میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

مَرهَم زخم هایت ...

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۲۰ ق.ظ
تو با خاک هیچ نسبتی نداشتی ...

در فکر آن گودالم که خون تو را مکید

هیچ گودالی چنین رفیع ندیده بودم

در حَضیض هم می توان عزیز بود

از گودال بپرس ...

خدا باید بر این زخم ها مرهم بگذارد

 

صلی الله عَلَیک
 
و علی روحِک
 
و بَدَنِک ...
 
فقط خدا می داند بر این روح و بدن چه گذشت
 
فقط خدا باید خودش بر روی زخم هایت مَرهَم بگذارد
 
کار هیچ کس نیست ... 
 
***********************************************************
حسین من ... حسین من ... حسین من ...
 
بُگذار صدایت کنم ... بُگذار برایت گریه کنم ... بُگذار برایت ناله کنم
 
چیز زیادی نمی خواهم
 
 بُگذار برایت بمیرم . همین ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۳
وحید

نظرات  (۷۷)

۲۳ آبان ۹۲ ، ۱۳:۲۱ آلــــــــــــــــــــــــــــــونک
این حسین کیست ک عالم همه دیوانه اوست . . .
پاسخ:
پاسخ: این حسین کیست ...این حسین کیست ...
جالب بود...
پیامبر صلی الله علیه وآله فرمودند :اى فاطمه هر چشمى فرداى قیامت گریان است غیر از چشمى که در مصیبت حسین گریه کند؛ صاحب آن چشم خندان است و مژده نعمت‏هاى بهشت به وى داده خواهد شد.
10 روز نوکریتون مورد قبول درگاه حق ان شا الله.
۲۳ آبان ۹۲ ، ۲۰:۴۸ وخدایی که دراین نزدیکیست
بُگذار صدایت کنم ... بُگذار برایت گریه کنم ... بُگذار برایت ناله کنم

چیز زیادی نمی خواهم

بُگذار برایت بمیرم . همین ...


بسیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار زیبا...

التماس دعا
پاسخ:
پاسخ: بُگذار برایت بمیرم . همین ...
۲۴ آبان ۹۲ ، ۰۴:۰۴ از یاد رفته
«حسین بیشتر از آب، تشنه‌ لبیک بود، افسوس که به جای افکارش زخم‌های تنش را نشانمان دادند و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند.»
خوشحال میشیم به ماهم سر بزنید
سلام بزرگوار
ممنون از لطفتون
..........

خدایاااا
به بزرگی -آنچه داده ای آگاهم کن
تا کوچکی آنچه ندارم نا آرامم نکند .

الهی آمین
سلام
والله ما که جا موندیم بدجور هم جاموندیم نمیدونم چکار هم بکنم
پاسخ:
پاسخ: انشاء الله رفقاتون دستگیرتون میشن
انشاء الله شهادت نصیبمون بشه ...
انشاء الله
امری باشه؟؟؟
بااجازه خداحافظ
پاسخ:
پاسخ: یا علی
شوخی بودا جدی نگیری دلمان برایتان تنگیده
پاسخ:
پاسخ: شما که معرفی نمیکنید که ما ببینیم کی دلش برای ما تنگیده؟
سلام
اختیار دارین شما نور چشم مایین .شماره یک به نام وب معنوی شما بزرگوار ثبت شده و شما اولینش هستین
پاسخ:
پاسخ: سلام
تشکر از لطفتون
ما رزمنده ها رو دوست داریم ...
سلام
اگه براتون زحمتی نیست تو لینکتون جامانده رو به(سرخوش زسبوی غم پنهانی خویشم)تغییر نام بدین
پاسخ:
پاسخ: سلام
اصلاح شد ...
ممنون
......
فراموش کنید هر آنچه را که تاکنون

از کربلا و کربلائیان شنیده اید..

حالا فقط چشم وگوشتان راویست...

فقط یادتان باشد تمام گریه ها از نامه ی غریب شروع شده بود...

غریب نامه می نوشت...نمی گریست...الی الحبیب......

