میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

این روزها ...

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۰ ب.ظ

این روزها را دوست دارم

این روزهایی که چشمانم به نگاه توست ...

این روزهای انتظار ...

.........................

بعضی ها هم چشم هایشان را مسلح کرده اند

به سلاح اشک...

توکل ...

توسل ...

پی نوشت :

- خدایا ؛ دلی که تو را دارد ، تردید در آن راه ندارد ...

نظرات  (۳۵)

می شود باران ببارد همین امشب !!!

قول می دهم که فقط بویش را حس کنم اصلا اگر

ببارد فقط از پشت پنجره  نگاهش می کنم فقط...... می شود؟!

خدایا ! دلم به اندازه تمام قطره های باران تنگ است ....


۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۳:۳۵ مسافر88 آرام
دلی که تو را دارد تردید در آن راه ندارد...

سلام
دعامون کنین دلمون خدا رو بی تردید داشته باشه
شفاف و زلال

اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
یا منزل السکینه فی قلوب المومنین

سلام

محتاجیم به دعا
شما هم مارو پیش خدا اینطوری صدا کنید


ومن یتوکل علی الله فهو حسبه
خداجایگزین تمام نداشته هایت
پاسخ:
ومن یتوکل علی الله فهو حسبه

احسنت ...
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۱ عـــطـش ...
سلام
رفاقت به سبک حبیب «11»
به روز شد
"نامه ی امام به حبیب ..."

التماس دعا
یاعلی
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۶ محب علی(ع)

سایه ات را بر سرم از دور هم حس می کنم
دوستم داری من این را بیش و کم حس می کنم...

پاسخ:
من این را بیش و کم حس می کنم...
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۷:۰۶ لبخند خدا و بندگی من
سلام
یادتونه چند وقت پیش گفتم این پستتون باعث شد به حالتون غبطه بخورم، از بس که دلنشین بود و مشخص بود حال خوبی دارین...
این دلنوشته هم مثل اون پست باعث شد حسم حسادتم برانگیخته بشه!
خدایا پناه می برم به تو از دست حسادتم!
انشاالله که همیشه حال معنوی خوبی داشته باشین و اینطور زیبا بنویسید.
التماس دعای فراوان.

پاسخ:
سلام

بله  یادمه ؛ لطف و نظر شما بود وگرنه ما که همچین حالی نداریم .

بزرگوارید ، ما به حال معنویه خوبایی مثل شما غبطه میخوریم

التماس دعا
۰۶ مهر ۹۳ ، ۲۰:۴۳ لمس بودنت
خدایا شکرت
پاسخ:
شکرا لله ...
۰۶ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۵ یک سبد سیب

فوق العاده خوب! 

و آفرین به پی نوشت 


حاجت دلتون روا ، میهمان ِ خدا 



پاسخ:
تشکر از نگاهتون ...

دعامون کنید
 گفتم: تو همیشه نزدیکی؛
من دورم… کاش می‌شد بهت نزدیک بشم …
گفتی: و اذکر ربک فی نفسک تضرعا و خیفة و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال
.:: هر صبح و عصر، پروردگارت رو پیش خودت، با خوف و تضرع، و با صدای آهسته یاد کن (اعراف/۲۰۵) ::.
۰۶ مهر ۹۳ ، ۲۳:۵۲ باران نم نم...

سلام

خوشا به حال مسلح ها...

پاسخ:
خوش به حال مسلح ها ...


سلام
۰۷ مهر ۹۳ ، ۰۶:۵۵ سوره کوثر
برای ما هم سلاح بخواه ...
پاسخ:
ربی ...
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۰:۰۶ فانوس جزیره
سلام علیکم
زیبا بود و قشنگ
کاش باورمون بشه
دلی که تو را دارد ، تردید در آن راهی ندارد
کاش همه باورشون بشه
عاقبتتون بخیر به حق ابوتراب
پاسخ:
سلام برادر علی

تشکر از نگاهتون ...

