میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

نام تو ...

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۱۶ ق.ظ
... فَبَکی آدَمَ و جِبرئیل بُکاءَ الثَکَلی

نام تو با دلها چه می کند

وقتی آدم

نام تو را شنید

مانند مادری که فرزندش را از دست داده گریست .

" نام تو با دلها چه می کند "

                             حسین جان ...

                                                                            مراجعه شود به : بحار ج ۴۴ ص ۲۴۵ - نفس المهموم ص ۵۳

پی نوشت :

- ثَکَل در عرب گریه ایست که در بینش جیغ زده می شود .

- امام حسین (ع) در کل عمرش یکجا گریه ثَکَل کرد ، آن هم بالای سر علی اکبرش ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۳
وحید

نظرات  (۴۳)

قیامت بی حسین غوغا ندارد
شفاعت بی حسین معنا ندارد
حسینی باش که در محشر نگویند
چرا پرونده ات امضاء ندارد
پاسخ:
پاسخ: یا حسین ...
عمریست مرا مونس جان نام حسین است
دل خواست که در سایه این نام بمیرم

السلام علیک یا ثارالله ...
پاسخ:
پاسخ: یا حسین ...
لایوم کیومک یا اباعبدلله(ع)
سلام
ایام محرم تسلیت
گفت دامن علقمه و عطر گل یاس یکیست
قمر هاشمیان بین همه ناس یکیست
سیر کردم عدد ابجد و دیدم به حساب
نام زیبای اباصالح و عباس یکیست
سلام اقا جان...محرمت اومد...داغ من تازه شد...داغ دوری ازتو...داغ ندیدن دوباره

کربلایت...یا حسین...
۱۳ آبان ۹۲ ، ۱۲:۱۷ لبخند خدا و بندگی من
التماس دعا
صلی الله علیک یااباعبدالله
تواین ایام دعام کنید

یاعلی
۱۳ آبان ۹۲ ، ۱۳:۳۰ یکی مراقبه
عشق فقط یک کلام حسین علیه السلام...
با مطلب کوفی بودن به روزم.
پاسخ:
پاسخ: حسین ...
حسین ...
حسین ...
زیباتر از تمامی های حالات زندگی
این حس فوق العاده ماه محرم است...
پاسخ:
پاسخ: یکسال را به خاطر یک ماه زند ه ایم
دنیای ما بدون محرم نمی شود ...
۱۳ آبان ۹۲ ، ۱۵:۲۹ ... نقطه چین تا خدا ...
بگذار که این باغ، درش گم شده باشد
گل های تَرَش، برگ و بَرَش گم شده باشد

جز چشم به راهی به چه دل خوش کند این باغ؟
گر قاصدک نامه برش گم شده باشد

باغ شب من کاش درش بسته بماند
ای کاش کلید سحرش گم شده باشد

بی اختر و ماه است دلم مثل کسی که
صندوقچه ی سیم و زرش گم شده باشد

شب، تیره و تار است و بلا دیده و خاموش
انگار که قرص قمرش گم شده باشد

چاهی است همه ناله و دشتی است همه گرگ
خواب پدری که پسرش گم شده باشد

آن روز تو را یافتم افتاده و تنها
در هیبت نخلی که سرش گم شده باشد

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر
چون شیشه ی عطری که درش گم شده باشد

"سعید بیابانکی"
۱۳ آبان ۹۲ ، ۱۵:۵۳ ساکنان بهشت
السلام علیک یااباعبدا... الحسین (ع)

حلال جمیع مشکلات است حسین

شوینده لوح سیئات است حسین

ای شیعه تو را چه غم ز طوفان بلا

آنجا که سفینه النجات است حسین

****
ضمن عرض سلام

فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) تسلیت و تعزیت باد ...

التماس دعا
پاسخ:
پاسخ: سلام
ایام و تسلیت عرض میکنم .
التماس دعا
۱۳ آبان ۹۲ ، ۱۶:۰۴ کوچکترین منتظر
سلام
هوای دلتون محرمی
آسمون چشماتون بارونی
التماس دعا
یا علی...
با سلام و عرض ادب و تسلیت شروع ماه محرم....
ممنون از اینکه به لهوف سر زدید منتظرتون هستم .....موافق لینک هستید؟
پاسخ:
پاسخ: سلام
بله لینک شدید ...
۱۳ آبان ۹۲ ، ۱۷:۱۲ رزمنده مجازی
سلام شب اول محرم ما رو هم دعا کنید ...
التماس دعا
آپم
پاسخ:
پاسخ: سلام
محتاجیم به دعا ...
ماه خون ماه اشک ماه ماتم شد ، بر دل فاطمه داغ عالم شد . فرا رسیدن ماه محرم را به عزادارن راستینش تسلیت عرض میکنم
بسمه تعالی

