میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

آرزو ...

جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۲۴ ب.ظ

خوب است آدمها برای هر کدام از آرزوهایشان

نذر کنند ، چلّه بگیرند

نه فقط به خاطر این که به آرزوهایشان برسند

بخاطر اینکه ببینند ، آرزوهای چهل روز پیش

هنوز آرزویش هستند؟؟؟

هر چقدر فکر کردم دیدم آرزویم همان هست که بود !!!

پی نوشت :

- امروز ظهر چلّه ام تمام شد ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۳
وحید

نظرات  (۳۴)

عاقب بخیر بشید و برای ما هم دعا کنید ...

پاسخ:
پاسخ:
محتاجیم به دعا داداش ...
۰۴ آبان ۹۲ ، ۱۰:۳۹ دختران باباعطا
سلام علیکم
قبول باشه. چله گرفتن هم توفیقیه
عیدتون مبارک
با سلام

عید غدیر بر شما هم تهنیت

الحمدلله رب العالمین...

دعا کنید خدا همسایه دلمان باشد

پاسخ:
پاسخ:
سلام
بر شما هم این عید بزرگ مبارک
انشاء الله ...
همسایه دلم ؛ خدا ...
سلام
واقعا خیلی خوبه چله گرفتن
التماس دعا
یا حق
۰۴ آبان ۹۲ ، ۱۴:۱۷ ساکنان بهشت
یا رب مکن از لطف پریشان ما را

هر چند که هست جرم و عصیان ما را

ذات تو غنی بوده و ما محتاجیم

محتاج بغیر خود مگردان ما را



سلام

قبول باشه .

شما نیز با افتخار لینک شدید

به امید دیدار مجدد
پاسخ:
پاسخ: سلام
تشکر
شما هم لینک شدید
یا علی
۰۴ آبان ۹۲ ، ۱۵:۳۸ لبخند خدا و بندگی من
سلام
انشاالله حاجت روا شین.
فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی کافیست این نگاه را برایتان آرزو میکنم.
۰۴ آبان ۹۲ ، ۱۷:۲۳ فاطمه زهرا
سلام

خیلی عمیق و زیبا بود . مثل همیشه

ان شالله چله ی ترک گناه بگیریم ..

ممنون از حضور گرمتون

یاعلی
ای خدای مرتضی ، گردی از گامهای فتوت مرتضی را بر سر جهانیان بپاش تا ریشه نامردی در جهان بخشکد . عید غدیر خم ، عید ولایت و امامت مبارک

۰۴ آبان ۹۲ ، ۱۸:۴۵ الهام(حرم دل)
سلام

هنوز آرزوهایم همان است که بود....

با تأخیر عیدتان مبارک
سلام انشالله که حاجت روا شید
برای ما هم دعا کنید
یاحق
بعضی هست ها حکمت است...
قبول باشه...
اگر آرزویمان چله گرفتن باشد! تکلیف چیست؟!

التماس دعا.
سلام


خدا قوت


با مطلب دست آمریکا برای ملت ایران رو شده است... در خدمتتون هستم.





مدد مولا

۰۶ آبان ۹۲ ، ۱۳:۴۶ کوچکترین منتظر
آرزوی من،اما همان است که بود
و همان خواهد ماند
اگر خدا بخواهد و حفظ کند از شر شیطان رجیم
ظهور آقا...
یا علی...
من که میترسم یهو آرزوم تبدیل بشه به حسرت و باخودم به گور برمش...
خداحاجت همه رو بده ایشالا...
التماس دعا

یاعلی
خیلی دلم برات تنگ شده وحید جون
پاسخ:
پاسخ: سلام
شما؟...
۰۷ آبان ۹۲ ، ۱۵:۱۲ وحید قربانی
سلام
ممنون
خوبید؟
فعلا در سپاه محمد(ص) به مدت 2هفته کلاس عقیدتی و آموزش قران مشغولم واز 18 ام تقسیم میشیم
انشاا.. که هرچی خیره
موفق باشید

