میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

کافیست !!!!

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۱، ۰۸:۱۴ ق.ظ
 

یک نخ از جامه ی احرام تو ما را کافیست

نه که ما را ، همه خلق خدا را کافیست

پسر حضرت نرجس به جمالت نازم

گوهر مهر تو ما را به دو دنیا کافیست

در منی یا به حرم یا عرفات و مشعر

لحظه ای یاد کنی زین دل شیدا کافیست

گر تو راضی شوی از من ، همه روزم عرفه است

نامه ای گر شود از سوی تو امضاء کافیست 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۰۴
وحید

نظرات  (۱۰)

۰۴ آبان ۹۱ ، ۱۳:۵۲ انتظار سبز
سلام مطلب خوبی بود متشکرم وقت کردی به وبلاگ منم یه سری بزنید یاعلی


سلام
تشکر
مطلبتون و خوندم
قشنگ بود
یا علی
سلام
عید قربان بر شما مبارک


سلام
بر شما هم مبارک
امام خمینی (ره) :
همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشّفاء آزادگان خواهد بود
**
انشا... ایام مبارک باشد

http://www.martyrs-way.blogfa.com
سلام...خداقوت...شعر زیبای هست...الله عجل لولیک الفرج
"گفت: آقا امام زمان (عج) گفت علی من می‌روم و منتظر آمدنت هستم؛ اگر به مادرت بگویی که من گفتم می‌گذارد بیایی...."
به روزم
یاعلی


سلام
تشکر
امام روح الله :
خدا می داند که راه و رسم شهادت ، کور شدنی نیست و این ملت و آیندگان هستند که به راه شهیدان ، اقتدا خواهند کرد ...
۱۰ آبان ۹۱ ، ۰۷:۴۱ علمدار کربلا
سلام

در دهه ی ولایت با وب علمدار کربلا همراه شوید

هر روز نزدیکتر می شود

آخرین حج ...طعم حضور ...

سوی حج ...

یا علی
سلام
عید غدیر مبارک
سلام
با شعری از قیصر امین پور آپم


سلام
زیبا بود
سلام همسنگر.
پیشاپیش عید فرخنده امامت و ولایت عید غدیر خم برشما محب و شیعه ابدی امیرالمومنین مبارک.
با پست های عید غدیر به روز و منتظر حضور شما هستم...

یاعلی


سلام
تشکر
بر شما هم مبارک
یا علی
۱۲ آبان ۹۱ ، ۲۱:۲۸ اشکان نوروزی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
حقیر اشکان نوروزی طلبه حوزه علمیه هستم و وبلاگی رو برای بروز رسانی تقریر درسهای هفتگی حوزه ام البته دروسی که بکار عموم می اید در وبلاگ قرار می دهم همچنین منبرهایی که حقیر می روم و حلقه های صالحین تمامی این مطالب دینی را در وبلاگ بطور هفتگی بروز می کنم بنابراین اگر تمایل به تبادل لینک دارید ما را با نام (طلبه) لینک کنید سپس به ما اطلاع دهید که ما شما را با چه نامی لینک کنیم واگر دوست داشتید تبادل لوگو نیز می کنیم.منتظرتان هستم
www.shiaa.blogfa.com
خورشید شکفته در غدیر است علی
باران بهار در کویر است علی
بر مسند عاشقی شهی بی همتاست
بر ملک محمد امیر است علی

عید غدیر خم مبارک


عید بر شما هم مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">