گودال قتلگاه، پر از بوی سیب بود

تنها تر از مسیح، کسی بر صلیب بود

نفس مده که نفس پای این علم بزنم

نفس بده که فقط از حسین دم یزنم

در مشک تشنه، جرعه ی آبی هنوز هست

اما به خیمه ها برسد با کدام دست؟

از شرق نیزه، مهر درخشان بر آمده ست

وز حلق تشنه، سوره ی قرآن بر آمده ست

کشتی شکست خورده طوفان کربلا

در خاک و خون تپیده میدان کربلا

سر بى تن که شنیده است به لب آیه کهف

یا کى دیده است به مشکوه تنور، آیه نور

پیشانی تمامی‌شان داغ سجده داشت

آنان که خیمه‌گاه مرا تیر می‌زدند

اصغر از زخم گلویت بیشتر ما را مسوزان

صبر کن مرحم گذار زخم پیکان خواهد آمد

« محرم بر عاشقان حضرت تسلیت و تعزیت باد »

التماس دعـــــــــــــا
سلام بر حسین (علیه السلام) روزی که در آغوش پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) به مباهله رفت (نَدْعُ أَبْنَاءنَا وَأَبْنَاءکُمْ ...) و روزی که به خاکِ گرمِ نینوا ...آیا ندیدند مظلومِ کربلا را در آغوش محمد مصطفی؟
باسلام خدمت شمادوست عزیز
به مناسبت فرارسیدن ماه محرم من وتعدادی از دوستانم
تصمیم گرفتیم که ختم 2000 زیارت عاشورا را تا پایان دهه ی اول محرم تمام کنیم
اگر شما نیز مایل به شرکت در این امر خیر وپر ثواب وبرکت هستید به هر تعداد که می خواهید ومی توانید
بخوانید بردارید وبه هر تعداد که برداشتید لطفا به من خبر دهید تا ثبت کنم
واگر کسی را از دوستان واطرافیان تان را که میتوانند در این امرخیر شرکت کنن دعوت کنید وحتما بگویید که جمعا چند
زیارت عشورا رابرداشته اید لطفا خبرش را زودتر به من بدهید
ممنون از شما دوست عزیز
موفق باشید یاحقََ
۱۴ آبان ۹۲ ، ۰۷:۵۸ الهام(حرم دل)
محرم آمد و ماه عزا شد
مه جانبازی خون خدا شد
جوانمردان عالم را بگویید
دوباره شور عاشوار به پا شد


سلام
ایام محرم رو تسلیت میگم...

دستان خالیم دخیل دل پاکتان....دعایم کنید
حسین!گوشه ی چشمی٬که حرفها دارم:
دلم گرفته٬فقط شوق "کربلا" دارم

تو سر پناه منی٬یک نگاه کن آقا!
مگر به غیر حسینیه من کجا دارم؟!

سلام علیکم برادرررررررررررررررر
ایام محرم الحرام ، ماه حزن آل الله بر شما تسلیت باد .. در این ایام من را لطفا ویژه دعا کنید ...
پاسخ:
پاسخ: چشم دارم کز گنه پاکم کنند
زائر لعل عطش بارم کنند
سلام
بر شما هم تسلیت
برای منم دعا کنید...
عاقبت بــــا لطــف حق دوران مهدی می رسد

بلبل خوش نغمه از بستـــان مهدی می رسد

می دهد این دل گواهی پیـــر ما سیـــدعلــی

پرچم از دست تو بر دستـــان مهدی می رسد...
سلام
وبلاگ بسیار خوبی دارید لینکتون کردم.
پاسخ:
پاسخ: سلام
تشکر
شما هم لینک شدید ...
سلام
فرارسیدن ماه محرم رو به شما تسلیت عرض میکنم
امیدوارم این ماه رو همه حسینی وار زندگی کنیم
لینک شدید
پاسخ:
پاسخ: سلام
بر شما هم تسلیت
شما هم لینک شدید ...
۱۴ آبان ۹۲ ، ۱۲:۳۱ دختران باباعطا
سلام علیکم
انشاءالله بهترین بهره ها رو از این روزها و شبها ببرید و ما رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید
هر که شد محرم دل در حرم یار بماند
و آنکه این کار ندانست در انکار بماند
سلام
ماه محرم مثل دانشگاهی هست که همه ما از پیر و جوان و مرد و زن باید از اساتید این دانشگاه بزرگ (حسین بن علی(ع)و قمر بنی هاشم و حضرت زینب و..)درسهای بزرگ بگیریم.انشاالله همه ما با تبعیت از ولایت فقیه و نگهداری از ارزشهای انقلاب و اندیشه های امام(ره) وارث شایسته این حماسه تاریخی باشیم
۱۴ آبان ۹۲ ، ۱۷:۱۹ ترنم اندیشه
محرم آمد و دلها غمین شد
غم و عشق وبلا با هم عجین شد
“حسین” آماده، بهر جانفشانی است
دوباره فاطمه قلبش حزین شد . . .
“فرا رسیدن ایام عزاداری سید الشهدا بر شما
و تمام شیعیان و دلسوختگان و عاشقان “امام حســـین علیه السلام” تسلیت باد.”
یاحسین
سلام دادا
خیلی التماس دعا دارما
پاسخ:
پاسخ: سلام محمد جان
محتاجیم به دعا
دیشب مسجد منتظرتون بودم اما نیومدید
سلام
یا حسین
۱۴ آبان ۹۲ ، ۲۱:۱۷ احمد رحیمی
یاحسین
التماس دعا برادر خوبم
پاسخ:
پاسخ: یا حسین ...
چشم
شما هم دعا کنید
عجیب بود رابطه میان این پدر و پسر. من گمان نمی کنم در تمام عالم میان یک پدر و پسر این همه تعلق، این همه عشق، این همه انس و این همه ارادت باشد. من همیشه مبهوت این رابطه ام. ...

