میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

سخن بگو ...

يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۰ ق.ظ
وَ لَمّا جــاءَ موُِِسی لِمیقاتِنا وَ کَلَمَهُ رَبُّهُ

یا موسی ...

این روزها

از دردهایِ دلِ من هم 

با خدا

سخن بگو ...

*************************************************

پی نوشت :

- کاش می شد بروم بالای کوه و با هزار اسم زیبایت صدایت کنم .

- کاش می شد از شما گلایه کنم ... و تو خودَت خوب میدانی چرا... اما نه ... میگذارم برای روز دیدار ...

- کاش می شد ...

- اما اعتراف میکنم ؛ جز تو کسی را ندارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۱
وحید

نظرات  (۳۰)

...ببخش ناقابله..

پاسخ:
پاسخ:
تشکر ...
کاش .. کاش .. کاش ..

اوستای ما میگفت خداکنه هیچ کس به چه کنم ، چه کنم نیافته ...

خدایا همیشه هوای ما رو داشتی ... بازم ویژه هوامونو داشته باش ...

پاسخ:
پاسخ:
اوستای شما ، باز هم خوب میگه ...
خدایا ...
۲۱ مهر ۹۲ ، ۰۹:۰۸ رهرو شهدا
بازهم زیبا...
چشم حتما.یاعلی
تنها با عشق میان دلهای شماست که عشق میان شما عمق و استحکام واقعی خود را نشان خواهد داد
۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۰:۱۸ نگاه منتظر
کاشکی این دل من با تو کمی راه آید
شود آنگونه که درپیش تو دلخواه آید
کاش یک جمعه سحر بعد دعای ندبه
از حرم صوت خوش بقیه الله آید
با سلام
با پست راه نجات از فتنه های آخرالزمان بروزیم منتظر حضور و نگاه پر مهرشمائیم.
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۰:۴۱ یـاقــــوت سبـــز
گرم یاد آوری یا نه ؟!
من از یادت نمی کاهم ...
تو را من چشم در راهم ....
=================
علی اسفندیاری معروف به نیما یوشیج
۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۱:۱۹ شور حسین(علیه السلام) - خادم الزهرا
با سلام
شهادت امام محمد باقر(علیه السلام) تسلیت باد
خداوند بسیار به ما نزدیک است فقط کافیست باورهایمان را در زندگی تمرین کنیم

پاسخ:
پاسخ:
خدا ... باور ... تمرین ...
مهمان همیشه مهمان است....

قدم نگاهاتون همیشه روی چشم

شما هیشه دعوتید....کوتاهی ما را ببخشید
یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
ممنونم
خواهش میکنم
شاید تو…
سکوت میان کلامم باشی!
دیده نمیشوی
اما من تو را احساس می کنم!
شاید تو ….
هیاهوی قلبم باشی!
شنیده نمیشوی
اما من تو را نفس می کشم!
دلم سفر می خواهــــد ...

نه برای رسیدن به جایی ....

فقط دلتنگ رفتنم ...


کـــــــــارم

از یکی بود و یکی نبود گذشت

سهم من همیشه این بود :

یکی بود یکی نابود
سلام
خداقوت
التمآس دعـــــــــــآ

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنونم
محتاجیم به دعا...
مشتی با ما نگشتی!

