میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

دوباره از خواب هایم بی صدا گذشتی...

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۷ ب.ظ

دم صبحی

باز

از کوچه ی باران خورده ی ما

عطر قدم های تو

بلند شده بود ...

نظرات  (۵۵)

به به همه عاشقن :)
پاسخ:
...
سلام
ممنون از توجهتون به رزمنده ی مجازی.
یاعلی
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم ...
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۶:۱۴ باران نم نم...
سلام
اللهم عجل لولیک الفرج...
پاسخ:
سلام

آمین ...
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۶:۲۹ عـــطـش ...
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۸:۵۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
نوشته ی خوبی بود!!

:)


پاسخ:
ممنون
۲۵ مهر ۹۳ ، ۲۰:۳۰ مسافر88 آرام
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام
دعامون کنین تا مشاممان به عطر قدم هایشان معطر شود...

اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام


محتاجیم به دعا 
عطر قدومت
مست میکند
آدم را...
پاسخ:
مست مست ...
۲۵ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۵ ی آنتی زایون

نفس نمی کشــــــــد هــــــــوا

قـــــــــدم نمی زند زمیـــــــن

سکـــــــــوت میکنـــــد غزل

بــــــــدون تـــــو یعنی همین...

اللهم عجل لولیک الفرج


۲۶ مهر ۹۳ ، ۰۸:۴۰ عباس زاده
سلام علیکم
بردبار باش
http://azf06.blog.ir/
عاقبتتون بخیر به حق ابوتراب
سلام مومن.جزاکم الله خیرا

احوال شما برادر؟
با کیفیت کار کردن همینه دیگه...


عجیب این پست، با عکس بالاش، می خوره....دوست داشتم...

عاقبتتون به خیر به حق ابوتراب
یا علی
پاسخ:

سلا بر رزمنده بزرگوار

 

تشکر برادر

دعا کنید اینطور باشه و با کیفیت کار کنیم

یا علی

۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۰:۵۲ لبخند خدا و بندگی من
سلام
دلم برای پستهای کوتاه و دلنشین میهمان تنگ شده بود.
اگر خواب آقا رو دیدن خوش به سعادتتون و اگر در دعای ندبه روز بارانی شرکت کرده بودین باز هم خوش به سعادتتون نمیدونم چرا احساس می کنم عنوان پست متفاوت از خود پسته!!
به هر حال برداشت من از این پست همون دو مطلبی هست که بالا نوشتم.
التماس دعا.

پاسخ:
سلام

شما دلتون پاکه و برداشتهای قشنگ دارید ...

دعا کنید من اینطور باشم

خیلی این ایام دعام کنید
خوشم با شمیم بهاری که نیست
غباری که هست و سواری که نیست...


اگر امید ظهورت نبود آقاجان که زندگی معنا نداشت!
پاسخ:
به امید تو زنده ام ...
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۵:۱۹ فاطمه مهدیخانی
سلام
وبلاگ ارزشی و خوبی دارید...
اگرباتبادل لینک موافق بودید البته افتخاردادید...
خبرکنیدمارو..
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنونم از لطفتون
بله لینک شدید
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۸:۲۱ کنیز حضرت مادر(س)
سلام
وبلاگ تون  راخیلی دوست دارم خیلی عالی .ممنونم از حضورتون در وبلاگم.
درپناه امام زمان پایدار باشید .
التماس دعا
پاسخ:

سلام

تشکر از حضور و حسن نظرتون

 

التماس دعا

۲۶ مهر ۹۳ ، ۲۰:۲۸ امیر عباس
خیلی خوشحالم داداش
پاسخ:
ممنونم عزیزم ...
یابن الحسن(عج)
قربان چشم سرخ شما،میکشی مرا
باران گرفته است اگر،های های توست
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۴:۵۲ فانوس جزیره
سلام علیکم برااااادر
رفته بودم موقعیت حاج محسن
گفت چرا مهندس رو نیاوردی ؟
گفتم سرش شلوغه و بعد گفتم کلاس مهندس دیگه بالاست وقت به ما نمیده که (لبخند)
دیگه کمتر ما رو تحویل میگیره
با ما بی کلاس ها نمیگرده که (لبخند)
گفت سلام حتما برسون به مهندس
پاسخ:
سلام داداش

