میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

قصه ی عشق

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۳۵ ب.ظ

قصه عشق ما را باید با غروب بود تا دانست ، و با هوای ابری پاییز و با مرغی که به ناچار پشت میله های بی احساس قفس نغمه سرایی می کند.
ماجرای غم انگیز ما را در محفل شمع و پروانه بایستی شنید و با لبخندهایی پیوند خورده با اشک، در آه سوزان شنهای داغ دیده ...
باز دلم هوای شلمچه کرده...

باز از فرسنگها راه، بوی عطر خاکریزهایش مستم می کند...
باور کنید دیگر خسته شده ام، باید بیایم نفسی بگیرم و با شهر بسازم...
همین که می آیم آرام آرام با زندگی روزمره دست اخوت بدهم، نمی دانم چه می شود که درست هنگام هنگامه، آنجا که می روم تا فتحی دیگر در بودنم را رقم بزنم، به سراغم می آیید و...

خدایا چاره ای ... درمانی ... راهی ...
خوب می دانم که یک بیابان و چند خاکریز و یک غروب نمی تواند اینچنین هستی ام را به بازی بگیرد که بیابان بسیار است و خاکریز مشتی خاک و غروب کالایی که همه جا یافت می شود ... آری!

آری! آنچه عنان وجودم را به دست گرفته، روح های مطهر بلندی است که از مشتی خاک، شلمچه ساخته اند...
فدای آن ستونی که نیمه های شب پیچ و خم خاکریزها را به آرامش حرکت ابرها طی می کرد...
فدای آن اشکی که در پرتو منورهای عشق با لبخند، عقد اخوت می خواند...

ای شهیدان! گمان می کردیم گذشت زمان، هوای سرزمین پاکتان را از ذهنمان خواهد زدود اما داغ فراق شما روز به روز بیشتر هوایی مان می کند

پی نوشت:

یه مدته با تمام مشغله های کاری که آخر سال بیشتر هم شده با رفقا پیگیر سفر عشق هستیم
همون سفری که دلم پر میکشه براش، وقتی به ماههای پایانی سال میرسیم حالم عجیب دگرگون میشه و اصلا پای موندن ندارم
این ایام به سختی تو محل کار بودم و مثل پرنده ای بودم که تو قفس زندانیش کردن داشتم فکر میکردم اگر یه سالی نتونم سال تحویل مناطق جنوب باشم چه حالی بهم دست میده
دعا کنید امسال هم دعوت بشم

نظرات  (۳۰)

ان شاءالله قسمت تون بشه

التماس دعا
پاسخ:
ان شاء الله

دعامون کنید 
۲۲ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۱۵ کمی بودن ...
ان شاالله دعوت میشید بااین همه شوق.... ولی من..... :'(
پاسخ:
ممنونم
ان شاء الله شما هم دعوت بشید
ان شاءالله..
پاسخ:
ان شاء الله ...
سلام علیکم
رفتن به این سرزمین عاشقانه فقط با دعوته، ازشون بخواید تا دعوتتون کنن، شهدا معرفتشون به اربابشون رفته، دست رد به سینه کسی نمیزنن
و التماس میکنم هنگام دعا منم دعا کنید قسمت ما هم بشه زیارت این سرزمین عشق
پاسخ:
سلام

بله یقینا رفتن به سرزمین عشق با دعوت خودشونه

ان شاء الله دعوت بشید
خوش آن دمی که بهاران قرارمان باشد...
ظهور مهدی زهرا بهارمان باشد...

 اللهم عجل لولیک الفرج. تعجیل در فرج صلوات.
 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
 یاعلی.التماس دعا
سلام.
این موقع های سال که میشه کسانی که راهیان رفته باشند بیقرار میشن....
ازخود شهدا بخواهید... ان شاء الله قسمت و روزیتون میشه...
یاعلی. التماس دعا
پاسخ:
سلام

واقعا این ایام بی قرارم
چون بیشتر سالهای عمرم و سال تحویل کنارشون بودم

دعا کنید امسال هم دعوت بشم
سلام
به دانلود کتابی باخاطرات جنگ تحمیلی به وب چــــــــــــــادرخاکی دعوتیدباذکرصلواتی برمحمدوآل محمد[گل]

این را به هوای کـربــلا پست کنم...؟
یااین که به مشهدالرضا پست کنم...؟
یک نامه نوشتم ام برایت بـــی بـــــی!
این را به نشانی کـــــجـــــــا پست کنم...؟
٭٭اَلــــسـَٓـــلامُ عَلَیـــکَ یــــا فـــــاطِــــمَـــــةَ الـــــزهراء

ان‌شاالله که قسمتتون بشه...
فقط اگر رفتین مارو هم از دعای خیرتون محروم نکنید.
پاسخ:
سلام

ان شاء الله

چشم حتما
وقتی بیقراری
چقدر صدای تیک تاک ساعت دلخراش است...

سلام
خدا حاجت دل را زود روا میکند اگر به صلاح باشد...
پاسخ:
سلام


دعامون کنید
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۰۶:۵۷ ... یک بسیجی ...
در جهان تا زنده ام گویم ثنای فاطمه(س) / دست حاجت می برم سوی خدای فاطمه(س)

گر برای درد بی درمان مداوا طالبی / رایگان درمان کند دارالشفای فاطمه(س) . . .

