میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

سکوت تو ...

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۲۶ ق.ظ
و فَتََحتَ بابَ فَهمی بِلَذیذ َ مُناجاتِهِم ...

 هنوز صدایت می کنم

هنوز هم دردهایم را فقط برای تو می گویم

هنوز جز تو  کسی حرفهایم را نمی شنود

هنوز ...

من هنوز

به سکوت تو عادت نکرده ام ...

.........................................................

فقط می خواستم جوابم را بدهی ... همین

 

پی نوشت :

- امروز از روی شرمندگی سرم و پایین انداخته بودم و بین جماعت راه می رفتم ...

- شهدا ؛ دوری از شما بیچارم کرد ... به کجاها کشوند منو ... زندگیم فرق کرد ... دیگه بوی شمارو نمیده

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۱
وحید

نظرات  (۳۰)

سلام
خوش به حالتون . اشکال نداره بالاخره یه کاریش میکنیم ... ولی تا آخر هفته بعد که نمیام خدمتتون ، از شر ما راحتید و صفا میکنید ... ولی مشکلی ندارم با همین وضع هم میشینم پشت رول این رخش سفید ولی با احتیاط بیشتر و به سختی اما
یاعلی
پاسخ:
پاسخ: سلام
اینطور که بد شد دلمون برای شما تنگ میشه ...
رفیقمون که یه روز اومده بود صبحانه پیش ما و شما هم باهاش رفیق شدی توی جلسه هفته گذشته وقتی نوبتش شد که صحبت بکنه چون ماهیت کارش شهداست گفت هفته دفاع داره میاد و حال و هوای شهرمون عوض میشه و گفت همین طور که حال و هوای شهرمون عوض میشه ما هم حال و هوای دلمون رو باید عوض بکنیم و شهدایی بکنیم
منم گفتم هنوز هفته دفاع نیومده حال دل ما عوض شد و شهدایی شد حالا باید ببینیم میتونیم ....

فردا دم ظهر میام ، با رفیق روبرویی شما باید بریم برای کاری همون نزدیکیا ...
پاسخ:
پاسخ: بله خداحفظش کنه...
انشاء الله بتونیم حال و هوای دل و حفظ کرد
ما ناهار منتظریم ...
سلام و عرص ادب و احترام
تشکر از لطف شما، خیلی جدی نگیرید، چون اگر عمیق بود ...
سلام
ممنونم .شماهم بااحترام لینک شدین...

یاعلی
پاسخ:
پاسخ: سلام
تشکر
شما هم لینک شدید ...
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۰۶ گلبرگ مغرور
العجل العجل العجل
بگذریم ....! خوب که فکر می کنم میبینم در این عمر چندین ساله ام حتی
یک قدم جدی برای تو بر نداشته ام چه رسد به "محبوب کردنت در عالم"
از چاهی دور
صدای گریه‌ی گُلی می‌آید
که نامش را نمی‌دانم.....!!
شرح حال من رو فرمودید
شهدا؛‌
حمدی برایم بخوانید که من مرده ام و شما زنده اید
پاسخ:
پاسخ: حمد ...
فقط باید گفت:
شهدا شرمنده ایم...
پاسخ:
پاسخ: شرمنده ایم ...
دلخسته و سینه چاک می‌باید شد

وز هستی خویش پاک می‌باید شد

آن به که به خود پاک شویم اول کار

چون آخر کار خاک می‌باید شد...!
پاسخ:
پاسخ: از خاکیم و به خاک بر می گردیم ...
شب است و در به در کوچه های پر دردم
فقیر و خسته به دنبال گمشده ای می گردم
اسیر ظلمتم ای ماه کجا ماندی تو
من به اعتبار تو در این جزیره فانوس نیاوردم
پاسخ:
پاسخ: کجایی ...
سلام.
این روزا وجدان همه داره بیدار میشه جز من.
به هرکی میرسم داره به خودش تلنگر میزنه...
سلام
میشود جاودانه ماند ونمرد
شرط نمردن شهید شدن است...
آنان که عندربهم یرزقون اند...

ای شهدا هوامو داشته باشین...

ممنونم.یاعلی
پاسخ:
پاسخ: خدا توفیق شهادت و نصیبمون کنه ...
۱۵ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۴۸ فکه برای من...
سلام همسنگر منتظرحضور گرم و نظرتون هستم
فردا
شاید مرا به شهر بیاورند
بر روی دست ها
اما
حتی تو را به شهر نیاوردند
گفتند:

چیزی از او به جا نمانده است
جز راه ناتمام

قیصر امین پور
تنها از سکوت تو
پیش از انکه سخن گویی
هر انچه را که باید, درمی یابم
بی انکه واژه ای از تو بشنوم...
بزرگترین سرمایه دختر و زن مسلمان «حـیا» است
که ثمره ی آن مهار شهوت و تضمین عفّت او خواهد بود . . .

پیامبر اکرم (ص)

روز دختر مبارک
۱۷ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۳۳ ミ★ミدریـــــــــادلان جنــــگ نـــــرمミ★ミ
زمــــــــــــــــین!

