میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

آزاد شده!!!!!

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۸۹، ۰۷:۳۸ ب.ظ
دانشگاه آزاد را خدا آزاد کرد !!!


سلام
بالاخره طلسم شکسته شد ، اسیری دیگر به آغوش خانواده اش بازگشت . این خبر انقدر خوشحال کننده بود که انگار فلسطین از دست اسرائیل آزاد شد !!!!!
بالاخره بعد از کشمکشهای فراوان ، 5 نفر از اعضاء هیات امناء دانشگاه آزاد از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شدند که این نفرات یک ماه مهلت دارند رئیس پیشنهادی این دانشگاه (آزادشده ) و معرفی کنند .
بالاخره امیدواریم بعد از سالها ، سال استعمار ، دست داش اکبر و یاراش ، به خصوص کاندید ردی هر ساله ریاست جمهوری از صحنه این دانشگاه قطع بشه.

فقط چند نکته :
1 - ما نباید هدف از آزادی این دانشگاه را فراموش کنیم .
2 - ما نباید در ادامه راه ، جا پای روسای قبلی بگذاریم .
3 - اگر این دانشگاه آزاد شده ، بیشتر از این آزاد بشه ، دیگه خدا میدونه چه بر سر بچه های این کشور خواهد آمد .
4 - انشاء ا..................... ، هزینه های تحصیل این دانشگاه ، کاهش پیدا کنه .
5 - در آخر ، برای رضای خدا و بدون کل کل های سیاسی ، فقط برای ارتقاء علم و پیشرفت علم ، با برنامه ریزی صحیح و انتصابات شایسته کار را استارت بزنیم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۳/۰۵
وحید

نظرات  (۱۲)

سلام
من هم به نوبه خودم این فتح الفتوح شورای انقلاب فرهنگی رو در آستانه سالگرد آزاد سازی خرمشهر عزیز به همه تبریک عرض می کنم . این کاری بود که باید سالها پیش انجام می شد ولی ملاحظات سیاسی بعضی آزادی خواهان مانع از آزادی این دانشگاه خیلی آزاد شد .
امید آن که ................




سلام
ما هم امیدواریم که ......
سلام
ممنونم از اینکه به من سر زدی و منو مورد لطف قرار دادی
مطالب وبلاگت خیلی عالیه
فقط مسئله وحدت رو فراموش نکن
شرمنده - التماس دعا




سلام
تشکر از لطفتون
بله وحدت باید سرلوحه کارهایمان باشد اما در برخورد با کسانی که دستشان در جامعه رو شده است نباید مماشات کرد.
یاعلی
سلام دوست عزیز
ممنون که سرزدین و نظر دادین
خوشحال شدم
موفق باشید
ان شااله که ریس جدید هرچه زودتر معرفی بشه




سلام
تشکر
خوشحال میشم به من هم سر بزنید
سلام.با بسیجیه با حالی هستیا و البته جالب.از مطلب لطفا تا اخرش بخونید خیلی خوشم اومد.خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم




سلام تشکر
شما رو در لینکهام قرار دادم
موفق باشید
سلام
مطالب وبلاگت خوبه

در مورد جواب کاتب که شما نوشتید سعی کنید همیشه رعایت کنید و پیرو رهبری باشید حتی اگر طرفداران دولت باشند مثل مش و رحی ها
موفق باشید - یا علی




برادر موسوی سلام
چند وقتیه ازتون خبری نبود
خوشحال شدم که سر زدید
چشم انشاء الله
با سلام
من هم به نوبه خودم این آزادی رو به همه اخص دانشجویان اسیر شهریه دانشگاه آزاد تبریک میگم
راستی اگه به قول شما دوباره روسأی قبلی با تخفیف و از این جور حرفها میان دوباره رأس کار چی میشه ؟
تا حالا بهش فکر کردین ؟ خدایی نکرده ممکن این شیرنی آزادی تلخ بشه؟؟؟؟!!!!!


سلام
تشکر از اینکه به وب سر زدید
امیدواریم که اینطور نشه
سلام انقلاب فرهنگی راه انداختی با وب لاگت...توی این عالم هستی که همش رو به فناست×به خدا یه دل دارم اونم مال امام رضاست...حاج وحید از امام رضا هم مطلب بزار اینو به زائرم گفتم البته خواهشه ها خدا نکرده امری نیست


سلام
چشم
تمام وجود من متعلق به امام رضاست
انشاء الله تو هیات ثامن دور هم جمع بشیم و روضه ارباب و بخونبم
۰۸ خرداد ۸۹ ، ۱۳:۱۴ احمد (آفتاب)
باسلام

اگه خدا توفیق بده تا چند روز دیگه با" آفتاب" درخدمتتون هستیم .

یاعلی

آفتابی باشید


سلام
صمیمانه منتظر هستیم
سلام برادر وحید
غم مخور آخر طبیب دردمندان خواهد آمد

کبوتر حرم با مطالب جدید در خدمت همه دوستان




انشاء الله ...
سلام مجدد
آقا برو قالب کبوتر حرم و ببین
یه ذره یاد بگیر





سلام
شما راست میگی ، منم وقت اضافی داشتم هر روز قالب و عوض می کردم
راستی مطلب وقت اضافی برای خدا رو خوندید ؟؟؟؟؟؟



سلام برادر کاظمی
هم الان مطلع شدم خبر رحلت جانگذار دانش آزاد اسلامی
امید که ما را هم در غم فراقشون ........


راستی این تصویر گویای همه چیز است
http://www.jana.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=2700&Itemid=36




سلام بزرگوار
خوب شد اطلاع دادید ، اعلامیه و دیدم
یادمون باشه با برادر تهرانپارس حتما شرکت کنیم .
ممنون که اومدی.فقط قبل از استارت یادتون باشه دندرو خلاص کنید_چون خلاص یه جورایی شبیه اخلاصه!




چشم برادر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">