یک بار رفته ام معراج
همان یک بار هم
هنوز که هنوز است
دارد برایم روضه میخواند...
پاسخ:

گاهی که پیش میاد و میرم معراج

واقعا دل تکون میخوره ...

۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۴ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
رستگار شدند...

خوش به سعادتشون
سلام علیکم مومن
اتفاقا اصلا دل من از این تابوتا نمیخواد
اون چیزی که دل من میخواد اینه که روز تشییع همه سردر گم باشند که زیر چی رو باید بگیرن (لبخند تلخ)
چیزی بر نگشته باشه که اصلا زیرش رو بگیرند
مثل همین شهید چند روز پیش مدافع حرم

به خیلی ها فهموند که شهادت رو به بها میدن
نه به بهانه
که یکیش من بودم

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:

سلام برادر

ناراحت نباش ، اگر خاکستر بیاد میذارن تو تابوت ، پرچم ایرانم روش

ملت میفهمن باید زیر چیو بگیرن (لبخند)

به قول شهید حاج احمد کاظمی که میگفت ما شهید بشیم حاضریم با هواپیما باشه

حالا حکایت منه ، من برم ، هر جور میخواد باشه (خنده)

 

دعامون کنید 

۲۴ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۲ هیئت مجازی کتاب
سلام

دعوتید به پسران دوزخ؛ فرزندان قابیل

http://heyateketab.blog.ir/post/218

کرم نموده دلم را
مگر شما ببرید :"(
پاسخ:
مگر شما ببرید ...

از این تکرارساعتها

ازاین بیهوده بودن ها

ازاین بی تاب ماندنها

از این تردیدها

نیرنگها

شکها

خیانتها

از این رنگین کمان سرد آدمها

از این مرگ باورها و رویاها

پریشانم

دلم پرواز میخواهد



پاسخ:
دلم پرواز میخواهد ...
از ته دل خوش به سعادتتون...
راهم دور است و بی بال....
پاسخ:

تشکر

دعامون کنید

۲۵ خرداد ۹۴ ، ۰۷:۲۳ ... یک بسیجی ...
قالَ قائم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) : وَ امّا وَجْهُ الاْنْتِفاعِ بی فی غَیْبَتی فَکَالاْنْتِفاعِ بِالشَّمْسِ إذا غَیَّبَها عَنِ الاْبْصارِ السَّحابُ.([36]) 
حضرت مهدی (عج)فرمود: چگونگی بهره گیری و استفاده از من در دوران غیبت همانند انتفاع از خورشید است در آن موقعی که به وسیله ابرها از چشم افراد ناپدید شود.
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۵ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
آخ...
پاسخ:
سلام
چرا وبتون و تعطیل کردید؟؟؟

در خصوص اون موضوع که کامنت گذاشتید متاسفانه به دلیل مشغله های کاری نمیتونستم در حد
کامنت پاسخ بدم
و واقعیت مطلب اینکه اصلا در حد نوشتار چند خطی نمیگنجید

دعامون کنید 
و هر جا هستید موفق باشید

شهادت
مزد
رزمندگیست..

::

رزمنده
باشی
برادرم..
پاسخ:
ان شاء الله
وااااای خوش بسعادتتون.....

التماس,دعا

بلاگفا خراب شده 
بنده بخام بلاگ درست کنم چطوری بایددرست کنم؟
لطفاهمینجابرام بزارید
پاسخ:
سلام

احوال شما ؟ خیلی وقت بود به میهمان سر نمیزدید

تو نت سرچ کنید و راحت میتونید ثبت نام کنید

یا میشه اگر ایمیل داشته باشید دوستان براتون دعوتنامه بفرستن و راحت ثبت نام کنید 

من الان دعوتنامه ندارم به مدیر فانوس جزیره بگید ببینید دارن ، اگر نداشتن به من بفرمایید هماهنگش میکنم

۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۰ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

"باشد تا رستگار شویم"

حتی با دست های بسته ...
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۵ ریحانه رهبر
سلام

عصرتون بخیر

انشاءالله روز خوبی داشته باشید

گام اول یا همون حرف اول وبلاگ ساعت بی ثانیه گذاشته شد

از شما و تمام " سربند سرخ های یا حسین " دعوت میشه مارو همراهی کنید با یک یاعلی

ممنونم از توجهتون
پاسخ:
سلام

شرمنده که با تاخیر خدمت رسیدم

یا علی
دلم شهادت می خواهد

منو این روزها دعا کنید خیلی محتاجم
پاسخ:
دلم من هم ...