خـمیازه ای بکش به زیر پــای من

فــــــــــــقط هـــــــــــمین
گناه مصداق پا گذاشتن روی خون شهداست

مراقب باشیم

پا گذاشتن روی خون شهدا آسون نیست.

پستت قشنگ بود...بسی لذت بردیم...منتظرتونم
داداش جون چرا انقدر به خودت فشار میاری؟ خودتو اذیت نکن.
کمی دقت کنی وظیفه ای که از دوشت افتاده و حواست بهش نیست پیدا می کنی و شاید از این وضعیت خلاص شدی.
پشت سر خیلیا حرف میزنن. اگه اونا هم قرار بود از حرف هایی که می شنون برن یه گوشه و از دور کمک بکنن و وقتی ازشون بپرسن چیکار می کنید؟ بگن ما هم هستیم که دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه.
بارتو ببند بیا تو میدون و انقدر ناز نکن و بدور از اندیشه و وظیفه ی شهدا نمون و دو از شهدا بزن.
داره دیرت میشه. دس بجنبون
پاسخ:
پاسخ: سلام برادر اگه من به حرف مردم توجه میکردم الان باید کنج خونه می بودم
من که دارم کمکتون میکنم اما نمیتونم بیام و سکون باشم
آب که حرکت نکنه ، میگنده
مجموعه پویایی نداره
از سویی هم احوالات این ایامم کشش کار و ازم گرفته ، رمقی برام باقی نذاشته
انشاء الله آرامش ایجاد شد در خدمتم
سلام
به روز ومنتظر نگاه گرم شماهستیم...

یاعلی
سلام
با مطلبی تحت عنوان ماهواره به روز ومنتظر حضورشماهستیم.
التماس دعا

یاعلی
سلام
رسم بندگی از زبان علامه ...
اگه ظرفیت هامون رو ببریم بالا،‌خیلی باحال میشه
باب ها واسمون وا میشه
و لذت عبادات رو هم مشتی حس میکنیم

اللهم ارزقنا

پاسخ:
پاسخ:
انشاء الله ظرف و علم با هم رشد کنه
اللهم الرزقنا ...
سلام حاج وحید گل
داداش خیلی خیلی مخلصیم
شما که این رو بگید ما چی باید بگیم
دلم روشنه که هنوز هم دلت روشنه و پاک
سرافرازیت آرزومه از ته قلب برا همیشه
پاسخ:
پاسخ: سلام داداش
تو ایام سخت دعام کنید
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۲۹ ミ★ミدریـــــــــادلان جنــــگ نـــــرمミ★ミ
میگوینــد: بــاران کــه میزنــد ,

بــوی ” خــاک “بلنــد می شــود…

امــا ,اینجــا بــاران کــه میزنــد ;

بــوی ” خاطــره ” بلنــد میشــود …!


سلام ممنون که سر زدین

اگه با تبادل لینک موافق بودین خبرمون کنید

درپناه حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام
تشکر از حضورتون
لینک شدید
سلام
انشاالله خدا شما رو به خیل شهدا برسونه
شرمندگی برای امثال شما نیست
برای امثال منه

خدا کنه عکس شهدا رو میبینیم عکس شهدا رفتار نکنیم!!!
بحق امام رضا شهید راه الله شید
الهی آمین

پاسخ:
پاسخ:
سلام
شما بزرگوارید
انشاء الله این توفیق نصیب همه دوستداران بشه
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۳۹ ミ★ミدریـــــــــادلان جنــــگ نـــــرمミ★ミ
سلام همسنگر میلاد امام رضا بر شما دریادل سایبری مبارک باشه

با افتخار لینک شدین

موفق باشید

درپناه خالق نیلوفران آبی

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ولادت آقامون بر شما هم مبارک
تشکر
شود که بر من عاصی رهی نشان بدهی

ویا که سائل خود را به دل امان بدهی

"دخیل پنجره فولادتان شدم شاید

به این کبوتر پربسته آشیان بدهی"

گرفته حاجت خود را زگنبدت خورشید

گمان کنم که حرم را به زائران بدهی

خیالم از تو آقایی تو جمع است چون

هرآنچه را که بخواهم شما همان بدهی

ببین که حاتم طاعی چگونه آمده تا

غذای حضرتی آقا تو آب ونان بدهی

گرفته گرد وغباری زجنس غفلت دل

خدا کند که دلم را رضا تکان بدهی....

میلاد حضرتش مبارکباد

التماس دعا
لذت عشق به این حسِّ بلاتکلیفی ست
لطف تو شاملم آیا بشود؟ یا نشود؟

السلام علیک یا امام رئوف یا علی ابن موسی الرضا (ع)
سلام بزرگوار
عید و ولادت علی ابن موسی بر شما مبارک
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۱۶ لبخند خدا و بندگی من
سلام
وبلاگ پرمحتوایتان با افتخار لینک شد.
شاد و سلامت باشید.
بسم الله
با سلام بر برادرم اقا وحید مهمان عزیز
ضمن تبریک تولد شمس الشموس خورشید هشتم عالم آل محمد (صل الله ...)محضر حضرتعالی وهمه عاشقان وشیفتگان خاندان عترت
از حضور گرمت سپاسگزارم والتماس دعا دارم .
الاحقر ذهابی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">