بخشی از کتاب پدر، عشق و پسر

التماس دعا
چیزی نمانده است ، سبکبال تان کنند

چیزی نمانده است،که بد حال تان کنند

چیزی نمانده است ، بیفتی زمین حسین

چیزی نمانده راهی گودال تان کنند
۱۵ آبان ۹۲ ، ۰۷:۱۸ الهام(حرم دل)
خیمه ماه محرم زده شد بر دل ما

باز نام تو شده زینت هر محفل ما

جز غم عشق تو ما را نبود سودایی

عشق سوزان تو آغشته به آب و گل ما .
ممنون اومدین...وب شما هم خیلی عالیه..تقریبا تمامم این صفحات رو نیگا کردم..میشه بپرسم برای چی هشت سال زحمت کشیدین.نکنه..دفاع مقدس رو میفرمایید..فوق العاده ست اگه جوابتون بلی باشه.....یا علی
پاسخ:
پاسخ: سلام
تشکر
ما کجا و دفاع مقدس کجا...
۱۵ آبان ۹۲ ، ۱۱:۳۹ مریم آسمانی
برای دلم خیلی دعا کنین :(


الحق هیچ کجا خانه ی آدم نمی شود :(



بهم قول بدید دعام کنین :(
تو شهر غریب خیلی گیر افتادم و نمیتونم عزاداری درست کنم
و واقعا کلافه م و دلتنگ و داغون

فقط دعا لازم دارم
دعا
دعا

:(


گفتند کارتان ؟ همه گفتیم نوکریم
۱۵ آبان ۹۲ ، ۱۲:۱۱ دلم در رملهای فکه جا ماند....
قیامت بی حسین معنا ندارد...
شفاعت بی حسین معنا ندارد...
حسینی باش که در محشر نگویند...
چرا پرونده اش امضاء ندارد...
--------------------------------------

ان شاءالله که امضای آقا امام حسین(ع) پای پرونده همگیمون باشه...
التماس دعای فرج...
حسیــــــن
آرام جانــم
پاسخ:
پاسخ: حسین
آرام جانم ...
یا حسین
۱۵ آبان ۹۲ ، ۱۷:۱۹ ... نقطه چین تا خدا ...
من مثل تو و تو مثل من چشم به راه
ما چشم به راه مردی از کوچه ی ماه
بگذار دوباره جمعه را صرف کنیم
ندبه، گریه، عهد، فرج... باز گناه!...
قربان وغدیر رفت ولی یار نیامد
آن شمع دل افروز شب تارنیامد
چند روز دگرمانده که با ناله بگوییم
ای اهل حرم میروعلمدارنیامد
فرارسیدن ماه محرم تسلیت باد.
من رعیت و غلام تو سلطان کربلا

من مور ناتوان تو سلیمان کربلا

دستی که بین عرش نوشته تو را امیر

من را نوشته است پریشان کربلا

دست مرا رها نکن و بی کسم نکن

دریاب حال زار مرا جان کربلا

دارد میان قلب خدا جای دیگری

هر کس که گشته است مسلمان کربلا
۱۶ آبان ۹۲ ، ۰۴:۵۷ غلامی نالایق
سلام بر میهمان و میهمانان گرامی
موفق تر باشی و پیروز
ایام تسلیت
بدرود با توکل بر یگانه ی معبود
پاسخ:
پاسخ: سلام
تشکر
سلام آقا وحید. ممنون از حضورت. بینندهاتون خوشگل داره میزنه بالا ها. دست مارم بگیر.
السلام علیک یا اباعبدالله. آقا بطلب اربعین.
پاسخ:
پاسخ: سلام
نوید جون ؛ من برای دل خودم مینویسم ، هرکسی هم که اینجا میاد ، میهمان دلنوشته های ماست .
سلام بر حسین
دعا کن ما رو هم بطلبه ، اربعین ... اون طوری که من میخوام!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام علیک
حسین است ابتدا و انتهای عشق
یاعلی-AREFFIGHTER

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">