میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

از صادقانه ها ...

جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۴۶ ب.ظ
از صادقانه های من اینکه

... یاری نداد

که جعبه ای را بلند کنم

یا نتوانستم

اثاثیه ای را جابجا کنم

اما عاشق این بودم

که کمکتان کنم ...

******************************************

این روزها برادرم ، دست تنها در حال اسباب کشی و جابجایی وسائل به منزل جدید است و من نتوانستم کمکش  کنم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۳
وحید

نظرات  (۱۴)

۰۳ آبان ۹۲ ، ۲۱:۴۸ رزمنده مجازی
سلام چرا نتونستید؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام
.........................
....................
...............
سلام آقاااااااااا
این چه حرفیه هرکسی به توان خودش و به کاری که میتونه انجام بده ... شما که اصل کمک رو کردی ... شما کلی ...
خدا خیرت بده ...

پاسخ:
پاسخ:
سلام برادر
..........................
......................
.................
سلام

اینطور به مشیت پروردگار نگاه مکن

حضرت امام خمینی (ره) یکبار هم سلاح به دست نگرفت و یک گلوله فشنگ هم شلیک نکرد ، اما حماسه ای که خمینی کبیر بر جای گذاشت ، از صدهاهزار تیراندازی و کار فیزیکی بالاتر بود و شاید میتوان انقلاب اسلامی را قطره ای از اقیانوس کربلای سیدالشهدا دانست

پس به ............... نگاه نکن
په توان معنوی و روحی و مدیریتی و تولید موج مثبت توجه کن
به امامی نظر بینداز که سالها در زندان بغداد بود و امت اسلام را هدایت و رهبری میکرد

انسان سازی و آدم بودن از فیزیک و هندسه و حرفه و فن نیست
از تعلیمات دینی و ادبیات و علوم انسانی است

این متن سراسر حرف و نکته و سرشار از رموز است

منتظرم تا کسی زمز گشائی کند

یا حیدر مدد

پاسخ:
پاسخ:
سلام سید جان
اینجا محیطیه برای گفتن حرفهای دلم .
این از صادقانه های من بود ...
با عرض سلام
از شما دعوت می کنم از وبلاگ " جهان آموزش " بازدید بفرمائید.
ضمنا در صورتی که تمایل به تبادل لینک داشتید بفرمائید تا وبلاگتان را لینک کنم.
موفق باشید.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
لینک شدید ...
۰۴ آبان ۹۲ ، ۱۷:۲۵ فاطمه زهرا
حاجیان جمع اند دور هم همه

پس کجا رفته حسـین فاطمه

حاجـیان رفتند یکـسر درمنا

پس چرا اورفته سوی کربـلا

او بجای موی سر ،سـر میدهد

قاسـم و عـباس و اکبر میدهد

سعی حـج او صفا باخنجر است

مروه اش قبر علـی اصغر است

موفق باشید
واقعا خجالت داره

پاسخ:
پاسخ:
واقعا ...
سلام
خونه جدید برادرتون مبارک
چرا؟البته خب حتما نتونستین...اشکال نداره ایشالا جاهای مبارکتر در کنار برادرتون خواهید بود

یاعلی
من اگر نقاش بودم واقعه کربلا را میکشیدم
یک بیابان لاله ی سرخ نینوا را میکشیدم
دشتی از گلهای پرپر نقشی از حلقوم و خنجر و شمشیر میکشیدم
نقشی از عباس علمدار را می کشیدم
اشکی از طفلان زینب را میکشیدم
منظر نور ولایت کربلا را میکشیدم
یا اباعبدالله
با سنگ و چوب و نی ، بدنت را شکسته اند

آنان که احترام تنت را شکسته اند

آخر خلیل، حرمله ها بت شدند و بعد

دستِ خلیلِ بت شکنت را شکسته اند

از غیرت عموی حرم لرزه داشتند

حالا که فرقِ صف شکنت را شکسته اند...

از دختران تو چه بگویم ، خودت بگو

وقتی حریم مرد و زنت را شکسته اند ...

بی بال و پر به سمت حرم آمدی ولی

دیدی مجال پر زدنت را شکسته اند

ای بی غرورتر ز همه ای خضوع محض

غرق منیت اند و منت، را شکسته اند

آنقدر خون شدی و زمین عاشق تو شد

کرب و بلا شدی! وطنت را شکسته اند

روشن نما به ماه محرم چراغِ ماه

خورشید سرخ انجمنت را شکسته اند

ای روضه خوان عجب نَبُوَد عاشقان اگر

در وقت مرثیه دهنت را شکسته اند !
۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•✿✿ ღ☆* ورود آزاد✿✿ღ☆*•.¸¸.*´`*•.*•.¸¸.•*
*´✿✿http://noentery92.blogfa.com/✿✿
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
۞* رسول خدا (ص) : آیا شما را به سخاوتمندترین فرد آگاه نکنم ؟ عرض شد بفرمائید : فرمود خدای متعال بخشنده ترین سخاوتمندان است و من در میان فرزندان آدم سخاوتمندترین هستم و بعد از من مردی که علوم دینی و الهی را می آموزد و آن را میان مردم پخش میکند سخاوتمند ترین مردم است و او به تنهایی یک امت محسوب میشود. میزان الحکمه جلد 6 صفحه 474

۞* مولا علی (ع) : قبل از تصمیم گرفتن برای انجام کاری , مشورت کن و پیش از انجام کاری فکر کن ( به عاقبت آن ) . الحدیث جلد 3 صفحه 224

۞*سلام از حضور گرمت و مطالب زیبا و گرانقدری که دادید ممنونم
۞*امیـــدوارم در تمـام مـراحـل زنـدگـی موفق و موئد باشید
۞*من هر روز با مطالب جدید منتظر حضور سبزت هستم
۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓
................................... ۞۞۞۞۞۞۞
........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
✿✿http://noentery92.blogfa.com/✿✿
۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•✿✿ ღ☆* ورود آزاد✿✿ღ☆*•.¸¸.*´`*•.*•.¸¸.•*
تونـــــل ها راســــت میگوینــــد ؛ راه اســــت،حتی از دلِ سنــــگ ...

سلام ، زیبا بود ...
آموزش زبان انگلیسی

با روش Interchange

لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید

http://lwi.blogfa.com/category/5
بسمه تعالی

کربلا آخر خط است؛
پیاده نشوی
برمیگردی.....
ماه عشق نزدیک است

ممنون از حضورگرم ونظر ارزشمندتان
مطالبتان فوق العاده بود
بروز هستم منتظره حضورگرم شما خواهم بود
یاحق

مرابه خاطره تاخیرم ببخشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">