میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

فاینما تولوا فثم وجه الله...

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۳۹ ب.ظ

این روزها

هر طرف را که نگاه می کنم

تو بالای نیزه ای...

پی نوشت :

- این ایام ما رو از دعای خیرتون محروم نکنین.

- بزودی سعی میکنم حضورمو توی این کلبه دلتنگیام بیشتر کنم...

- این روزا به نوشتن توی میهمان خیلی نیاز دارم...

نظرات  (۱۷)

حسین جان؛
همه آباد نشینان ز خرابی ترسند،
من خرابت شدم و دم به دم آباد ترم..
پاسخ:
جانم حسین ...
امام حسین (علیه السلام) فرمودند:
قیام کننده این امت، فرزند نهم من است که غیبتی طولانی دارد و هنگامی که تاریکی‌های غیبت، همه جا را فرا می‌گیرد؛ خفاشان کور چشم و گرگان درنده به تقسیم اعتبارات و امتیازات او می‌نشینند.
الزام النواصب، ص 67

اللهم عجل لولیک الفرج.
تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
عزاداری هاتون قبول.التماس دعا

۰۹ آبان ۹۳ ، ۲۳:۲۷ محمد محمدیان رباطی
ای اتصال نوری ما تا خدا حسین
بی تو نبود خلقت ما کیمیا حسین
روشن تر از درخشش خورشید مشرقین
در جان ماست نور جمال شما حسین
ایام عزاداری سیدالشهدا تسلیت باد
۱۰ آبان ۹۳ ، ۰۰:۵۰ امیـــــد ...
اصلا حسیـــــــــــــن ، جنس غمشـ فرق میکند
شعر حسیــــــــــــن قافیه اشـ فرق میکند
من از حسیــــــــــــن منی رسول الله فهمیدم
اصلا حسیـــــــــــــن کل وجودشـ فرق میکند

ممنون که سر زدید به ما از پستاتون استفاده کردیم
التماس دعای مخصوص تو این شبا ....


در این ایام که از رحمت و برکت انباشته است

در این روزها که فرشته ها راحت میان ما قدم می زنند

و در این شب ها که از انوار خدا سپیدی گرفته اند

ما را از نسیم دعا فراموش نکنید

پاسخ:
محتاجیم به دعا
سلام و التماس
سلام و التماس دعا

۱۰ آبان ۹۳ ، ۱۵:۳۰ عـــطـش ...
تا سرت روی نیزه هاست حسین
قد مادر زغصه تاست حسین ...

التماس دعا
۱۰ آبان ۹۳ ، ۱۷:۱۳ خادم الرضا
صوت وب عالی بود
هواییمون کرد
در خدمتیم
پاسخ:
بزرگوارید

التماس دعا
۱۰ آبان ۹۳ ، ۲۰:۱۹ لبخند خدا و بندگی من
سلام
به یادتان و دعاگویتان هستم، لطفاً شما هم مرا از دعای خیرتان بی نصیب نکنید.
در پناه حق.
پاسخ:
سلام

تشکر از لطفهای همیشگیتون ...

خیلی این ایام دعامون کنید
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

احوال شما برادر کم پیدا؟...
هر جا هستی خدا پشت و پناهت مومن...

یاد این شعر  برادر برقعی افتادم که از زیان شاعر میگه:
"...در خون کشید قافیه ها را ، حروف را 
از بس که گریه کرد تمام لهوف را 

اما در اوج روضه کم آورد و رنگ باخت 
بالا گرفت کار و سپس آسمان گداخت 

این بند را جدای همه روی نیزه ساخت
"خورشید سر بریده غروبی نمی شناخت

بر اوج نیزه گرم طلوعی دوباره بود" 
اوکهکشان روشن هفده ستاره بود.."

عاقبتتون به خیر به حق ابوتراب
یا علی
پاسخ:

سلام

مخلصیم رزمنده

در خدمتیم

ابروی ترک خورده عباس خدایا !
شق القمر از لشگر ابلیس بعید است !!!
.
امام صادق (ع) فرمود: سجده بر تربت قبر حسین (ع) تا زمین هفتم را نور باران مى‏کند و کسى که تسبیحى از خاک مرقد حسین (ع) را با خود داشته باشد، تسبیح گوى حق محسوب مى‏شود، اگر چه با آن تسبیح هم نگوید...
التماس دعا

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ایام تسلیت..عزاداری هاتون قبول

امشب شهادت نامه ی عشاق امضا می شود
فردا ز خون پاکشان، این دشت، دریا می شود....

عاقبتتون به خیر به حق ابوتراب
یا علی
پاسخ:

سلام

التماس دعا

السلام علیک یا ابا عبدالله


با مطــــــلـــــب  پیامک شهادت حضرت علی اصغر (ع) به روزم


عزاداری هاتون قبول درگاه الهی باشد .........




اینما تولو فثم وجه الله

امان از دل صاحب الزمان
پاسخ:
امان ...
۱۷ مهر ۹۶ ، ۱۵:۵۱ real psychic readings
من کنجکاو هستم که پلتفرم وبلاگ شما استفاده کنم؟
من مشکلات امنیتی جزئی با آخرین وب سایت من دارم و می خواهم چیزی امن تر پیدا کنم.

آیاشما هیچ توصیهای دارید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">