حبیب نامه میخواند...سخت میگریست...من الغریب......
پاسخ:
پاسخ: من الغریب الی الحبیب ...
بعد من کار تو خواهر سخت است

دیدن داغ برادر سخت است


آخرین لحظه به هنگام وداع

آه بوسیدن دختر سخت است


بوسۀ زیر گلو قبل وداع

بعد از آن بوسه حنجر سخت است


خواهرم روز دگر وقت سفر

دیدن پیکر بی سر سخت است


معجر خود گِره محکم بزنید

حملۀ دشمن کافر سخت است


پیش چشم همۀ اهل حرم

غارت چادر مادر سخت است


کعب نی خوردن تو جای همه

دیدن زخم مکرر سخت است
سلام
ممنون از مطلبتون . التماس دعا .
یاحسین سعی الدیم بهره فیوضات آپارام
گورمدیم قبریومن فیض ملاقات آپارام
آقاالیم ای کاش اولن وقته چاتا تربتووه
بیلیسن نیلرم؟گوزلریم اوسته قویوب قبریم سوغات آپارام...
عزاداریهای شماهم قبول در عزای جانان به سوگ بودم...دعاهاتون مستجاب.
پاسخ:
پاسخ: یا حسین...
تشکر از لطفتون
هرچند به زبان آذری بسیار علاقمندم اما متاسفانه به جز چند کلمه چیزی بیشتری بلد نیستم
کاش با ترجمش می نوشتید
التماس دعا
این شب ها مارو از دعای خودتون بی نسیب نگذارید
التماس دعا
۲۴ آبان ۹۲ ، ۱۵:۲۸ مجنون الطلاییه
سلام‏
وب شما هم زیبا و پرمحتواست
ممنون ک اومدید وبم
اگه با تبادل لینک موافقین اطلاع بدین
راستی...
تو این روزا و شبا منو از دعای خیرتون بی نصیب نکید داداش.
یاحسین‏(‏ع)‏
پاسخ:
پاسخ: سلام
تشکر
بله لینک شدید ...
یا حسین ...
سلام همسنگر خدا قوت... ممنون از حضور سبزتون، امیدوارم عزاداری هاتون مورد قبول درگاه احدیت واقع بشه...

موفق باشید

التماس باران
علیک سلام
و فدینـــــــــــــــــــــــــــــــــــاه بذبح عظیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
یاعلی-areffighter
ﺭﺍﺳﺖ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﺍﺯ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺷﺪﻩ :
ﺁﺏ ، ﺁﺗﺶ ، ﺧﺎﮎ ، ﻫﻮﺍ …
ﺁﺑﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺩﺭﯾﻎ ﮐﺮﺩﻧﺪ ....
ﺁﺗﺸﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺧﯿﻤﻪ ﮔﺎﻫﺖ ﺍﻓﺘﺎﺩ ....
ﺧﺎﮐﯽ ﮐﻪ ﺷﺪ ﺳﺠﺪﻩ ﮔﺎﻩ ﻭ ﻃﺒﯿﺐ ﺩﺭﺩﻫﺎ ....
ﻭ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﻋﻤﺮﯼ ﺳﺖ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺩﺭ ﺩﻝ ﻫﺎ .....
ﺗﺮﮐﯿﺐ ﺍﯾﻦ ﭼﻬﺎﺭ ﻋﻨﺼﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ :
" ﮐـــــــــــــــﺮﺑﻼ "
لایوم کیومک یااباعبدلله
حسین من...
سلام
باآرزوی قبولی طاعات و عباداتتون
عرضی داشتم
من مدیر یک چت روم به نام اهوراچت هستم
این چت روم کاملا براساس شرع و اسلام هست و هیچگونه بحثی که منافات
با این مسائل باشد رو نداره
پیشنهاد من اینه که میتونم برای گذاشتن بحث درباره ی مسائل دینی
و عقیدتی و ... اتاقی درست کنم و شما و بازدیدکنندگان و دوستانتون بیاید
و نظر بدید و بحث کنیم درباره ی این مسائل
حتما بهم خبربدید
باتشکر
۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•✿✿ ღ☆* ورود آزاد✿✿ღ☆*•.¸¸.*´`*•.*•.¸¸.•*
*´✿✿http://noentery92.blogfa.com/✿✿

