میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

غدیر ...

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۰۸ ق.ظ
 1 - ستایش خدای را سزاست که در یگانگی اش بلند مرتبه و در تنهایی اش به آفریدگان نزدیک است .

2 -  پس آنگاه خداوند چنین وحی ام فرستاد: «به نام خداوند همه مهرِ مهرورز. ای فرستادۀ ما! آن چه از سوی پروردگارت دربارۀ علی و خلافت او بر تو فرود آمده بر مردم ابلاغ کن .

3 - هان مردمان ! از علی رو برنتابید. و از امامتش نگریزید. و از سرپرستی اش رو برنگردانید.

4 -  هان مردمان ! او از سوی خدا امام است و هرگز خداوند توبه منکر او را نپذیرد و او را نیامرزد.

5 - و اعلام می دارم که: هر آن که من سرپرست اویم، این علی سرپرست اوست. و او علی بن ابی طالب است؛ برادر و وصی من

6  - پروردگارا! اکنون به فرمان تو چنین می گویم: خداوندا! دوستداران او را دوست دار.

7 - هان مردمان! به راستی که شیطانِ اغواگر، آدم را با رشک از بهشت رانده مبادا شما به علی رشک ورزید که کرده هایتان نابود و گام هایتان لغزان خواهدشد

8 - و سوگند به خدا که سوره ی والعصر درباره ی اوست .

9 - هان مردمان! بدانید که من پیامبرم و علی وصی من است.

10 - اینک شما را می خوانم که پس از پایان خطبه با من و سپس با علی دست دهید تا با او بیعت کرده به امامت او اقرار نمایید .

11 - پروردگارا، آنان را که به آن چه ادا کردم و فرمان دادم ایمان آوردند، بیامرز. و بر منکران کافر خشم گیر! و الحمدللّه ربّ العالمین.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۱
وحید

نظرات  (۹)

حاج اسماعیل دولابی :
اصل درخت طوبی در بهشت در خانه امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) است و در خانه ی هر مومنی شاخه ای از آن سر کشیده است .

سلام علیکم
عید ولایت ، عید محک انسان با عیار ولایت بر شما دوست گرامی مبارک باد
ویژه ما را دعا کنید ...

این یک بیت شعر ما رو برد به خانه شهدا ، هیئت جمعه ها ، با دکتر حاج حسین که میرفتیم ، دو دسته میشدیم و از سر کوچه این شعر رو زمزمه میکردیم ...

یا علی مدد
این روزها سکوت بهتر است ...

پاسخ:
پاسخ:
عید غدیر و تبریک عرض میکنم
منم این شعر و خیلی دوست دارم
زیاد زمزمش میکنم
امیرالمومنین ای شاه مردان
شهادت را نصیب ما بگردان
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی ابن ابی طالب ع
سلام.عیدتون مبارک.
التماس دعا
یا حق
با سلام
ای که گفتی فمَن یَمُت یَرَنی جان فدای کلام دلجویت

کاش روزی هزار مرتبه من مُردمی تا ببینمی رویت
*****

تویی آنکه سکّة سلطنت زده حق به نام تو علی

که به جز خدای تو مطّلع نبُد از مقام تو یا علی

شده خلقتِ دو جهان اگر به دو حرف نیّر کاف و نون

تویی آنکه خلقت کاف و نون شده از کلام تو یا علی

***
عیدتان همیشه سبز از شادی ها
۰۲ آبان ۹۲ ، ۰۸:۱۴ ساکنان بهشت
صد شکر که پیغمبر رحمت داریم

هم دست به دامان ولایت داریم

با ذکر شریف و مستجاب صلوات

امید شفاعت به قیامت داریم



سلام و عرض ادب

ضمن تشکر از حضور و اظهار لطف شما

فرارسیدن عید سعید غدیر خم مبارکباد .

در ضمن اگر با تبادل لینک موافق بودید خبر کنید . یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
تشکر از لطفتون
شما هم لینک شدید
جبریل از آسمان تبسم آورد شیرینی دین برای مردم آورد

نعمت ز ولایت علی بهتر چیست؟ والله که «أتممت علیکم» آورد



« یا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ ما أُنْزِلَ إِلَیْکَ مِنْ رَبِّکَ وَ إِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَما بَلَّغْتَ رِسالَتَهُ »

بروزم منتظره حظورگرمتان هستم
عیدتان مبارک
یاحق
عید مبارک
۰۳ آبان ۹۲ ، ۱۳:۲۶ ✿زهراسـ✿ـــادات✿
سلام وب شماهم خیلی خوبه
ممنون
موفق باشید
۰۴ آبان ۹۲ ، ۰۷:۳۶ خادم الشهدا
به نام خدا
از بازدیدتان متشکرم
یا زهرا
با عرض سلام
از شما دعوت می کنم از وبلاگ " جهان آموزش " بازدید بفرمائید.
ضمنا در صورتی که تمایل به تبادل لینک داشتید بفرمائید تا وبلاگتان را لینک کنم.
موفق باشید.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
لینک شدید ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">