میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

ای کاش ...

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۳ ق.ظ
گاهی فکر میکنم        

آدم ها یک روز بر می گردند به نقاشی بچگی هایشان

به همان خانه کوچک با سقف شیروانی و دودکش

که همیشه از کودکی کنارش یک درخت می کشیدم

چند روز پیش ، ایمیلی برام اومد که عکس خانه ای در اون بود و پرسیده شده بود :

در عکس پایین تابلو روی دیوار چه چیزی کم دارد ؟

 

باز هم حال و هوای کودکی ، من و به سوی درختی سرسبز سوق داد

جوابش این بود :

در زندگی شخصی ، به بیشترین چیزی که اهمیت می دهید رشد معنوی خودتان است .

دلم گرفت ...

با خودم گفتم ...

ای کاش از کودکی به رشد معنویم فکر می کردم ...

ای کاش همیشه در کودکی بودم...

ای کاش ...

پی نوشت :

- این روزها امتحانات سختت شروع شده ... نمیدونم تا کی و کجا ادامه داره ... فقط میدونم دوری از تو بیچاره ام کرد... اگر به تو نزدیک بودم در حصن حصین تو بودم ... هر روز دارم از اون روزهای خوب بیشتر فاصله میگیرم ... خودت کمکم کن ... خودت دستم و بگیر ...

- خدایا من و به خودت برسون ...

- راستی دوباره این جسم ، با من یار نبود ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۵
وحید

نظرات  (۱۶)

خاطرات کودکی ریشه اش در جان و تن
سلام ...
ای کاش به ظهورش همه ی نقصان ها نابود شود

پاسخ:
پاسخ:
ای کاش ...
سلام
سلام آقااااااااااااااااااااااااااجون
چند وقت پیش هم برای من اومده بود دقیقا منم گزینه درخت رو انتخاب کردم ... ولی نمیدونم چرا یه بنده خدایی هی بهم گیر داده بود که ... و فهمیدم که بخشی از راه رو اشتباه ...
ایشاالله خودمو درست کنم ... شما دعا کن ...
ایشاالله روزهای خوب میاد ... رجا داشته باشد برادر رجا ...
یادش بخیر . دیروز میخواستم سی دی امسال رو بگیرم گفت هنوز کامل نیومده

پاسخ:
پاسخ:
سلام داداش
مخلصیم
شما چه انتخاب کنید چه نکنید ؛ خوبید ...
ما رو هم دعا کنید
اللهم عجل لولیک الفرج
اره وجود داره و کاش وجود نداشت
شاید این جمعه بیاید شاید
سلام ....لطف دارین
باسلام
خوشحالم به مهمانی چون شما...

http://zareh.blog.ir/post/118

با علی.
سلام همسنگر
با آرزوی موفقیت برای شما
خوشحال میشم سری بزنید به وبلاگم.
یا زهرا(س)
سلام
بهانه است ...

http://zareh.blog.ir/post/121

یا علی.

پاسخ:
پاسخ:
بهانه ، نشانه ...
سلام
۰۸ مهر ۹۲ ، ۰۶:۱۹ کجاست موفقیت
سلام ممنون که تشریف آوردین

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم...
۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۲:۰۵ گرفتِ یار
مهمانی خوبی بود.
کاش بگویی:
مهمان خوبی بود..

موفق باشید.
۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۹:۳۴ طلبه شنگول
پروردگارا تو تکراری ترین ” حضور ” روزگار منی
و من عجیب ؛ به آغوش تو
از آن سوی فاصله ها
خو گرفته ام . . .
.
.
.
خدایا …
دلم مرهمی می خواهد از جنس خودت!
نزدیـــک؛
بی خطــــر،
بخشــــنده…
بی منّـــــــــــــــــت …
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۶:۱۶ لبخند خدا و بندگی من
اگر می خواهی محال ترین اتفاق دنیا در زندگی ات رخ بدهد، باید اول باور محال بودنش را عوض کنی.
سلام علیک
شرمنده از دیر جواب دادنم چند وقتی نبودم ، تشکر از نظرتون و خسته نباشید به مطلباتون
یاعلی-AREFFIGHTER

پاسخ:
پاسخ:
سلام
رسیدن بخیر ...
چه رسم جالبی است !!!
محبتت را میگذارند پای احتیاجت …
صداقتت را میگذارند پای سادگیت …
سکوتت را میگذارند پای نفهمیت …
نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت …
و وفاداریت را پای بی کسیت …
و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که تنهایی و بیکس و محتاج
۱۹ آذر ۹۲ ، ۰۵:۴۳ امانت اسمانی
چه جالب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">