.❀
..❀❀
....❀❀❀
.....❀❀❀❀
......❀❀❀❀❀
........❀❀❀❀❀❀
..........❀❀❀❀❀❀❀
............❀❀❀❀❀❀❀
ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ
♥♥♥..اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ ...♥♥♥
ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ
۞* سلام دوست عزیزاز حضور گرمت و مطالب زیبا و گرانقدری که دادید ممنونم
۞*امیـــدوارم در تمـام مـراحـل زنـدگـی موفق و موئد باشید
۞*من هر روز با مطالب جدید منتظر حضور سبزت هستم
۞ رسول اکرم (ص) : از گناه اجتناب کنید که هر گرفتاری و تنگی رزق در اثر گناه است حتی خراش بدن و زمین خوردن و مصیبت خدا فرموده : ((هر مصیبتی به شما رسد نتیجه کردار خود شما است و بسیاری را هم خدا می بخشد)).
۞امام علی (ع) : مردی از امام علی (ع) سوال کرد : محبوبترین اعمال پیش خدا کدام است ؟ امام (ع) فرمود : انتظار فرج. بحارالانوار جلد 52 صفحه 122
۞حضرت امام صادق علیه السلام فرمود: هر که کار بدى (و گناهى ) کند تا هفت ساعت از روز مهلت دارد پس اگر (در این مدت ) سه مرتبه گفت : ((استغفر اللّه لذى لا اله الا هو الحى القیوم و اتوب الیه )) بر او نوشته نشود. اصول کافى جلد 4 صفحه 171
............❀❀❀❀❀❀❀
..........❀❀❀❀❀❀❀
........❀❀❀❀❀❀
......❀❀❀❀❀
.....❀❀❀❀
....❀❀❀
..❀❀
.❀

۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•✿✿ ღ☆* ورود آزاد✿✿ღ☆*•.¸¸.*´`*•.*•.¸¸.•*
*´✿✿http://noentery92.blogfa.com/✿✿
۲۵ آبان ۹۲ ، ۰۸:۱۷ دختران باباعطا
صلی الله علیک یا اباعبدالله یا حسین مظلوم

سلام برشما
عزاداریها قبول
حسینی بمانیم انشاءالله
کاش غلام سیاهی بودم و ما را میپذیرفتی ...
تا حداقل برایت بمیریم ... حداقل کاری که میتوانیم بکنیم ... ای خون خدا ...
از این که اجازه دادی برایت عزاداری کنیم ممنونیم آقا جان ...
پاسخ:
پاسخ: کاش غلام سیاهت بودم که رویش مثل دلش سفید شد ...
کاش ...
کاش ...
سلام خداقوت.
مطلب زیبایی بود.
حسین جان!
دقیق یادم نیست آخرین بار کی خودم را پیدا کردم؛ اما خوب یادم هست، هرگاه که گم شدم دستم در دست تو نبود...
ya hagh

پاسخ:
پاسخ: دستم را از دستانت رها نکن
سلام
التماس دعا
۲۵ آبان ۹۲ ، ۱۲:۱۷ بزمی؛ﺰﻨﺪﮔﮯ ﭙﻨﺠﺮﻩ ﺎﮮ ﺒﺎﺰ ﺒﻬ ﺪﻨﻴﺎﮮ ﯡﺠﯗﺪ
آقا بیا به خاطر هوای باران ظهور کن



مرا از هوای سراسیمه دور کن



اگر به بدرقه عشق می روی



از کوچه خسته ما هم عبور کن..