مخلصم 
این چه حرفیه ؛ به حاج محسن سلام برسون
کدوم کلاس؟ ما توفیق نداریم که شما خوبا رو ببینیم

ان شاء الله بریم پیش حاجی
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۹:۵۸ شبکه اشتراک لینک توبنویس
سلام
کمپین حمایت از شیخ نِمِر
جهت عضویت به لینک زیر مراجعه فرمایید:

http://www.tobenvis.com/register.aspx

جهت ارسال مطلب به کمپین ، در قسمت ارسال مطلب ، گروه انتخابی را کمپین حمایت از شیخ نمر انتخاب فرمایید.

لینک کمپین :

http://www.tobenvis.com/group.aspx?gid=23

۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۰:۳۲ احمد داعی
*بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



ســــلام روز مباهله مبارک




خوب هستید انشالله؟



با مطــــــلـــــب    روز مباهله چه روزی است؟   به روزم





منتظر نظراتان درانتهای  مطب  هستیم




التماس دعا


۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۲ سید گمنام
بوی تو می آید
خودت کاش...
پاسخ:
کاش ...

گاهی ارزش داره از همه چیزت بگذری .....

تا لبخند رو به لبای یکی هدیه کنی .......

گاهی میتونی با یه کار کوچیک همون لبخند رو بکاری رو لباش ....

گاهی مهم اینه که بخوای بخندونی ......

اون وقت خدا هم میخنده .....

گاهی از خودت بگذر ... فقط گاهی .......



پاسخ:
گاهی از خودت بگذر ... فقط گاهی ...
گاهی:

 حاضر نیستیم حتی برای خودمون هم کاری کنیم!!!

گاهی:

  برای نابودی دیگران خودمون رو نابود میکنیم!!!

وهمیشه:

   برای غیر خدا کار کردیم تا دلت بخواد!!!

وخدا میگه:

 هر گلی زدی به سر خودت زدی!!!

 ان احسنتم احسنتم لانفسکم وان اساتم فلها

خوب یا بد کردی!!

به خود برمیگرده!!1

انتخاب با تو؟!!

اسرا7

۲۸ مهر ۹۳ ، ۲۰:۵۵ فقیرفاطمه سلام الله علیها
صل الله علیک یا فاطمة الزهرا!و خدا خواست که از هر بشری سر بشود،در دلش چشمه بجوشاند و کوثر بشود،سدره ی عشق از این نهر تناور بشود،عالم از بوی خوش یاس معطر بشود،عرش را با قدم فاطمه آراست خدا،گفت او مادر ما باشد و میخواست خدا...از لبش آیه ی تطهیر مطهر بشود،هر که از باده ی او تر نشد ابتر بشود،وای اگر ساقی ما صاحب ساغر بشود،چشم بر هم زدنی میکده محشر بشود،تا به خم لب بزند می دو برابر بشود،جام تقدیر شب قدر مقدر بشود،عرش را با قدم فاطمه آراست خدا،گفت او مادر ما باشد و میخواست خدا،نور سوم برسد مکه منور بشود،چشمهایش حجرالاسود دیگر بشود،و خدا خواست برای همه مادر بشود،تا اگر رهگذری خسته و مضطر بشود،یا یتیمی برسد زائر این در بشود،نخی از چادر او رشته ی آخر بشود،تو دعا کن،پسرت فاطمه،دیگر برسد،فرج و عهد بخوان تا سحری سر برسد...
با تمام وجود اللهم عجل لولیک الفرج

نوای وبتون خیلی آرامش بخشه..........
پاسخ:
دعامون کنید
۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۱ سلمان جعفری
مطالب تون زیباست...
خدا خیرتون بده
پاسخ:
یا علی
سلام
مطالبتون فوق العادست. . . .