واقعا اگر باورمون باشه همه چیز به ید قدرت خداست و ذره ای کوچک بدون اذنش جابه جا نمیشه ، دلها همیشه آروم بود
هیچ محبتی بدون اذن خدا پدیدار نمیشه ؛ هیچ کاری بدون خواست خدا انجام نمیشه .

حرف زیاده ، ما باید حرکت کنیم در امور زندگی اما در آخر نتیجش با خداست


"دلی که تو را دارد ، تردید در آن راهی ندارد"
التماس دعا
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۰:۲۳ حجاب آسمانی ترین راه
به خدا تا اندازه ی امیدوار باش که جرات گناه کردن پیدا نکنی

و از اون تا اندازه ی بترس که از رحمت اون ناامید نشوی . .
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۳:۱۴ لبخند خدا و بندگی من
سلام
باید راضی بود به رضای خدا، مثل آقایی که این روزها ...
ببخشید متوجه منظورتون نشدم!!
امروز تو دانشگاه مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد بعد از مراسم هم رفتیم مزار شهدای گمنامی که کمتر از دو ماهه میهمان شهرمون هستن. سخنران برنامه خلبان جانباز 70 درصد بودند صحبتهاشون عالی بود. جاتون خالی...
التماس دعا.

پاسخ:
سلام

آقایی که این روزهایی که در کنار کعبه عشقه و چند روز دیگه حرکت میکنه بسوی مسلخ عشق

خوش به سعادتتون
دعامون کنید
+++
++++
+++++
:
(برای پی نوشت....
باید خدا را به دل راه داد و لاغیر!)


سلام علیکم.
التماس دعای فراوان،
یا حق.
پاسخ:
جز خدا را بندگی حیف است حیف
بی غم او زندگی حیف است حیف

سلام
محتاجیم به دعا
سلام.
این روزها روزهای انتظار برای غدیره!
انتظار برای به دست اوردن توفیق بیعت...
روزهای انتظار هم سخته هم شیرین!
پاسخ:
این روزها ...

سلام
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۸:۴۵ گلبرگ مغرور
انشاالله بحق همان سلاح بکاء اقامون بیاد
پاسخ:
ان شاء الله ...
۰۷ مهر ۹۳ ، ۲۰:۲۲ لاله ی پر پر

خدایا گرچه تن پر ز گناهم

وگرچه روی من بس شرمگین است

ولی دانی خدایا این دل من

که از شرم رخت سایه نشین است

چگونه تاب دیدارت توانم

که رویم از گناهم چرک وچین است


۰۷ مهر ۹۳ ، ۲۰:۲۲ لاله ی پر پر

خدایا گرچه تن پر ز گناهم

وگرچه روی من بس شرمگین است

ولی دانی خدایا این دل من

که از شرم رخت سایه نشین است

چگونه تاب دیدارت توانم

که رویم از گناهم چرک وچین است


۰۷ مهر ۹۳ ، ۲۰:۲۲ لاله ی پر پر

مهم نیست که چطور فکر می کنی

مهم این است که مقصود تو

مقصود من و مقصود همه ی انسان هاست

خدا این مقصود دوست داشتنی …


۰۷ مهر ۹۳ ، ۲۱:۰۵ انسان نیازمند
سلام
سپاس از حضورتون در بلاگم
پاسخ:
سلام

خواهش میکنم
۰۷ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۹ فقیر فاطمه سلام الله علیها

حسین جان!
روزی که شود "اذا السماء انفطرت"
وانگه که شود "اذا النجوم انکدرت"
من دامن تو بگیرم اندر "سئلت"
گویم صنما "بای ذنب قتلت"

عشق تو مرا " الست منکم ببعید"

 هجر تو مرا " ان عذابی لشدید"

بر کنج لبت نوشته "یحیی و یمیت"

من مات من العشق فقد مات شهید

شعر از مقام معظم رهبری

پاسخ:
سلام

ممنونم از حضور همیشگیتون و توضیحاتتون 

نشانی وب ندارید؟
سلام مومن.جزاکم الله خیرا

در جائی می خوندم وقتی بنده ی گنهکار را دارند می برند برای مجازات میگه خدایا اگه من را ببخشی چنین می کنم و چنان...
خدا میگه باشه..می بخشمت ...برو ببینم چی کاره ای؟
ملائکه میگن خدایا این داره دروغ میگه....
خدا میگه می دونم..اما نمی خوام همین یه ذره امیدش را هم نا امید کنم...

