میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

مستجاب شده ...

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶ ق.ظ
خوب که نگاه می کنم ...

گاهی بلاهایی که بر سرم می آیند

دعاهای مستجاب شده خودم هستند ...

***************

پی نوشت :

- این روزها فارغ از مشغله ها و بی حالی های خودم ، فشار مضاعفی بر روی ما و رفقاست ، همون تیم ویژه ای که هشت سال با تمام وجود و عاشقانه حرکت و تلاش کرد .

ـ البته شکر خدا روحیه همه رفقا بالاست  و نمیدونم چرا تو این زمینه دلم خیلی آرومه . بقول استادمون :

 " این نیز بگذرد ... "

ـ امروز فکر می کردم اگر هنوز به آرزوهایم نرسیدم ، چون کوچک نخواستم و وقتی به مشکلات این روزها فکر می کردم ، دیدم : برای دعاهای مستجاب شده باید بها داد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۰
وحید

نظرات  (۱۱)

۱۰ آبان ۹۲ ، ۱۵:۰۹ بزمـی؛ﺰﻨﺪﮔﮯ ﭙﻨﺠﺮﻩ ﺎﮮ ﺒﺎﺰ ﺒﻬ ﺪﻨﻴﺎﮮ ﯡﺠﯗﺪ
خدایا به من چیزی را بده که ظرفیتش را دارم
این نیز خیلی زود بگذرد ...

خودشون خیلی زود متوجه میشن ...
پاسخ:
پاسخ: این نیز بگذرد
قطعا همینطوره
خیلی التماس دعا دارم از شما وگروهتون...
زیر سایه امام زمان باشید ایشالاه...
اوف. حاج وحید عجب چیز مشتی بود. اشکم دراومد ایشالا عید دوباره دوکوهه و شلمچه و یه عهد تازه. یاعلی
پاسخ:
پاسخ: اعجاب شهدا همینه
انشاء الله
دل منم تنگ دوکوهه ست ...
کوچه کوچه دلم پر از غوغاست / هر طرف خیمه عزا برپاست

قدسیان سوگوار و محزونند / همه هستى سیه پوش عزاست

ماه خون و خروش و ماتم شد / ماه خون خدا محرم شد . .
خدا کنه مفهوم این رو درک کنیم
خدایا
راضی ام به رضایت
پاسخ:
پاسخ: خدا کنه ...
چه بسا مواردی که فکر می کنیم به نفعمان است اما درست به ضررمان است و برعکس...
به امید لبخند امام حاضرمان
چرا روشن نمیشود؟!
نه شبم
نه دلم
نه تکلیفم
لعنت به بلاتکلیفى…
خب بهرحال نه خسته....راستی منم قصه ی شهید ابوطالبی رو شنیدم......خدایا یقینمان ده..تا شاید دست ازینهمه خطاهای نو و کهنه و تکراری برداریم.
ای یار قمر بهتر یا آنکه قمر سازد؟
ای یار شکر بهتر یا آنکه شکر سازد؟
بگذار قمرها را بگذار شکرها را
او چیز دگر داند او چیز دگر سازد...
۱۹ آذر ۹۲ ، ۰۹:۳۶ چـــــــــــــــادرخاکی
امام خامنه ای :
کسى که در انتظار آن مصلح بزرگ است، باید در خود زمینه‏ هاى صلاح را آماده کند و کارى کند که بتواند براى تحقق صلاح بایستد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">