میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

غروبه... ، کاش ...

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۴۰ ب.ظ

غروبه...





...................


کاش وقتی آدما دلشون خیلی خیلی تنگ می شد
می مردن ...

پی نوشت :

این روزها ، بیشتر به دلم نگاه کن 

امــــــــــــــام حــــــــــــــاضـــــــــــرم ...

نظرات  (۴۱)

مهربانم ؛
عالم ازتوست چرا غریبانه می گردی ؟
کاش جای این همه دلتنگی
لحظه ای میمردم
کاش
پاسخ:
کاش ...
وقتی دل آدما می گیره،بدون شک اون لحظه امام زمان(عج) تو دلامون هست....
پاسخ:

این روزها ، بیشتر به دلم نگاه کن 

امــــــــــــــام حــــــــــــــاضـــــــــــرم ...

سلام مومن.جزاکم الله خیرا

به به ...چه عجب...چشم ما به حضور شما منور شد...

مزه ی محبت حقیقی را چشیدید که دیگه به ما سر نمی زنید دیگه...

کدوم جوون؟



در جائی می خوندم هر وقت به یاد امام زمان افتادید لحظه ایه که امام به یاد شماست....

عاقبتتون به خیر
یا علی
پاسخ:
سلام رزمنده عزیز

یه مقداری ایام طوری شده که حضور ما کم رنگه
دعا کنید بتونم مثل قبل تو عرصه باشم

شما بزرگوارید ، دعا کنید به ما هم بچشونند

همون جوانی که خواستگار گوهرشاد بود و ازش گوهرشاد خواست که مسجد و بسازه و عبادت کنه ، همین مسجدی که الان صحن گوهرشاده.
امام حاضرم ؛ به یادتم

التماس دعا

اگه اینجور بود که آدما بیشتر مواقع باید میمردن!!!


پاسخ:
خب معلومه دلتنگی واقعی نیست و گرنه میمردن ....
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۲۸ ی آنتی زایون

یابن الحسن :

دلـــــــــم از فرط گنــه

سنگ شـده

کــاری کــن

کــه نفـس هـــای تـو در سنگ اثر خواهد کــرد . . .

خوش به حال ماهی ها
تکلیفشان معلوم است؛
هوایی که می شوند، می مـیــرنــد!!!
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۱۴ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
جمعه ها کوچه به کوچه دلم برایت می سوزد...و الی متی احار فیکــ یا مولای؟ تا کی سرگردان تو باشم؟:(
پاسخ:
غروب جمعه ...
دلم جز هوایت هوایی ندارد ...
پاسخ:
هوایی ندارد ...
۲۲ شهریور ۹۳ ، ۰۱:۰۸ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
سپری می شوداین ظلم،عدو می بازد.
میرسد آنکه خداوند بر او می نازد.
باشد آنروز ببینند همه عالمیان،
در بقیع حضرت مهدی(عج) حرمی می سازد
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام
بله....
موفق باشید والتماس دعا
از فردا حوزه هابازمیشه,(گریه)

تابستون بی,برکتی بود
پاسخ:
سلام

درس که گریه نداره ، اونم درسی که با میل خودمون باشه ...

روزهای خوب حوزه رو قدر بدونید

التماس دعا
این روزهابیشتربه دلم نگاه کن
ازآن نگاههای عاشقانه
که یعنی دوستم داری که میان مشکلات غوطه ورم
واز دور نگاهم میکنی که چطورصدایت بزنم تا دستهایم رابگیری تازمین نخورم
این روزها بیشترمیخواهمت بیشترنیازت دارم آقاجان
بیشترازروزهایی که هرگزیادت نکردم
بیشتراز ثانیه هایی که فراموشت کرد
یاصاحب العصر
پاسخ:
این روزها بیشتر به دلم نگاه کن
از آن نگاه هایی که به هرکسی افتاد دلش لرزید و عوض شد
از آن نگاه هایی که به هر کس افتاد دلش آرام شد ...
۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۱۵ فانوس جزیره
سلام علیکم آقاااااااا
به این فکر می کردم که اگه این جمله ای که شما نوشتی در باب امام زمان عج بود کسی می مرد ؟ از خودم گرفته تا بقیه یا این که افراد کمی می مردن ..
ولی برای عشق های دنیایی خیلی ها می مردند ..
منطقی نیست ولی حکایت دل است دیگر
این روزها بیشتر به دلم نگاه کن
امام حاضرم
به نظرم هر وقت که ما به امام زمان عج فکر می کنیم قبل از ما او به ما فکر می کند ، از افکار و اعمال ما آگاه است دیگر ...