پاسخ:
پاسخ:
از کوچه خسته ما هم عبور کن..
سلام
سلام علیکم
یاحسین همه سعیمو کردم توشه ای از فیض شمابه دست بیارم
آقاجون ندیدم قبرشریفتوتاازملاقاتت بهره مند بشم
آقاجون ای کاش لحظه مرگ دستم به تربتت برسه
میدونی باهاش چیکارمیکنم؟برروی چشمم گذاشته براقبرخودم سوغات میبرم
اگرکلیدقلبی رو نداری قفلش نکن اگرخداحافظی درراه است سلام نکن اگردستی رو گرفتی رهایش نکن دفتری که بسته شد دیگه بازش نکن قلبی که شکسته شددیگه نازش نکن.
۲۵ آبان ۹۲ ، ۱۷:۳۵ وخدایی که دراین نزدیکیست
شیطان
اندازه یک حبّه قند است
گاهی می افتد توی فنجانِ دلِ ما
حل می شود آرام آرام
بی آنکه اصلا ً ما بفهمیم
و روحمان سر می کشد آن را
آن چای شیرین را
شیطان زهرآگین ِدیرین را
آن وقت او
خون می شود در خانه تن
می چرخد و می گردد و می ماند آنجا
او می شود من...
"عرفان نظر آهاری"
کاش بودیم آن زمان کاری کنیم
از تو و طفلان تو یاری کنیم
کاش ما هم کربلایی می شدیم
در رکاب تو فدایی می شدیم
سلام
ممنون از حضورتون .
یاعلی
.......................
تشنه رفتن برا تو | مرثیه خوندن برامن
برنگشتن برا تو | تو خیمه موندن برا من
پر پرواز برا تو | پرهای بسته برا من
خسته رفتن برا تو | این همه خسته برا من
غم امت برا تو | حفظ امامت برا من
دست بیعت برا تو | خط ولایت برا من
قمرامون برا تو | این همه اختر برا من
پسرهامون برا تو | این همه دختر برا من
غم زینب برا تو | تموم غم ها برا من
علی اکبر برا تو | ناله لیلا برا من
اینجا موندن برا تو | تا کوفه رفتن برا من
خواب راحت برا تو | گریه براتون برا من
نیزه خوردن برا تو | رو نی سراتون برا من
علی اصغر برا تو | رباب مضطر برا من
لب خنجر برا تو | بوسه به حنجر برا من
سنگ اینجا برا تو | سنگ های کوفه برا من
زخم غارت برا تو | زخم جسارت برا من
پاره پیرهن برا تو | رنج اسارت برا من
گوش پاره برا من | گریه و ناله برا من
روی نیلی برا من | طفل سه ساله برا من...
حسین...
کی گفته عشق سه حرف دارد؟!
ح س ی ن
این که چهار حرف است!

التماس دعا

پاسخ:
پاسخ: حسین من ...
غلام تو منم حسین اگر چه روسیاهم
خودت میدونی عمریه عاشق یک نگاهم
به جان زهرا مادرت بده به خود پناهم
میمیرم از برای تو اگر کنی نگاهم


امیدوارم همه ما ،

با معرفت عزاداری کنیم

با معرفت سینه بزنیم

با معرفت اشک بریزیم

با معرفت نوکری کنیم


و اگر چنین نمودیم ، واقعا حسینی هستیم


التماس دعا
کاش میتوانستم خاموش شوم
فنا شوم
محو شوم
من از این روزگار خسته شده ام
از این لحظه هایی که حال مرا نمی فهمند و کند می گذرند بیزارم
من از تمام شایدها و بایدها متنفرم . . .
السلام علیک یا أباعبدالله
وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا
سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار
ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السلام علی الحسین
وعلى علی بن الحسین
وعلى أولاد الحسین
وعلى أصحاب الحسین
سلام
عزاداری هاتون قبول. ان شاالله حسینی بمونیم...
التماس دعا
سلام
عذاداری هاتون قبول باشه .
با مطلب :
کوکاکولا و خوشگوار را تحریم می کنیم
در خدمتم .
۲۶ آبان ۹۲ ، ۱۹:۲۸ مریم آسمانی
سلام

یاد مصرعی افتادم

من در میان و دلم جای دیگری ست :(

دلم کربلا

خودم ...