لحظه هاتون زهرا(س)پسند


۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۲ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
سلام
ان شالله که میرید وبرای ماهم دعا میکنید

منم دلم پر میکشه برای شلمچه ...
اما متاسفانه امسال هم نشد که بریم...وقتی فکرشو میکنم که باید یه سال دیگه صبر کنم ببینم قسمتم میشه یا نه ...دیووونه میشم...
.................
تابحال قسمت نشده برم...

حتما دعامون کنید/////
پاسخ:
سلام

ان شاء الله دعوت بشید

دعاگو هستیم
حتما سعی کنید که برید ، برای دلهای آماده بی نظیره

یا علی
سلام
ان شاالله قسمتتون

یاعلی
پاسخ:
سلام

ان شاء الله
سلام
من هم با اینکه فقط سال گذشته رو جنوب بودم برای تحویل سال،امسال ماه های پایانی سال رو واقعا دیگه هوایی شده بودم  و تمام فکر م پیش این سفر بود شما که  میفرمایید  چندین سال اونجا بودید واقعا حق دارید
خوش به سعادتتون
التماس دعا


* من همیشه به وبتون سر میزنم ولی خاموش
پاسخ:
سلام
وقت بخیر

خیلی وقت بود تشریف نداشتید یا به قول خودتون چراغ خاموش بوده

اما دوست داریم همیشه نظرات خوب شما رو ببینیم

ان شاء الله امسال هم دعوت بشید

دعاگوتون هستم
سلام...

دعوتید به :

http://heyateketab.blog.ir/post/188

۲۴ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۲۸ محدثه انصاری
ان شاء الله دعوت بشید و روحتون تازه بشه.
پاسخ:
ان شاء الله

چقدر به این تازه شدن روح نیاز دارم
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۲ مهدی شریفی
سلام.
با یای نسبت صورتی نوشتم
منتظر حضور شما، من

(چند روزی است ساعت هشت و هشت دقیقه به روزم و تا چند روز بعدی و تا شهادت حضرت زهرا این جریان ادامه دارد، کلاً تشریف فرمایی شما سبب ...)
هرکس ک گفت راهی ام دلم شکست...
با احتمال این ک مراهم..

خوشا آنان که با عزت ز گیتی

بساط خویش برچیدند و رفتند

  ز کالاهای این آشفته بازار

شهادت را پسندیدند و رفتند

ایشالله بامعرفت روزیتون بشه
پاسخ:
ممنونم
ان شاء الله روزی تون
پاسخ:
ان شاء الله 

دل من، در دل شب،

 خواب پروانه شدن می بیند ...



سلام

ان شا الله قسمتتون میشه

التماس دعا
پاسخ:
سلام

ان شاء الله
سلام
ملتمس دعا...
خیلی سال است که دیگر نرفتم مناطق جنوب...
پاسخ:
سلام

محتاجیم به دعا

حیفه برید ، واقعا اثرگذاره تو روح انسان

به قول اون بزرگ که میفرمود : کار فرهنگی فقط تو منطقه ست

سالی گذشت وزمین گشت در مدارتو

اما نداشت خاتمه ای انتظار تو

امسال هم همه ی هفته ها گذشت

یک جمعه اش نبود زمان قرار تو

با این شکوفه ها دل من خوش نمیشود

آیدپس از کدام زمستان،بهار تو

قلب مرا ز خانه تکانی معاف کن

بگذار بماند به رویش غبار تو

این روزها همه به سفر فکر میکنند

من قصد کرده ام که بمانم کنار تو

امسال که من به درد ظهورت نخورده ام

سال جدید کاش بیایم به کار تو

ان شاء الله رزق و روزیه همه

عالی مث همیشه
خدا قوت

سلام علیکم
اگه خدا بخواد، همین جمعه عازمیم ...
  " اگه باز پرواز مدینه لغو نشه "
شب شهادتی نائب الزیاره ایم در صحن و سرای پیامبر خوبیها و بی بی دو عالم فاطمه زهرا سلام الله علیها
اگر لیاقتی بود ...
حلال بفرمائید ...
https://instagram.com/i.am.gilemard/
پاسخ:
سلام

ممنونم

خوش به سعادتتون که این ایام دعوتید

دعامون کنید
ان شا الله که رفته باشید...اگرم نرفتید ..ان شا الله که بروید...
پاسخ:
ممنون

دعوت شدیم و رفتیم
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۰۵ مهدی شریفی
سلام.
وقتی به روزهای پایانی نزدیک می شویم
خودت بیا و ببین...
مؤمن با سلاح بیا
(سلاح مؤمن اشک اوست)
(سلاح مؤمن دعای اوست)
  سلام
دعوتید به اخرین پست93
سال نو مبارک
پاسخ:
سلام

سال خوبی براتون آرزو دارم...
قصه عشق از آن روز شروع شد که خدا
مهر یک بی کفن انداخت میان دل ما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">