برادر ما در خدمت هستیم
موقعیت حاج محسن همیشه هماهنگه
دریاچه را هماهنگ کن بریم
این بنده خدا منتظره و ما هم لنگ ها ، چیکار کردی براش ، کارش رو پیگیری کن بره پیش رفیقتون علی آقا خودمون رو میگم
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام براااادر

این جمله ما در باب امامم بود اما باید عمل رو دید
من که مرخصم و نمیفهمم ، فقط یه چیزایی مینویسم

امام حاضرم
همیشه به یاد ماست ، باید درک کرد

شما بزرگوارید
چشم میریم ، حتما ...
کار بنده خدا رو هم پیگیری میکنم خبر میدم
یا علی
۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۱۸ فانوس جزیره
چه رفیق های خوبی داری ها برادر
خوب برات هدر عوض میکنند مناسبتی
کاش یکی از این رفقا ما هم داشتیم (لبخند)
پاسخ:
بزرگوارند و به ما لطف دارند

لبخند
اللهم عجل لویک الفرج
صوت وبلاگ عالیه
یاعلی...
پاسخ:
آمین...

ممنون
یا علی
دل شکسته حرم خداست
پاسخ:
دلم شکسته ؛ دلم را نمیخری آقا
مرا به جمعه وصلت نمیبری آقا
*بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



ســــلام عــلیکم



همه سخنان آیت الله طلالقانی به قرآن ونهج البلاغه مستند بود



با مطــــــلـــــب(((آیت ا... طالقانی به منزله ابوذر زمان بود )))) به روزم



زیبا و خوشنام و خواندنی....موفق باشید.

وهمیشه مُستَدام باشید





یا علی

پاسخ:
سلام
ممنون
یا علی
سلام.
اگر این طور میشد پس چه جوری توی دنیای پر از غفلت به خدا نزدیک می شدیم؟! هر وقت دلمون میگیره یه فرصت پیش اومده تا به خدا و ولی بر حقش، به فرموده خودتون امام حاضر نزدیک تر بشیم. از غیبتومن کم میشه اگر این فرصتها رو در یابیم!

عزیزی به من گفت این حال رو که دارم زیارت آل یاسین بخونم، احساسم عوض میشه. خوب توصیه ای کرد. جواب میده! :)
پاسخ:
سلام

درست میفرمائید .

منظورم دلتنگی حقیقیه ، عشق و عاشقی واقعی که اگر انسان مبتلی بشه ، زندگیش فرق میکنه

مردن ، مردن جسم نیست ...
میشه بود اما نبود

ان شاء الله موفق باشید
غیبتمون*
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۰۸ فانوس جزیره
سلام علیکم
امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند:
آرزو چون سراب است ، بیننده را فریب داده و امیدوار را مایوس می کند
غرر الحکم . ح7207
لطفا نماز یکشنبه های این ماه فراموش نشود که عاقبت بخیری در پی دارد
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام
تشکر از یادآوریتون برادر
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۱۴ محمدرضا حاجی جباری
سلام علیکم
با پوستر و خاطره ای از شهید مظلوم مناطق غرب، محسن حاجی بابا،بروزیم
این شهید خیلی حاجت میده. تشریف بیارید و مطالعه کنید
منتظرتان هستم.
یاعــلی مدد
پاسخ:
سلام برادر
خدمت رسیدیم
سلام

آخرین سفر ماهی ، تور صیاد است . ..



پاسخ:
سلام
همیشه نباید صیاد بود گاهی هم باید صید شد
چرا بمیره ؟
مردن چه فایده ای داره؟ نیس خیلی اوضاعمون خوبه بعد از مرگ! :- /
من جمله تونو اینجوری اصلاح میکنم:
کاش آدما وقتی دلشون خیلی خیلی تنگ می شد، می تونستن مولا(عج)شونو از نزدیک ببینن و یه نیم ساعتی لااقل باهاش حرف بزنن و به حرفاش گوش بدن چهره به چهره... چشم تو چشم... کاش می شد... :(
پاسخ:
سلام

خب ؛ دیگه چیزی نمیخواید؟

ان شاء الله
فقط همینو میتونم بگم،

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۴۴ باران نم نم...
به واقع دلتنگ باید بمیرد از درد دوری...
پاسخ:
از درد دوری ...
دل و غروب و انتظار
مدتهاست قرین یکدگرند
به روزم
پاسخ:
اما امان از انتظار ...
دلگیرم از دلم که تنگِ تنگ نمیشود...