ممنون تو این روزها که نبودم بهم سر میزدید :(


برام دعا کنین

هم جسمی حالم خوب نیست
هم روحی

:(

پاسخ:
پاسخ:
سلام
دعاگوتون هستیم ...
انشاء الله به زودی بهبودی جسمی و روحی حاصل بشه .
۲۶ آبان ۹۲ ، ۱۹:۴۷ خوزستان_شوشتر
سلام
عزاداری تون مقبول حق انشاله
امام حسین میشه ما هم کربلا رو ببینیم
....
با سلام و تسلیت ایام
ممنون که به لهوف سر میزنید و لینک کردید
شما هم با افتخار لینک شدید ...منتظر حضور گرمتون هستیم
۲۷ آبان ۹۲ ، ۰۳:۰۵ کوچکترین منتظر
با سلام.خیلی زیبا بود.
چندروز پیش تو یکی از مجالس یه نفر از شدت گریه حالش بد شد و همه دورشو گرفتن....
تو اون لحظه داشتم به این فکر میکردم که مصیبت امام حسین اونقدر سنگینه که همه ی ما از شنیدنش باید بمیریم...
حالا اینکه چرا بعد این همه سال زنده ایم...نمیدونم شاید به خاطر پوست کلفتیمونه...
التماس دعا...
یا علی..

پاسخ:
پاسخ: سلام
تشکر
اگر نظر ارباب به دلهای محبینش نبود همه جان می دادند ...
در طول تاریخ محرم ها و صفر های بسیاری آمده اند و رفته اند ،

اما یاد حسین علیه السلام و شعار زیبایش همچنان ماندگار ، تازه و عزیز است.

هیهات منا الذله ...
در حضیض هم می‌توان عزیز بود........

در بدترین حالات در زیر خیمه‌ی تو حسین می‌توان ن عزیز هستیم.
آدمی اگر پیامبر هم باشد از زبان مردم آسوده نیست زیرا :

اگر بسیار کار کند می گویند احمق است

اگر کم کار کند می گویند تنبل است

اگر خرج کند می گویند افراط گر است

اگر جمع کند می گویند بخیل است

اگر ساکت و خاموش باشد می گویند لال است

اگر زبان آوری کند می گویند ورّاج و پرگواست

اگر روزه بدارد و شب ها نماز بخواند می گویند ریاکار است

و اگر عمل نکند می گویند کافراست و بی دین

لذا نباید به حمد و ثنای مردم اعتنا کرد

و جز از خداوند نباید از کسی ترسید .

شیخ بهائی
......
ای که بیمـاری چـرا نـزد طبیـبان می روی
خـرده نان سفره ی زینب کفایت می کـند

کربـلا باشـد سـفـارت خـانه حـق بر زمین
این سفـارتخـانـه را زینب صـدارت می کند

من چـــه غـم دارم به انبار گنــه روز جـــزا
چون خــدا از نوکـر زینب حمـایت می کنـد

عشق زینب نیست جز بیماری فوق جنون
هرکه گوید یا حسین بر او سرایت می کند

پاسخ:
پاسخ:
یا حسین ...
یــــــــــ ادگـــــــــ اری مــــــــــ ادرمـ

بروزم با وبلاگ جدید.
باز امروز دلم ساز غمگین میزند *در درون میجوشد و تار جدایى
میزند* لحظه ها در گذرند زندگی هم غمنامه خود میزند
۲۷ آبان ۹۲ ، ۱۹:۳۷ حلما سادات
همـــــه راها رو که بری بن بست ...
به جز راه ِ حــ ســ یــ ن . . .
سلام

منتشر شد....*نمک*

http://zareh.blog.ir/post/213
کسی چه میداند شاید همان باشد که بی سر است.
سلام
ممنونم از حضورتون
محتاج دعای خوبانیم
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام.وحید جان واقعا دستت درد نکنه.خیلی خوبه.التماس دعا
پاسخ:
پاسخ: سلام
تشکر از حضورتون
شما وب ندارید خدمت برسیم؟
یک دست صدا ندارد اما بی دست ها غوغا میکنند...

السلام علیک یا ابالفضل العباس بن امیرالمومنین...