ان شاء الله دعاگو هستم

یا علی
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۰ هیئت مجازی کتاب
سلام

دقیقا چهار روز دیگر ؛ سی و یکم خرداد ماه

مردی از جنس عشق ؛ علم ؛ غیرت ؛ صبر و شهادت

زمزمه کرد «خدا رستمی را دوست داشت و برد و اگر ما رو هم دوست داشته باشد می برد»

به بهانه ی قرار گرفتن در آستانه ی شهادتش

دعوتید به مرگ از من فرار می کند

http://heyateketab.blog.ir/post/94
سلام علیکم مومن
داره درهای رحمت الهی بیش از پیش باز میشه و وارد شهر الله و ماه میهمانی خدا میشیم کم کم
لطفا بنده و مجموعه نویسنده های وبلاگ فانوس جزیره را از دعای خیرتان در شهر الله و ماه میهمانی خدا بی نصیب نگذارید
ملتمس دعای خیرتان هستیم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام

بزرگواری داداش
شما هم منو فراموش نکن

یا علی
مژده که شد ماه مبارک پدید
به عاصیان وعده ی رحمت رسید
ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده
برایتان آرزومندم.

پاسخ:
تبریک

دعامون کنید لطفا ...
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۹ آیات نورانی
سلام
آغاز سال نوی انسانی مبارک...
باید "یا محول الحول و الاحوال " خواند
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

حلول ماه مبارک رمضان صمیمانه بر شما مبارک

اوضاع رو به راهه؟
اگه هست، پول ما بدید بریم{لبخند}

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام برادر

خداروشکر

الحمدلله
ما در خدمتیم ، بارها گفتیم و دعوت کردیم تشریف بیارید حضورا در خدمت باشیم

یا علی

باسلام

باتشکر از وبلاگ خوبتون از وبلاگ به خوبی استفاده کردم

لطفآ خواهش میکنم فروشگاه اراک نیک  را به آدرس  www.araknik.ir   درقسمت پیوند های  وبلاگتون  لینک کنید . موفق باشید                 

سلام . این شهدای دل به آب زده از زیر خروارها خاک بیرون اومدند و  دل همه رو هوایی کردند ... درک رشادت و ایستادگی شون هم شهامت می خواد ...
خدا رو شکر که هنوز فرصت بهمون داده شده یک بار دیگه روزهای ماه مبارک رو نفس بکشیم ... یادتون بود ما رو هم بی نصیب نزارید از دعا.
پاسخ:
سلام

رسیدن بخیر ، زیارت قبول...

این ایام هوای شهر و عوض کردن
خیلی دلها رو هم ...
خداروشکر یه ماه مبارک دیگه رو هم دیدیم
خیلی دعامون کنید
تا ز رویت گرفته ام روزه

جز به یادت نکرده ام افطار

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام امیدوارم در این وبلاگ جدید مطالب مفیدی برای مخاطبین داشته باشید.
پاسخ:
سلام
در این وبلاگ جدید ؟؟؟؟؟؟
این همون میهمان سابق هستش که فقط فضاش عوض شده


منظورتون و متوجه نشدم
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۵ هیئت مجازی کتاب
سلام

ماه رمضان بر شما مبارک ...

دعوتید به روزه: روش نوین درمان بیماری ها

http://heyateketab.blog.ir/post/107
سلام
پی نوشت هزارتا+داشت

یاعلی
پاسخ:
سلام

ان شاء الله شهادت روزیتون ...
یک سیب افتاد و 
جهان از قانون جاذبه باخبر شد
ولی هزاران جسد افتاد و بشر معنی انسانیت را درک نکرد ...