پاسخ:
پاسخ:
ما توفیق نداریم با خوبا باشیم ...
ﺩﻓﺘﺮ ﻋﺸـــﻖ ﻛﻪ ﺑﺴﺘﻪ ﺷـﺪ
ﺩﯾـﺪﻡ ﻣﻨــﻢ ﺗــﻤﻮﻡ ﺷــــــــــــــــــــــــ ﺩﻡ
ﺧﻮﻧـﻢ ﺣـﻼﻝ ﻭﻟـﯽ ﺑــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــﺪﻭﻥ
ﺑﻪ ﭘﺎﯾﻪ ﺗﻮ ﺣــﺮﻭﻡ ﺷــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــﺪﻡ
ﺍﻭﻧﯿﻜﻪ ﻋﺎﺷـﻖ ﺷﺪﻩ ﺑــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــﻮﺩ
ﺑﺪ ﺟﻮﺭﯼ ﺗﻮ ﻛﺎﺭﺗﻮ ﻣﻮﻧــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــﺩ
ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺎﺗﺤﻪ ﺑﻬـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــﺖ
ﺣﺎﻻ ﺑﺎﯾﺪ ﻓﺎﺗﺤﻪ ﺧﻮﻧــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــﺪ
ﺗــــﻤﻮﻡ ﻭﺳـــﻌﺖ ﺩﻟـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــﻮ
ﺑـﻪ ﻧـﺎﻡ ﺗـﻮ ﺳﻨـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــﺪ ﺯﺩﻡ
ﻏــﺮﻭﺭ ﻟﻌﻨﺘﯽ ﻣﯿﮕﻔـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــﺖ
ﺑﺎﺯﯼ ﻋﺸـــــﻘﻮ ﺑﻠـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــﺪﻡ
ﺍﺯ ﺗــــﻮ ﮔــــﻠﻪ ﻧﻤﯿﻜﻨــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــﻢ
ﺍﺯ ﺩﺳـــﺖ ﻗــــﻠﺒﻢ ﺷﺎﻛﯿـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــﻢ
ﭼــﺮﺍ ﮔﺬﺷﺘـــﻢ ﺍﺯ ﺧــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــﻮﺩﻡ
ﭼــــــــﺮﺍﻍ ﺭﻩ ﺗـﺎﺭﯾﻜـــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــﯿﻢ
ﺩﻭﺳـﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﭼﺸﻤﺎﯼ ﻣــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــﻦ
ﻓﺮﺩﺍ ﺑـﻪ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﻭﺍ ﺑﺸـــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــﻪ
ﭼﻪ ﺧﻮﺏ ﻣﯿﺸﻪ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺗــــــــــــــــــــــــ ــــــــﻮ
ﺁﺧـﺮ ﻣـﺎﺟﺮﺍ ﺑــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــﺸﻪ
ﺩﺳـﺖ ﻭ ﺩﻟﺖ ﻧﻠـــــــــــــــــــــــ ـﺮﺯﻩ
ﺑﺰﻥ ﺗﯿﺮ ﺧـــــــــــــــــﻼﺹ ﺭﻭ
ﺍﺯﺍﻭﻥ ﻛﻪ ﻋﺎﺷﻘـــﺖ ﺑﻮﺩ
ﺑﺸﻨﻮﺍﯾﻦ ﺍﻟﺘﻤﺎﺳﺮﻭ
...............
گاهی گمان نمی کنی ولی می شود



گاهی نمی شود که نمی شود



گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است



گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود



گاهی گدای گدایی و بخت نیست



گاهی تمام شهر گدای تو می شود



پس با خدا باش پادشاهی کن



بی خدا باش هر چه خواهی کن
با بال شکسته پر گشودن هنر است این را همه ی پرنده ها میدانند
سلام مرسی بم سر زدی ببخشید یه کم دیر شد
باسلام

مهمانید ومیزبانیم با...

http://zareh.blog.ir/post/143

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خدمت رسیدیم ...
طرف چپ پیراهن هایم ، مدتى است تیر میکشد ، چه پیراهن هاى
عجیبى ، حتى وقتى تنم نیستند ، طرف چپ سینه ام تیر میکشد!!!
سالهاســــت عبور کرده ام از خویش . .
یادم بخیــر . . .
۲۲ مهر ۹۲ ، ۰۷:۲۷ الهام(حرم دل)
سلام

این روزها....

دلتان که شکست اشکتان که جاری شد دعایم کنید
بعد از مـرگـم

قـلــبـم را جــدا از مـن خـــاک کنید

پاسخ:
پاسخ:
من و دلـــم هیچ گاه

آبـمـان توی یک جـوی نرفت…
۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۰:۴۲ عاشقانه های من وخدا
هر قدیسی گذشته ای دارد و هر گناه کاری هم آینده ای.....


و هر گناه کاری هم عرفه ای........


التماس دعا...
سلام
عرفه : روز شناخت
ما رو در این ایام و مخصوصا عرفه دعا بفرمایید.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
محتاجیم به دعا...
۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۱:۴۲ دختران باباعطا
إلهی و ربی من لی غیرک...........
خُــــــــدایـــآ ...

بـا هـمه ی فــاصِلـه ایــــ کـــه اَز تو گـرفـته‌ ایـــمـ ,


هَــنوزهمـ ، چِقَـــدر بــهـ مــآ نَـزدیکـــی ...!
۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۳:۳۵ رهرو شهدا
در مسلک ما معنی پرواز چنین است...
با بال شکسته به هوای توپریدن...
امشب و فردا دعام کنین

یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
محتاجیم به دعا ...
سلام علیکم
زحمت کشیدی منت گذاشتی
عرض ارادت داریم
میهمان حبیب خداست
۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۴:۰۵ احمد رحیمی
روز عرفه، روز معرفت، روز زدودن قلب از غبار عصیان و روز خدا و خدایی شدن است

التماس دعا
درددل با صاحب دل باید یواشکی و بی واسطه باشه تا موقع وصال هم لذت صبر را خوب احساس کنی و هم یک بهانه برای منت گذاشتن براش داشته باشی.ارادت دارم

پاسخ:
پاسخ:
درد دلهای اینجا هم یواشکی
کسی من و نمیشناسه ، حرفهای اینجا با شخصیت محکم بیرونی فرق داره ...
مواظب باش شاخص و گم نکنی ...
ارادتمندم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">