میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

صبرم تمام شده ...

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۴۱ ب.ظ

 

این روزها زیاد یاد مادری می افتم که رفت خدمت آقا امام صادق (علیه السلام) .... گفت : خیلی وقت است پسرم از مسافرت برنگشته ، خیلی نگرانم ...

حضرت فرمودند : صبر کن پسرت بر می گردد .... رفت و چند روز دیگر برگشت و گفت : پس چرا پسرم برنگشت ؟... حضرت فرمودند : مگر نگفتم صبر کن .... خب پسرت بر می گردد دیگر .... رفت اما از پسرش خبری نشد .... برگشت ؛ آقا فرمودند : مگر نگفتم صبر کن ...

مادر دیگر طاقت نیاورد ... گفت : آقا چقدر صبر کنم ؟ ... نمی توانم صبر کنم ... به خدا طاقتم دیگر تمام شده ...

حضرت فرمود : برو خانه ، پسرت برگشته است ... رفت خانه دید واقعا پسرش برگشته ...

آمد خدمت آقا امام صادق ، عرضه داشت : آقا جریان چیست ؟ نکند مثل رسول خدا به شما هم وحی نازل می شود ؟ آقا فرموده بودند به من وحی نازل نمی شود اما

" عند فناء الصبر یاتی الفرج "

صبر که تمام بشود فرج می آید ....

این روزها به خودم میگم : فلانی چه طاقتی داری تو ...

و دعا کن برای مادری که هنوز فرزندش برنگشته ...

                                             وسائل الشیعه ، جلد ۱۵ ، باب استجاب الصبر فی جمیع الامور ، حدیث ۲۰۴۶۲

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۳
وحید

نظرات  (۱۰)

فرمایشاتی زیبا از امیرمؤمنان علی(ع)
1- گریه نکردن از سختی دل است.
2-سختی دل از گناه زیاد است.
3-گناه زیاد از آرزوهای زیاد است.
4-آرزوی زیاد از فراموشی مرگ است.
5-فراموشی مرگ از محبت به مال دنیاست.
6- محبت به مال دنیا سرآغاز همه خطاهاست.
منتظره حضورگرمتان هستم.
بامطلب جدید رســــــــــــــــــــــــــوایی آپم...
سلام .
ممنونم از حضورتان .
برای ماه رمضون جهت امر تبلیغ جایی رفته بودم تازه برگشتم انشاء الله از این به بعد بروزم . و در خدمت دوستانم خواهم بود.

از مطلب زیبایی که گذاشتید خوندم و واقعا لذت بردم خداخیرتان دهد
بازم منتظرتان....
پاسخ:
پاسخ: سلام
رسیدن بخیر
یا علی
عجب طاقتی داریم ما
پاسخ:
پاسخ: عجب طاقتی ...
بنام خداسلام از حضور شما در سنگر پلاک عاشقی سپاسگزارم .
یا علی
پلاک
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۰۲ گلبرگ مغرور
چقدر زیبا بود این پست داداش
سلام

گر تو را با ما تعلق نیست ، ما را شوق هست
ور تو را بی ما صبوری هست ، ما را تاب نیست


عالی بود.ممنون
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۵۶ عاشقانه های من وخدا
خدایا :

آنگونه که آنچه را تو دیر می خواهی من زود نخواهم

و آنچه را تو زود می خواهی من دیر نخواهم

واقعا سخته به این مرحله از بندگی رسیدن...

تقصیر ماست غیبت طولانی شماب
غض گلـو گـــرفته پنهانـی شمـــا
بر شوره زار معصیتم گریه میکنید
جــانم فــدای دیده نورانی شمـــــا
*اللهم عجل لولیک الفرج*
سلام عزیز وبلاگ جالبی داری به منم سر بزن و حتما نظر بذار یه بازی هم را انداختم که برا اونم حتما نظر بذار!
منتظرتم عزیز!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">