امام حاضرم
میشود این روزها کمتر به اعمالم نگاه کنی؟


سلام
ان شالله که مشغولیتاتون خیر باشه وحال دلتون خوب

پاسخ:
امام حاضرم
به دلم نگاه کن

سلام
ممنونم
دعامون کنید
کاش وب و نمی بستید
میذاشتید دیگران از مطالب استفاده کنند و یادگار بمونه
سلام.
گفت که با بال و پری/ من پر و بالت ندهم
در طلب بال و پرش/ بی پر و پر بسته شدم
فهمیدم! :)
پاسخ:
سلام
چرا وب و تعطیل کردید؟
نه بابا کاش جای این همه دلتنگی کسی و داشتیم سنگامونو باهاش وامیکندیم
چرا مرگ!!!!!! زندگی و بچسبیم آقامون ببینیم بعد از دنیا بریم
پاسخ:
ان شاء الله چشمتون به جمال مهدی فاطمه روشن بشه
پسندم آنچه را جانان پسندد....
پاسخ:
احسنت ...
سلام..

ولی من دلتنگی هام رو دوست دارم،
این جور موقع ها به خدا نزدیکترم..
پاسخ:
سلام
دلتنگی برای امام حاضر زیباست
من میخواستم اهمیت این موضوع و ... برسونم
التماس دعا
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۳۷ فانوس جزیره
سلام علیکم
من و تو چکار کردیم ؟
به روز
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام
خدمت رسیدم

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام


طرحی دیده شده تا طبق فرمایش ایت الله بهجت که میفرمودند 40 روز قبل محرم برای خود امادگی ایجاد کنید.تا روزی خوبی در محرم داشته باشید و محرم شوید.


شرح طرح:

دوستان از امروز که 40 روز تا محرم است هر روز یک زیارت عاشورا میخوانند یا اگر وقت نداشتند یک سلام میدهند . و عدد یک را برای خواندن زیارت عاشورا وارد نظرات میکنند و عدد 2 را برای سلام.

مثلا:روز اول است و من زیارت عاشورا خواندم در نظرات 1 را ثبت میکنم.


اللهم الرزقنا شفاعه الحسین یوم الورود

۲۷ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۴۵ گلبرگ مغرور
غیر این مطلب ...
چیزی که واسم لذت بخش بود
صوت بود
و مگر نه انکه ... :(
پاسخ:
این صوت برای خودم همیشه تازگی داره
 بیشتر به دلم نگاه کن امام حاضرم ...

:(

زیبابود ...
پاسخ:
امام حاضرم

تشکر از نگاهتون ...
سلام.
بنا به دلایل مختلف که یکی از مهمترین هاش درخواست یه عزیز خیلی عزیز بود!
خیلی وبلاگ خاصی هم نبود!
دعا کنید علت درخواست برطرف بشه بازم خدمت میکنیم!
خیلی مهم نیست درگیرش نشید! :)

پاسخ:
سلام

خیره ان شاء الله
اجابت درخواست عزیزان با ارزشه و مهم

وبلاگ خوبی بود

ان شاء الله

موفق باشید
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۲۲ کــربــ بلایی محـب
سلامــ
خداقوتـــ
+
حضرت محمد (ص) فرمودند : نشانه انسان صبور در سه چیز است :
1-اینکه کسل نمیشود 2-دل تنگ نمیشود 3-از پروردگارش شکایت نمیکند ،
چرا که وقتی کسل شود،حق را ضایع و تباه خواهد کرد،وهنگامی که دلتنگ شد ،سپاسگذاری نمیکند و وقتی که از پروردگارش شکایت کند ، گناه خواهد کرد. 
التماس دعا
یازهراکربــ بلا ان شاءالله
پاسخ:
سلام

ممنونم
چقدر حدیث زیبا بود

یا علی و یا زهرا
++++
پاسخ:
....................
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۵۹ آرمان بدیعی

حضرت علی (ع):

اگر مردم می دانستند پس از مرگ از چه دالان های مخوف و وحشتناکی عبور خواهند کرد لحظه ای به گناه فکر نمی کردند.

سلام
کاش منتظر واقعی بودیم(خطاب به خودم)
کاش اینقدر خوب بودیم که از غم دوری می مردیم :(

یاعلی
پاسخ:
سلام

کاش ...
آره کاش خیلی که دل تنگ میشد روح میزد بیرون از این سینه ی تنگ
پاسخ:
آره کاش ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">