التماس دعا. . .یامهدی*
پاسخ:
سلام
تشکر
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۸:۲۷ محمدمهدی باقری
سلام دوست بیانی من
ان شاءالله ک خوبی
اومدم یه پیشنهاد بدم
امیدوارم موافقت کنی
از اون جا که مطالب و پست ها در بیان تنها توسط کسانی میتونه لایک بشه که توی سرویس بیان عضو هستن اومدم ازتون بخوام ک تبادل لینک داشته باشیم و مطالبمون رو به هم معرفی کنیم و با هم همکاری داشته باشیم و برای مطالبمون نظراتمون رو بگیم و لایک کنیم
امید وارم موافق باشید
اگر موافقید من رو با عنوان " محمد مهدی باقری ، سرباز صفر " لینک کنید و اطلاع بدید که به سرعت شما رو لینک کنم
,وبلاگ من
http://sarbaz0.blog.ir/
به سرعت
یه وخ فک نکنید این پیام رو میدم ک شما لینک کنید و بعد خودم لینک کردن شما رو پشت گوش بندازم
امیدوارم نظرتون مثبت باشه
الان هم با نوشتن
نامه ای به تمامی وهابیون و سران خون‌خوارشاناز همه اینان اعلام برائت نموده ام
نامه را بخوانید و اگر موافق هستید ک حتما هم همینطور است آن را لایک کنید
امید وارم با تبادل لینک و همکار موافقت کنید
پس منتظر جوابتون هستم
التماس دعا
یا علی مدد
سلام.
لطفا فاتحه برای حاج آقا مهدوی کنی...
پاسخ:

سلام

چشم

وبتون عالیه
موفق باشید
پاسخ:
تشکر از نگاهتون
[گل][لبخند][گل]

للًّهُـ‗_‗ـمَ صَّـ‗_‗ـلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَد و عَجِّـ‗_‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_‗ـ

حرف دل آب را کجا می زد مشک
سرتا سر کربلا صدا می زد مشک

تیری آمد به قلب عباس (ع) نشست
چون طفل رباب دست و پا می زد مشک

للًّهُـ‗_‗ـمَ صَّـ‗_‗ـلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَد و عَجِّـ‗_‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_‗ـ

[گل][لبخند][گل]

سلام ، بــــروزم ... منتظر حضور خوبتون در معبـــــر دل هستم [گل]

[گل] یاحسیـــن [گل]

پاسخ:
سلام
یاعلی
اللهم الرزقنا زیارت القبر الحسین ع
پاسخ:
اللهم ارزقنا ...
ردِ پایتــــ را جا گذاشته ای...
پاسخ:
رد پایت ...
سلام
چایی ارباب واقعا خوردن دارد در این شب ها...
بفرمایید چایی

مدت هاست که منتظر بهارم

حالا درختان شکوفه کرده اند و پرندگان نغمه های بهارانه سر داده اند

گویی بهار آمده اما چیزی کم است و من هنوز منتظر آمدن تو هستم …

ســــلام ممنون از مطلبتون ...........

امام معصوم(ع)میفر مایند:

هرگاه عالم عاملی فوت کند،آن روز شیطان خوش

حال است و میخندد..

دوستانه:رحت آیت الله مهدوی کنی،یار دیرینه امام

برتمام مسلمانان و شیعیان تسلیت باد


با مطــــــلـــــب    آیت الله مهدوی کنی دعوت حق را لبیک گفت   به روزم


منتظر نظراتان درانتهای  مطب  هستیم


التماس دعا

عطر قدم های تو

بلند شده بود ...

غنچۀ شکفته شدۀ دل ،
با یاد تو عاشق شده بود ...
..................
زیبا بود
پاسخ:
تشکر
و باز تکرار بی پایان...
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۰:۳۱ رندخرابات
وای .. از نوای وبلاگتون..
این روزها هرجا رفتید التماس دعا..
پاسخ:
یا علی برادر ...
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۰:۳۵ رندخرابات
این روزها هرجا رفتید التماس دعا..
پاسخ:
دعامون کنید
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۷:۱۹ امانت اسمانی