-------------------------

سپاس از حضور شما
۲۸ آبان ۹۲ ، ۱۶:۴۶ خانواده بهشتی
گوش دل را وا کنید آید ندا
بانگ هل من ناصرش از هر کجا
خدایا، درک دوران ظهور دولت عشق را نصیب ما بگردان. آمین
سلام بزرگوار
ممنون از حضورتون و دعوتتون
عزاداری هاتون قبول حق
با مطلب عاطفه شور انگیز بروزیم.
منتظر حضور شما هستیم.
اللهم عجل لولیک الفرج
این روز ها عمه زیــــنب (س) ...:(

نامم تغییر کرد به : ► سـَـنــگرِ اِنــــــفرادی ﻣَــن ◄
قبلا این بود : خط خطی هایــــ قاصـــدکــــ

پاسخ:
پاسخ:
این روزها ...
اصلاح شد .
۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۳:۰۰ زیبایی ام را پشت در می گذارم...
فرق ما با تو این است حسین جان
ما خدا را قربانی خواسته هایمان می کنیم!
و تو خود را قربانی خواسته های خدا...
علی لاری زاده
سلام
با مطلب :
ضبط خیال (قسمت دوم ) در خدمتم .
۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۸:۳۱ مهـــــــــــــلا
سلام ممنون از حضورتون وب با محتوا وخالصانه ای دارید اجرتون با اباعبدالله
امسال هم دوباره اذنمان دادند تا با تمام کائنات همراه شویم و پیراهن عزا بر تن کنیم و به قافله ی عشق بپیوندیم.

دوباره دعوتمان کردند تا در آن روز که چشم ها ابر بارانی است و دل ها پر تلاطم تر از دریاست؛ ما از خاک برخیزیم و قد علم کنیم و سینه هایمان را سپر و مهرهای نوکریمان را بر سینه های داغ دارمان نشان دهیم تا همگان بدانند که ما حسینی هستیم.

و اکنون چندین هزار سال از آن واقعه گذشته است و امروز وصف دلهای بی قرار ما اللهم الرزقنا شفاء الحسین است و بس.

کل ارضٍ کربلاست و کل یوم عاشورا...
سلام

مهمانید به ...

http://zareh.blog.ir/post/230
آقای قرائتی:

هرچه هوا سردتر شد، لباست را ضخیم تر میکنی تا سرما به تو نفوذ نکند؛

هرچه جامعه ات فاسدتر شد، تو لباس تقوایت را ضخیم تر کن تا به تو نفوذ نکند

و هرگز نگو: ""محیط خرابه؛ منم خراب شدم"".
............

السلام عَلَیک یا اَباعَبداللّه الحسین علیه السلام
حضرت عشق عجب کرببلایی دارد

گنبد و بارگه و صحن و سرایی دارد

دیده بگشا وُ حریم علوى را بنگر

شب جمعه حرمش حال و هوایى دارد
بسمه تعالی
امام صادق (علیه السلام ) فرمود: هر کس که خدا خیر خواه او باشد محبت حسین (علیه السلام) و زیارتش را در دل او مى‏اندازد.
از عرش از میان حسینیه‌ی خدا
آمد صدای ناله‌ی «حیّ علی العزاء»
جمع ملائکه همه گریان شدند و بعد
گفتند تسلیت همه بر ساحت خدا
باسلام خدمت شما
بروز هستم منتظره حضورگرم ونظر ارزشمندتان هستم.
یاحق
۳۰ آبان ۹۲ ، ۱۹:۰۸ یک دختر زهرایی
سلام ممنونم از نظرتون به روزم
سلام ، شب بخیر ...
این جماعت هر روز تو را جور دیگری می خواهند ، یک کلام ، خودت باش ...!

پاسخ:
پاسخ:
سلام
تشکر ...
و

کربلا آفریده شد تا عشق جهانگیر شود ...

-ای خدای آب !

ما را چنان تشنه بخواه

که هیج آبی جز عطش کربلا سیرابمان نکند...

-کل ازض کربلا ،

همه جا مهمان حسینیم...

پاسخ:
پاسخ:
سلام داداش
شنیدم اربعین قراره بری پیش آقام
سلام ما رو هم برسون بگو :
ارباب دریاب
با سلام...

