میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

تو با خاک هیچ نسبتی نداشتی ...

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۰۸ ب.ظ

وای من و وای من و وای من...
 

این روزها با روضه های تک مصرعی بیشتر آتش می گیرم

.................

دارم فکر می کنم
اینها مصرع نیستند
بیت نیم سوخته اند...

نظرات  (۱۳)

مادر ِ خوب و مهربون
حرفامو از نگام بخون
من الـتـماست می کنم؛
یـه شـب دیـگـه پـیـشـم بــمــون...

وای مادرم..
پاسخ:
تو با خاک هیچ نسبتی نداشتی 
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۱۴ منتظر المهدی

یا ایتها الصدیقه الشهیده :

درون قصه ی ما آسمان زمین افتاد

و عشق خط زده شد ، قاف و عین و شین افتاد

 

و پاره شد یکی از برگ های مصحف نور

ترک به چینی گل واژه های دین افتاد

 

دوباره فاصله در بین ماه و خورشیدش

سرود شعر جدایی و این چنین افتاد . . .

گریه به گریه...نو به نو...آب میشوم در روضه‌هایت
پاسخ:
تو با خاک هیچ نسبتی نداشتی 

حضرت زهرا (س):

قالَتْ علیها السلام : حُبِّبَ إ لَیَّ مِنْ دُنْیاکُمْ ثَلاثٌ: تِلاوَةُ کِتابِ اللّهِ، وَالنَّظَرُ فى وَجْهِ رَسُولِ اللّهِ، وَالاْنْفاقُ فى سَبیلِ اللّهِ.

سه چیز از دنیا براى من دوست داشتنى است : تلاوت قرآن ، نگاه به صورت رسول خدا، انفاق و کمک به نیازمندان در راه خدا.

 

سلام و رحمه الله.ایام شهادت حضرت زهرا(س) تعزیت باد... ... تک مصرعهایی که نمیگذارند تو حتی با داشتن بهترین قلمها و کاغذها طوری بگویی آه که حقش ادا شود 
پاسخ:
سلام علیکم

تسلیت ...

واقعا این ایام نوشتن سخته ...

" تو با خاک هیچ نسبتی نداشتی "

او روزی با بذر یک گل

به دنیا آمد

با قرآن و آینه دوست شد

و تنها سهم او از زمین کوچ بود

گلها به چشمانش سوگند می خوردند و به دستش، آبـ ها

و همچنان قطره قطره میچکند بر مساحت نبودنش ...

السلام علیک یا فاطمه الزهرا ( سلام الله علیها )



پاسخ:
یا فاطمه الزهرا ...

تو با خاک هیچ نسبتی نداشتی ...
سلام بزرگوار 

ایام سوگواری خانم تسلیت عرض می کنم...
پاسخ:
سلام

تسلیت ...
سلام

بیت نیم سوخته...
آه از آتش
از دستان ابلیس
از سکوت هایی که تا آمدن یار در گلو می ماند...
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۹ شکرانه سادات

آتیش دوریتو علی (ع) با گریه خاموش میکنه
علی (ع) مگه خاطره‌ی تو رو فــــــراموش میکنه

بی‌هوش میشم می‌بینمت، حسن (ع) که آبم می‎‌زنه
به هوش میام نبـــــــــــــــودنت باز منو بی‌هــــــــوش میکنه

با خودم حـــــــرف می‌زنم همه‌‌ش میـــــگم: مطـــــــــــــــــــــمئنم
که زهـــرا (س) داره حـــــرفایِ دل منــــــــــــــــــــــــــو، گوش میکنه

التماس دعا
یاعلی
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۰ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
تسلیت و درخواست دعا...
پاسخ:
تسلیت

چشم دعاگو هستم ...

تسلیت 


و التماس دعا 


پاسخ:
تسلیت ...
اغیثینی
یا فاطمه الزهرا(س)
پاسخ:
یا فاطمه الزهرا ...
سلام
:(
پاسخ:
سلام ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">