چارلی چاپلین
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۵ مَحبِ مـــــاه
اگر شهید نشویم
می میریم
...
حالت سومی ندارد
...
شهادت نصیبتان
نصیبمان...
التماس دعای فرج
یا علی.
پاسخ:
ان شاء الله

ممنون از دعاتون

یا علی
۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۰:۲۸ هیئت مجازی کتاب
سلام

دعوتید به گفتگو با دومین معرف برتر هیئت مجازی کتاب

و همچنین برنامه ی نهج البلاغه خوانی در ماه مبارک رمضان

http://heyateketab.blog.ir/post/225


۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۹:۳۷ عباس زاده
سلام علیکم مومن
طاعات قبول
وبلاگ شما در لیست دنبال شدگان فانوس جزیره قرار گرفت
التماس دعا در روزهای میهمانی خدا داریم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام برادر
تشکر
دعامون کنید
سلام :
رمضان مبارک
باز گشت پرستوان مهاجر که آمدنشان حتما حکمتی است گرامی و راهشان پر رهرو باد .
التماس دعا
پاسخ:
سلام

التماس دعا
چی بودند و چی رفتند! و چی برگشتند...
پاسخ:
چی بودند 
و چی برگشتند ...
۰۳ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۱ حمید صحراپور
با سلام و عرض ادب؛
دین کالا؛ فروشگاه اینترنتی کتاب های مذهبی، دفاع مقدس و محصولات فرهنگی؛
افتخار داریم شما را در سایت خود و درقسمت"لینک دوستان" با بازدید بالا پیوند کنیم و از شما تقاضا داریم ما را با نام "فروشگاه کتاب دین کالا" پیوند کرده و پس از درج سایت ما در قسمت تماس با ما اطلاع بدهید تا سریعا شما را لینک کنیم.

همچنین کد تخفیف: 3002  کدی است که بعنوان هدیه ای ناقابل برای شما جهت خرید کتاب در نظر گرفته شده است و خدمت شما تقدیم می گردد.
بسیار سپاس داریم.
منتظر شما هستیم...

۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۹ عــ ـاکـ ـف ...
175 شهید غواص....+100 شهید گمنام....
می شوند 275 باب الحوائج....
.
التنماس دعا....
پاسخ:
ما  و هم با خودتون ببرید شهدا ...
یه اعتراف
وبلاگتون خیلی خوبه
با تبادل لینک موافقید؟؟
پاسخ:
سلام
ممنونم

بله لینک شدید
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۴۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
خوشبحالتون چه جایی بودید
یا شاید بشه گفت چه رفیقایی دارید..

همیشه میگم آرزوی شهادت داشتن هم لیاقت میخواد...


شهادت روزیتون
التماس دعا
پاسخ:
ممنونم

خداروشکر از بابت این رفقای خوب

تشکر از دعاتون
۰۵ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۵ سعید ابراهیمی
واقعن متاثر شدم..
دست خدا همیشه همراهتون..
پاسخ:
بزرگوارید
سلام

شهادت روزی تون..

التماس دعا..

یا زهرا....
پاسخ:
سلام

چه دعای قشنگی

خیلی ممنونم
من چندبار جیمیل درست کردم ولی ادرسش یادم میره همش..

ان شالله دازکربلا برگشتید اگر مشکلی بود میپرسم...
ب اقامون مولامون ارباب سلام منوحقیر رو برسونید

ب ارباب بگید حقیر گفتن دعای زیر قبه ام ارباب چی شد؟؟؟
بگید دوساله منتظره
پاسخ:
سلام

خداقوت

اگر کشکلی بود بفرمایید

ان شاء الله حاجت روا بشید

سلام وبلاگ بسیار عااااااااالی دارید

مرگ در رحمت الهی بهتر از زندگی در لعنت الهی است..

منتظر حضور سبزتان در وبلاگمون هستیم...

اجرکم عندالله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">