در کرامات الحسینیه به نقل از بحا رالانوارج 45صفحه 394 امده است که متو کل دشمن قسم خورده شیعیان(حدود150 سال بعد از یزید) ابراهیم دیزج را که یک یهودی بود را به عنوان ما موریت وتبدیل و تخریب قبر امام حسین به کربلا اعزام کرد به همراه اونامه ای هم به قاضی جعفر بن محمد بن عمارنوشت که در این پیام کتبی به او خبر دا د که ابراهیم دیزج را برای نبش قبر حسین فرستاده ام وقتی نامه ی مرا خواندی مراقبت کن که ایا دیزج  دستورمرا اجرا کرد یا نه .دیزج میگوید جعفربن محمدبن عمارمراازمضمون نامه مطلع کرد وسپس من طبق دستور ا و برای انجام ماموریت رفتم وچنان کردم  وقتی برگشتم پرسید چه کردی؟ گفتم انچه دستوردادی انجام دادم ولی چیزی ندیدم ونیافتم . گفت مگر عمیق نکندی ؟ گفتم چرا ولی درعین حال درقبرچیزی نیافتم. آن قاضی صورتجلسه را به متوکل گزارش داد واضافه کرد که به ابراهیم دیزج دستور دادم که آن محل را به آ ب ببندد وبا گاو زمینش را شخم بزند.(لازم به ذکر می دانم ظاهرا سنت پلید نبش قبر و تخریب قبر از اعراب رسیده و گمان می کنم سنت پلیدتر سر بر نیزه کردن و گرداندن و بر جایی آویختن سر را معاویه بن ابوسفیان باب کرده باشد)

 ابراهیم دیزج مجددا قضیه را برای شخصی بنام ابوعلی عماری که از او واقعیت جریان را پرسید چنین تعریف کرد : من با غلامان مخصوص خودم به سراغ قبر رفتم  قبر را کندم به حصیری برخوردم که بدن حسین بن علی علیه السلام در آن بود وازان بوی مشک می امد. آن بوریا و حصیر وبدن حسین بن علی را به همان حال گذ

در کرامات الحسینیه به نقل از بحا رالانوارج 45صفحه 394 امده است که متو کل دشمن قسم خورده شیعیان(حدود150 سال بعد از یزید) ابراهیم دیزج را که یک یهودی بود را به عنوان ما موریت وتبدیل و تخریب قبر امام حسین به کربلا اعزام کرد به همراه اونامه ای هم به قاضی جعفر بن محمد بن عمارنوشت که در این پیام کتبی به او خبر دا د که ابراهیم دیزج را برای نبش قبر حسین فرستاده ام وقتی نامه ی مرا خواندی مراقبت کن که ایا دیزج  دستورمرا اجرا کرد یا نه .دیزج میگوید جعفربن محمدبن عمارمراازمضمون نامه مطلع کرد وسپس من طبق دستور ا و برای انجام ماموریت رفتم وچنان کردم  وقتی برگشتم پرسید چه کردی؟ گفتم انچه دستوردادی انجام دادم ولی چیزی ندیدم ونیافتم . گفت مگر عمیق نکندی ؟ گفتم چرا ولی درعین حال درقبرچیزی نیافتم. آن قاضی صورتجلسه را به متوکل گزارش داد واضافه کرد که به ابراهیم دیزج دستور دادم که آن محل را به آ ب ببندد وبا گاو زمینش را شخم بزند.(لازم به ذکر می دانم ظاهرا سنت پلید نبش قبر و تخریب قبر از اعراب رسیده و گمان می کنم سنت پلیدتر سر بر نیزه کردن و گرداندن و بر جایی آویختن سر را معاویه بن ابوسفیان باب کرده باشد)

 ابراهیم دیزج مجددا قضیه را برای شخصی بنام ابوعلی عماری که از او واقعیت جریان را پرسید چنین تعریف کرد : من با غلامان مخصوص خودم به سراغ قبر رفتم  قبر را کندم به حصیری برخوردم که بدن حسین بن علی علیه السلام در آن بود وازان بوی مشک می امد. آن بوریا و حصیر وبدن حسین بن علی را به همان حال گذاشتم  وبه غلامان گفتم که خاک برآن بریزند و آب بر آن ریختیم ودستور  دادم که با گاو آن زمین را شخم بزنند ولی گاو وقتی به آن محل رسید قدم پیش نمی گذاشت واز همانجا بر می گشت  من غلامان را با سوگند های سخت و به خدا قسم دادم که اگر این صحنه را به احدی نقل کنند آنها را خواهم کشت. 

