میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

خسته نباشی دلاور

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۸۸، ۱۲:۲۸ ب.ظ

سلام ؛ در دستگاههای دولتی خیلی از افراد ، گمنامانه و بدون هیچ چشم داشتی در حال فعالیت و خدمت هستند و بسیاری از مسئولیتهای مهم را بر عهده دارند یکی از این افراد دانیال نوری منفرد از دوستان قدیمیمه که از دوران دبیرستان با هم رفیق هستیم از خانواده های شهدا و جدشون یحیی خان واقف مسجد یحیای نظام آباده .

ایشون بسیار پرکار و پیگیر در کارههاست و در حال حاضر رئیس امور عمومی مرکز رسیدگی به شکایات نهاد ریاست جمهوریه ، هر چند در اغلب اوقات به ایشون کم لطفیهای زیادی میشه اما هیچ وقت از سخت کوشی دست بر نمیداره و محکم و استوار به فعالیت خودش ادامه میده از همین فرصت استفاده میکنم و بهش خدا قوت میگم و آرزو دارم در کارهاش موفق و موید باشه .

خدا قوت بسیجی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۱/۳۰
وحید

نظرات  (۳)

سلام

کسب درآمد ده دلار به ازای هر کلیک

عضویّت کاملاً رایگان و %100 تضمینی. من خودم باور نمی کردم واقعیّت داشته باشد؛ امّا هفته ی قبل ده میلیون تومان دریافت کردم. اگر سر کاری باشد که برایش تبلیغ نمی کنم.

فرصت را از دست ندهید؛ به وبلاگ من بیایید
آقا وحید دمت گرم گونیاشو پاره کردی گونیاشو پاره کردی گونیاشو پاره کردی گونیاشو پاره کردی گونیاشو پاره کردی گونیاشو پاره کردی گونیاشو پاره کردی گونیاشو پاره کردی گونیاشو پاره کردی گونیاشو پاره کردی گونیاشو پاره کردی گونیاشو پاره کردی


هروقت میبینی فایده نداره باش بحث کردن بگو گونیاتو پاره کردم
بنده هم به برادر عزیز دانیال ارادت دارم
امیدوارم موفق و موید باشند
فقط برادر دانیال لطف کنند آقا وحید را نسبت به حقیقت و عدالت توجیه کنند
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی