میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

غروب

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ب.ظ

همه ی پنجره ها و جاده ها

همه ی کوه ها و غروب ها

همه ی بی خبری ها و چشم به راهی ها

همه ی بغض ها و دلتنگی های عالم یک طرف

غروب های جمعه یک طرف ...

پی نوشت :

غروب هم بی تو دلش گرفته 

مثل این روزهای من که غروب ِغروبه 

*********************************************************

- سالگرد شهید باباییه ، یادش بخیر و گرامی ... امروز مقدار از شوق پرواز و دیدم ، به حال شهدا باید همیشه غبطه خورد .

- دیروز هم توفیق بود برم بهشت حضرت زهرا سلام الله علیها ، احساس میکردم باید حتما برم ، با خودم می گفتم تو هر شرایطی نباید ازشون دور بشی .

- مدتی بخاطر انجام کار بسیار مهمی در محل کار ، بسیار سرم شلوغ بود و از سویی هم حالی برای نوشتن نداشتم.

- تعدادی کامنت هست که باید تائید کنم و به وب عزیزان هم سر بزنم که ان شاء الله بزودی خدمت میرسم .

نظرات  (۵۲)

یابن الحسن
منی که بی تو نفس میکشم
زهی خجلت ...
چیست این دل‌شوره‌های بیکران !؟
پشت کاشی‌های سبــــز جمکران

کِشتی امیــــــد در گِـــل تا به کِی
بانگِ «اللــهم عجـّــل» تا به کِی

تا به کِی از داغ هجـران تو صبر ؟!
جلوه کن ای آفـــــتابِ پشت ابـــر

اللهم عجل لولیک الفرج.
تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
التماس دعا

غروب جمعه
غروب یاد تو در خاطره‌هاست
می‌رود تا
هفته‌ی بعد ...

تلخ!

غروب جمعه..
این روزا همه چیز تو غروبه..مثل غروب انسانیت...
و تموم این غروبا یه طلوع رو بیشتر نمیطلبن......
اللهم عجل لولیک الفرج.....
غروب هم دلش گرفته :(
پاسخ:
غروب هم دلش گرفته ...

سلام

مب جالبی دارین استفاده نمودم

از حضور سبزتان ممنونم

پاسخ:
سلام
بزرگوارید
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۶ فانوس جزیره
سلام علیکم آقاااااا
بی ما رفتی و یاد ما کردی و پیامی دادی و دلی را به پرواز در آوردی ...
محبت شما زیاد است برادر
عاقبتت بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام برادر

ما که خدمتتون پیام دادیم که با هم بریم ، شما تشریف نداشتید

شما تو دل ما هستید

یا علی
سلام
این همه درد را غروب از کجا دزیده شاید بار درد دل مارا می خواهد کم کند...
پاسخ:
شاید ...

سلام
چقدر هم فیلم شهیدبابایی که دیروز پخش شد زیبابود
روحش شاد
پاسخ:
بله زیبا بود

یاد همشون بخیر ...

سلام

خوش بسعادتتون...خیلی وقته نرسیدم برم بهشت زهرا...

منم دعاکنین

پاسخ:
سلام
ممنونم
ان شاء الله بزودی دعوت بشید
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۹ دردونه جونی
واقعا غروب جمعه خیلی دلگیره...
اللهم عجل ولیک الفرج...

بهتر از دیروز باشید.
پاسخ:
واقعا ...

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد

بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست

پاسخ:
احسنت ...
سلام


http://sandooghche.blog.ir


همراه با ترجمه انگلیسی....
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۴۸ مهربانوی پاییزی
خیلی زیبا بود.احسنت
پاسخ:
تشکر از نگاهتون

طلوع می کند یک روز ، آفتابی بی غروب... 


و می تابد بر دل ها... 



موفق باشید 

التماس دعا 

پاسخ:
بر دل من بتاب
این روزها غروب ِ غروبه ...
http://pouke140.blog.ir/1393/05/18/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%AD%D8%A8-%D9%88%D8%B7%D9%86
سلام
عاجزانه خواهشمند است مطلب زیر خوانده و آن را نشر دهید:
مأموریت جوان مؤمن انقلابی برای پیشرفت کشور
http://farsi.khamenei.ir/others-report?id=27137
هی وای از این غروب جمعه
که وقتی صدای دعای سمات از مسجد محلمون بلند میشه
میخام سرمو بکوبم به دیوار
آخه تا کی؟؟
تا کی من منتظر نباشم؟؟
و او چشم به راه من؟؟

سلام علیکم خداقوت

صحبت هایی از دکتر عباسی وسردار قاسمی حتما دانلود کنید

پاسخ:
علیکم السلام
ممنون
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۴ باران نم نم...

به امید روزی که چشممون به جمالشون روشن بشه نفس می کشیم...

همین!!!

پاسخ:
همین امیدهاست که من و ایستاده نگهداشته ...
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۹ سفیـــر نـــور
سلام همسنگر

فـــــردا عازم راهیان نـــور غرب و شمال غرب کشور هستــــــم!

دعاگویتان هستم در مقتل شهدایمان....

التمـــــــــــاس دعا

یازهرا مرضیه(س)

پاسخ:
سلام
خوش به سعادتتون

تا حالا توفیق نشده برم غرب و خیلی علاقمندم به زیارت

دعامون کنید
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۰ 彡♥خـادم المهدی♥彡
.............
پاسخ:
گاهی وقتها چند نقطه ها حرف های بسیاری دارن که در نوشتن نمی گنجند
افسوس.....
پاسخ:
افسوس ...
سلام
یه سوال!
چرااکثر اوقات نظر منو تایید نمی کنید؟
اگه مایل نیسنید دیگه نظر نذارم..
پاسخ:
سلام
وقت بخیر
من تازه با وب شما آشنا شدم که شما فقط زحمت کشیدید یه نظر گذاشتید که منم تائیدش کردم
سلام برادر
وب شما و باز نوای دل انگیز ...
دیگر مهمان ما نمی شوید
البته قصور از بندس
بیادتان هستیم
یا علی
پاسخ:
سلام
تشکر از لطف شما
خدمت میرسم ، متاسفانه یه مقدار من کم پیدا هستم
ممنونم که بیاد ما هستید
دعامون کنید
وای بهشت زهرا... 
چقد دلم می خواد برم...
چندین ماهه که نرفتم :(
برا منم دعا کنید هر وقت رفتید... سلام منو به شهدا برسونید... :(
پاسخ:
ان شاء الله بزودی برید
چشم دعاگو خواهم بود
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۳ دردونه جونی
سلام
بی زحمت هردو!

سپاس از حضورتون
بهتر از دیروز باشید.
پاسخ:
سلام
بله چشم
سلام ما رو به شهدای بهشت میرسوندی ... 
ارادتناکیم
پاسخ:
سلام
چشم میرسونیم

۲۱ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۰ ««راهــــــ شـــیـــعـــه»
سلام
سپاس از حضورتان.
در پناه خدا موفق و پیروز باشید.
پاسخ:
سلام
ممنونم
یا علی
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۰۰ سلاله زهرا
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
امام زمان (عج) می فرماید: ما از اخبار و اوضاع شما کاملاً آگاهیم و هیچ یک از آنها بر ما پوشیده نیست.
منبع: بحارالانوار، ج 53، ص 175
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام

دلخوش به همینم ...
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۴ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
 توهینی بی شرمانه به چفیه به عنوان نماد خاطرات روزهای جهاد و حماسه
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۱ مهدی، قلب تپنده شیعه
 « اللهم عجل لولیک الفرج»
آسمان آبی ایران دفتر خاطرات عقاب هایی همچو اوست ...
سلام . زنده باشین التماس دعا پیش شهدا رفتین ...
پاسخ:
سلام
محتاجیم به شهدا
ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت
دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت
مانند مرده ای متحرک شدم بیا
بی تو تمام زندگی ام در عدم گذشت
می خواستم که وقف تو باشم تمام عمر
دنیا خلاف آنچه که می خواستم گذشت
دنیا که هیچ,جرعه ی آبی که خورده ام
از راه حلق تشنه ی من مثل سم گذشت
بعد از تو هیچ رنگ تغزل ندیده ایم
از خیر شعر گفتن , حتی قلم گذشت
تا کی غروب جمعه ببینم که مادرم
یک گوشه بغض کرده , که این جمعه هم گذشت...
مولا شمار درد دلم بی نهایت است
تعداد درد من به خدا از رقم گذشت
حالا برای لحظه ای آرام می شوم
ساعات خوب زندگی ام در حرم گذشت
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۹ عاشق اهلبیت ع
سلام

به ما هم سر بزنید 
پاسخ:
سلام
چشم
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۰ ابوالحسن جعفری
سلام علیکم .
مشتاقم به دلنوشته های شما به شهید ، آقا ابراهیم . منتظر شما هستم .
چه حرفی در مورد این نوشته های درونی تان دارید حرف های قلبیتون رو بزرگ بشمارید .
به روزم با شهید ابراهیم هادی  . 
یا علی مدد .
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۹ امانت اسمانی

خدایا هممون دوست داریم ولــــــی

تو همیشه یه راه هایی جلوی پام بزار که

وقتی قدم میزارم توش تو منو بیشتر دوست داشته باشـــی :)


۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۴ پرستوی مهاجر
سلام

پاسخ:
سلام
جایی که تو نباشی را دوست دارم

حتی جهنم...........