دارم فکر می کنم گاهی خدا میدونه ما اشکمون هم اشک تمساحه، اما باز میگه هواتو دارم بنده ی من...


خیلی وقت ها، دلت برای غربت خدا می گیره...

عاقبتتون به خیر به حق ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام بر رزمنده ...

خدا این امید داشتن و دوست داره


دعامون کنید برادر
۰۷ مهر ۹۳ ، ۲۳:۱۹ راه یافته
سلاح اشک تنها راهیه که تو مواقع تردید، انسان رو آروم می کنه...

به خصوص اگر این اشک موقع  گفتن اذان باشه و اون لحظه خدا صدات بزنه که ای بنده ی من ، بندگی من رو بکن...

اگه بعضی ها دارند انتظار می کشند، این رو بدونید که این انتظار دو طرفه ست....
همیشه انتظار دو طرفه ست...
پاسخ:
اشک تو لحظه های ناب قشنگتر از هر زمانیه ...

انتظار سخته ، خیلی سخت ...
سلام

بسیار زیبا


دعوتید به خواندن "حقیقی ترین حقیقت "
پاسخ:
سلام


ممنون

کسی که دوست دارد بداند آیا نمازش پذیرفته شده یا نه،

با تامل بنگرد که آیا نمازش او را از فحشا و منکر باز داشته؟

پس به اندازه ای که او را باز داشته از او پذیرفته شود...!!!!

امام صادق(علیه السلام)

مَنْ تَوَکَّلَ عَلَى اللّه کَفاهُ مَؤنَتَهُ وَرِزْقَهُ مِنْ حَیْثُ لایَحْتَسِبُ؛

هر کس به خدا توکل کند، خداوند هزینه او را کفایت مى کند و از جایى که گمان نمى برد به او روزى مى دهد.

۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۱:۱۴ امانت اسمانی
__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____

پاسخ:
تشکر ...
۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۳:۲۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
حضرت باران بروز شد 
قسمت 7
۰۸ مهر ۹۳ ، ۲۱:۱۷ فقیر فاطمه سلام الله علیها
شهر من رو به زوال است تو باید باشی
دل من زیر سوال است تو باید باشی
فال حافظ زدم آن رند غزل خوان میگفت
زندگی بی تو محال است تو باید باشی
الهی عظم البلاء...
پاسخ:
زندگی بی تو محال است تو باید باشی


آدرس نمیذارید چرا ؟
بسیار زیبا ...

کربلایی باشین
یا علی
پاسخ:

ممنون

 

ان شاء الله ...

۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۷:۴۱ لبخند خدا و بندگی من
سلام 
آقای میهمان خیلی وقته نیستید!! خوب هستید انشاالله؟!
نکنه ایران جوان بمان باعث شده به وبلاگ خوبتون سر نمی زنید؟!
التماس خیلی دعا.

پاسخ:
سلام

در خدمت شما هستیم

کارهای اداری و شخصی باعث شده کمتر بتونم خدمت برسم

دعامون کنید
اسمش دل میشه
فقط قتی تو رو داشته باشه
وگرنه تیکه ی گوشته که نجاست پمپ میکنه ...
پاسخ:
سلام
نشانی وبتون باز نمیشه
۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۲:۵۹ ܓ✿اناربانو ܓ✿
الهی و ربی ...

جز تو که را دارم...

مباد لحظه ای به حال خود واگذاری ام...

عاقبتتون بخیر... درپناه خدا.
سلام عیدتون مبارکــــــــ ...
ان شاءالله عیدی خوبی از حضرت حیدر بگیرید ...
سیّد هستین زود عیدی بدید لطفن :)

التماس دعا 
پاسخ:
سلام
عیدتون با تاخیر مبارک

ان شاء الله ...

نه توفیق ندارم اما سادات و دوست دارم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">