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنونم برادر وحید
به قول استاد مااین نیز بگذرد ...
زود تموم میشه
موفق باشید
سلام
ممنون از مطلب خوبتون
انشالله خدا به توفیقاتتون بیفزاید
موفق باشید
در پناه حق
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم والعن اعدائهم اجمعین
لا اله الا الله
۰۷ آبان ۹۲ ، ۲۰:۳۸ بزمـــــی؛ﺰﻨﺪﮔﮯ ﭙﻨﺠﺮﻩ ﺎﮮ ﺒﺎﺰ ﺒﻬ ﺪﻨﻴﺎﮮ ﯡﺠ
ممنون دوست عزیز که به وب خودتون سر زدین،شماهم زیبا مینویسین،موفق باشین
سلام میهمانِ خوبِ وبلاگم،
باافتخارلینک شدید


پاسخ:
پاسخ:
سلام
تشکر
شما هم لینک شدید
۰۸ آبان ۹۲ ، ۰۸:۱۵ بزمـــــی؛ﺰﻨﺪﮔﮯ ﭙﻨﺠﺮﻩ ﺎﮮ ﺒﺎﺰ ﺒﻬ ﺪﻨﻴﺎﮮ ﯡﺠ
سلام.باافتخار لینک شدین

پاسخ:
پاسخ:
سلام
شما هم لینک شدید
پروردگارا تو تکراری ترین ” حضور ” روزگار منی
و من عجیب ؛ به آغوش تو
از آن سوی فاصله ها
خو گرفته ام . . .
سلام مرسی از حضورتون لینک شدید اگر مایل بودید آدرس منو هم لینک کنید
پاسخ:
پاسخ: سلام
شما هم لینک شدید
من هم یه چله عهد کردم
ولی چشمم آب نمیخوره
قضیه من مثل قضیه بچه ای می مونه که یه چیزی دوس داره و برای رسیدن به اون پافشاری میکنه

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
پاسخ:
پاسخ: آره شما درست میگی
اما من همیشه بهش میگم ازت کم نمیاد که حاجت من هم روا کنی...
انشاء الله حاجت روا بشید
یا علی
سلامــ
چقد زیبا..اول اینکه نمیدونستم ... دوم اینکه چه جالب*
ربنا آتنا فی الدنیا حسنه و فی الآخرة الحسنه.....
التماس دعا
با افتخار لینک شدید
پاسخ:
پاسخ: سلام
ربنا آتنا فی الدنیا حسنه و فی الآخرة الحسنه.....
شما هم لینک شدید
سلام

شهد شهود...دعوتید

http://zareh.blog.ir/post/181
سلام
وب زیبا وبا محتوایی داری،مطالب وبت فوق العاده زیبا ولذت بخش بود.
منتظر حضور سبز ونظر ارزشمندتان در وبم هستم
دلم گرفته ازاین طعنه های مردم شهر
چقدر خسته ام آقا... مرا حرم ببرید

التماس دعا
پاسخ:
پاسخ: چشم دارم کز گنه پاکم کنند
زائر لعل عطش بارم کنند
سلام مرسی از لطفتون. با اسم صاحب الزمان (عج) لینک کنید
لینک شدید اخوی.
پروردگارا تو تکراری ترین ” حضور ” روزگار منی
و من عجیب ؛ به آغوش تو
از آن سوی فاصله ها
خو گرفته ام . .
سلام
ظهور در کلام بوتراب....

http://zareh.blog.ir/post/184

نوازش دهیم گوش هایمان رابا صدایی دلنشین

یا علی
سلام
باپست جدیدی بروزم!

...ای کاش هنوز هم تنها دغدغه زندگی ام داشتن عروسک پشت ویترین مغازه بود...

و منتظر نگاه های ارزشمندتون هستم.
بهتر از دیروز باشید.
سلام
ممنونم از حضورتون
تبادل لینک؟

اللهم احفظ امام الخامنه ای
پاسخ:
پاسخ: سلام
لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">