حتما باید دعوت نامه بدم تا سر بزنید ؟؟ [ناراحت]

یه سر بزنید

راستی...........سلام
شاید...........
پاسخ:
ببخشید خدمت میرسم
سلام
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۲ فانوس جزیره
سلام علیکم
ببین مطلب نمیذاری آقاجون ، اونوقت میگی نمیای شما  ، این چند روزه چندین بار سرزدم گفتم حتما دفعه بعد مطلب گذاشته دیگه ...
نه مثل این که خبرایی شده دیگه ..
امان از این سه نقطه ها که چه معانی پشتشون خوابیده ، هر کسی به زعم خودش و از دیدگاه خودش معنی میکنه درسته ، مثل پست قبلی ما .
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام علی جان
داداش مطلب معمولا هفته ای یکبار میذارم
حالی برای نوشتن ندارم و واقعا سرم شلوغه

امان از این سه نقطه ها ... که حرف زیاد داره




سلام مشتی
شرمنده که بی دعوت اومدم به محفلتون ولی ....
اومدم که دعوتتون کنم به خوندن چند تا مطلب 
و این بار ...

الگوی من آن زن برهنه است نه تو آقای شهید ...
تقوایی که به تقی ، وا می رود ...
قرآنی که می خواندیم ...
عمل نکنید ...
با تو‌ام ای من...
و ...


http://nishtar.ir/


منتظرتون هستیم 
یا زهرا (س)

پاسخ:
سلام خوش اومدی داداش

خدمت میرسیم
گر از غرب به " آزادی" بنگری، "آزادی" قبل از "انـقـلاب" است اما اگر از سمت "امام حـسین" نگاه کنی، "آزادی " بعد "انـقـلاب" است.. پس بـنـگـر ! در کــدامـیـن ســو ایـسـتـاده ای سـمـت امـام حـسـیـن یا سـمـت غـــرب ؟!
گر از غرب به " آزادی" بنگری، "آزادی" قبل از "انـقـلاب" است اما اگر از سمت "امام حـسین" نگاه کنی، "آزادی " بعد "انـقـلاب" است.. پس بـنـگـر ! در کــدامـیـن ســو ایـسـتـاده ای سـمـت امـام حـسـیـن یا سـمـت غـــرب ؟!
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۳ سلاله زهرا
زندگی یک پاداش است نه یک مکافات

فرصتی است کوتاه! تا ببالی

بیابی

بدانی

بیندیشی

بفهمی

و زیبا بنگری...

و در نهایت در خاطره ها بمانی...
چه جمعه ها که یک به یک غروب شد 
نــیـــامـــدی ........

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
رفاقت به سبک حبیب4
به روز شد

التماس دعا
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۴ ˙˙·٠•ღ مهـدی، قلب تپنده شیعه ღ•٠·˙˙
 سلام علیکم

بروزم با "خلق آثار هنری با دود بمب های اسرائیلی"

http://ersa2022.blog.ir/

اللهم عجل لولیک الفــــــــــرج
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۱ عاشق اهلبیت ع
سه چیز را اگر نداشته باشید، من از شما نمی گذرم، و از شما راضی نخواهم بود، الله، قرآن و امام . روحانی شهید شیخ فضل‌الله مهدیزاده محلاتی

سلام
بروز هستیم 
با مطلب جدید با عنوان گذری بر دل
یاعلی


http://shafaat.blog.ir/
پاسخ:
سه چیزی که همه ی دار و ندار ما ازشونه ...

سلام
خدمت میرسم
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۱۷ محسن عروجی
خدایا من حواسم به همه هست به جز تو
پس تو هم حق داری، حواست به همه باشه به جز من . . .
.
.
.
از تصادف جان سالم بدر برده بود
و می گفت زندگی خود را مدیون ماشین مدل بالایش است
و خدا همچنان لبخند می زد . . .
.
.
.
سلاممممممممممممم

بروزم،،،، 
[لبخند][گل][گل][لبخند][لبخند][گل][گل][لبخند][لبخند][گل][گل][لبخند][لبخند][گل][گل][لبخند][لبخند][گل][گل][لبخند][لبخند][گل][گل][لبخند][لبخند][گل][گل][لبخند][لبخند][گل][گل][لبخند][لبخند][گل][گل][لبخند][لبخند][گل][گل][لبخند][لبخند][گل][گل][لبخند]
پاسخ:
حواست به من باشه ...

سلام
خدمت میرسیم
✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿

✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿

سلام، معبردل با عنوانی؛ (دختر دیروز، دختر امروز) بروز شده . لطفا تشریف بیارید.
منتظرحضورتون هستیم. یا علی مدد[گل]

✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿

✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿/✿[گل]✿


۰۷ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۱۲ معبر سایبری بی سنگر
یا مهدی وقتی میان نفس وهوس جنگ میشود
قلبم به یک چشم زدنی سنگ میشود
اقا ببخش ...بس که دلم سرگرم زندگی است
کمتر برای شما تنگ میشود

به ما هم سر بزنید


پاسخ:
چشم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">