اشتم  وبه غلامان گفتم که خاک برآن بریزند و آب بر آن ریختیم ودستور  دادم که با گاو آن زمین را شخم بزنند ولی گاو وقتی به آن محل رسید قدم پیش نمی گذاشت واز همانجا بر می گشت  من غلامان را با سوگند های سخت و به خدا قسم دادم که اگر این صحنه را به احدی نقل کنند آنها را خواهم کشت. 

زیبابود
به روزم
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۹:۳۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
ده روز با ماباشید
"روزشمار دهه ی اول محرم "

التماس دعا

ســــلام ممنون از حضورشما ...........زنده باشید

هیهات منا الذلّة .

با مطــــــلـــــب  نگاهی به زندگینامه آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر    به روزم

منتظر نظراتان درانتهای  مطب  هستیم

التماس دعا

حسین جان(ع)

شما مصداق "فما احلی اسمائکم"* هستید.

وسط روضه وقتی صدا میزنم حسین(ع)

جانِ تازه می گیرم...

نوشته ی زیبایی بود :)

پاسخ:
ممنون
با چند بیت شعر بروز شده ایم
خوشحال میشم بیایید
خیلی خیلی التماس دعا
راستی...........سلام
شاید...........
shayadshab.blogfa.com
سلام
عزاداریها قبول درگاه الهی
من از دعاتون محروم نکنید..
پاسخ:
سلام

قبول حق

محتاجیم به دعا ...
صلی الله علیک یا اباعبدالله (ع)

صلی الله علیک یا ابوالفضل العباس(ع)
سلام. عرض تسلیت . التماس دعا.
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۲:۳۹ سید هادی حسینی
سلام علیکم
ایام تسلیت. بروزم با مطلب جدید
ایشالا کربلایی باشید
پاسخ:
سلام
ممنون از  دعاتون...
السلام علیک یا ابا عبدالله

عاملان اسید پاشی باید به اشد مجازات خود برسند

با مطــــــلـــــب  بمحکوم کردن عاملان اسید پاشی (پوستر) به روزم

 نظراتان درانتهای  مطب  هستیم سپاس از حضورتان .....

التماس دعا

سلام مومن.جزاکم الله خیرا

ایام حسینی را تسلیت عرض می کنم

تو این ایام، دعامون کن برادر


عاقبتتون به خیر به حق ابوتراب
یا علی
پاسخ:

سلام

 

تسلیت

۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ
\____________________[لبخند]
 ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ یا حسین (ع) ִ \ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ
 ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲[لبخند]
ּ ּ  ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּ ּ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ

۞۞ּسلام . بــــــــروزم۞۞ּ

این مطلبی که توی معبردل گذاشتم، لطفا، خواهش میکنم، تمنا میکنم خوب بخونیدش،، درکش کنین مطلبو .............. واقعا ممنون [گل]

۞۞ּمنتظر حضورتون هستم .۞۞ּ

۞۞ּ [لبخند] یاعلی [لبخند] ۞۞ּ
۰۹ آبان ۹۳ ، ۰۰:۰۸ کــربــ بلایی محـب
سلامــــــ
خداقوتـــــ
عزاداریتان قبول
بهــ روزم با :
" هرشب اسیرم میکنی پای بساطت
داری تو پیرم میکنی پای بساطت  "
التماس دعا
یازهراکربـــــ بلا ان شاءالله
پاسخ:
سلام

قبول حق ...

دعامون کنید
۰۹ آبان ۹۳ ، ۱۱:۵۶ ی آنتی زایون
سلام
التماس دعا این ایام.
پاسخ:
سلام

محتاجیم به دعا ...
سلام.
جالب بود.
ممنون.
پاسخ:
سلام
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">