پذیرای شماییم....

http://zareh.blog.ir/post/223

یا زینب...
سلام بزرگوار
_____________________
قُلْ لِلْمُؤْمِنینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ وَ یَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذلِکَ أَزْکى‏ لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما یَصْنَعُونَ (30 نور)
«به مؤمنان بگو: چشمهاى خود را (از نگاه به نامحرمان) فرو گیرند، و عفاف خود را حفظ کننداین براى آنها پاکیزه‏تر است خداوند از آنچه انجام مى‏دهید آگاه است .»
قرآن کریم قبل از توصیه به رعایت پوشش و حجاب توسط زنان به مسئله ی چشم پوشی مردان پرداخته است که این خود نشان از اهمیت این مسئله است ........................بروزم..................
۰۳ آذر ۹۲ ، ۰۷:۱۷ خانواده بهشتی
یا این دل شکسته ی ما را صبور کن
یا لااقل بخاطر زینب ظهور کن...
سلام بزرگوار
مجله الکترونیکی نگاه منتظر با موضوع و نام جدیدخانواده بهشتی
لطفا لینک ما را به خانواده بهشتی تغییر دهید.
با مطالب جدید و متنوع بروزیم
منتظر نگاه و حضور شما هستیم.
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام بزرگوار ممنون از حضورتون . اینم تقدیمتان :
اصلا حسین جنس غمش فرق میکند ، این راه عشق پیچ و خمش فرق میکند ، اینجا گدا همیشه طلبکار میشود ، این در که آمدی کرمش فرق میکند ، صد مرده زنده میشود از ذکر یا حسین ، عیسای خانواده دمش فرق میکند ، از طرز ویژگی دعا زیر قبه اش ، معلوم میشود حرمش فرق میکند ، من از حسین منی پیغمبر خدا ، فهمیده ام حسین همش فرق میکند . التماس دعا
همیشه

خاطره ای هست

که نفس آدم را برای لحظاتی می گیرد..!!
۰۵ آذر ۹۲ ، ۲۱:۱۵ لبخند خدا و بندگی من
خدایا
اگر بناست بسوزیم طاقتمان ده
و اگر بناست بسازیم قدرتمان ده
۰۵ آذر ۹۲ ، ۲۱:۳۱ زیبایی ام را پشت در می گذارم...
نامت طعم شهادت دارد انگار،

که بغض گلو را رها نمی کند.
۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۴:۰۴ کانون المهدی روستای وار
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
از وبلاگ بسیار زیبا و پرمحتوایتان دیدن کردم
منتظر نگاه پرمهر شما از وبمان هستم
برای تبادل لینک هم آماده ایم
یا علی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
تشکر از نگاهتون ...
خدمت رسیدم
لینک شدید
۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۵:۰۶ لبخند خدا و بندگی من
سلام
ممنونم از حضور و نظر ارزشمندتون.
ولی چرا کامنت به این خوبی رو خصوصی گذاشته بودین؟!!
پاسخ:
پاسخ: سلام
تشکر از اینکه فرمودید
احتمالا به اشتباه علامت زده شده . در صورت امکان منتشر بفرمایید
ﺧﺪﺍ ﻫﻤﯿﻦ ﺟﺎﺳﺖ ؛
ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﺳﻔﺮ ﻧﯿﺴﺖ!
.
ﺧﺪﺍ ﻫﻤﺎﻥ ﮔﻨﺠﺸﮑﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺻﺒﺢ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ ﻣﯽ
ﺧﻮﺍﻧﺪ …
ﺧﺪﺍ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﺩﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﺎﺑﯿﻨﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ
ﺭﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ!
ﺧﺪﺍ ﺩﺭ ﺍﺗﻮﻣﺒﯿﻞ ﭘﺴﺮﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﭘﯿﺮﺵ ﺭﺍ ﻫﺮ
ﻫﻔﺘﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻣﯽ ﺑﺮﺩ!
ﺧﺪﺍ ﺩﺭ ﺟﻤﻠﻪ ﯼ ” ﻋﺠﺐ ﺷﺎﻧﺴﯽ ﺁﻭﺭﺩﻡ ” ﺍﺳﺖ !!
.
.
.
ﺧﺪﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﻭﻗﺖ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﮐﺸﯽ ﮐﺮﺩﻩ

ﺁﻣﺪﻩ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">