میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

آسمون شهر ...

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۵۸ ب.ظ

"مسلم: دلم گرفته مرتضی....دلم گرفته مرتضی.... این همه چراغ ....توی این شهر....هیچ کدوم چشم هامو روشن نمیکنه.... این همه چشم توی این شهر....هیچ کدوم دلمو گرم نمی کنه.... این جا همه می دَوند که زنده بمونند ...هیچ کس نمی دَوه که زندگی کنه...... این شهر همش شده زمین...دیگه آسمونی نداره توی این شهر...من دلم آسمون میخواد مرتضی...
مرتضی: وقتی دلت آسمون داشته باشه...چه توی چاه کنعان باشه... چه توی زندان هارون...آسمون آبی بالاسرته......"

" گوشه ای از دیالوگ فیلم خداحافظ رفیق "

دیگه آسمون این شهر آبی نیست ...

دیگه آسمون این شهر ستاره نداره ...

دیگه رنگ آبیش و غبار دو رویی و ریاء گرفته ...

خوش به حال اونایی که رفتند و زیر این آسمون نفس نمی کشند ...

خوش به حال اونایی که رفتند و نمی بینند ارزشها رنگ عوض کرده ...

خوش به حال اونایی که رفتند و نمی بینند ملاک ارزشها جسمانی شده ...

خوش به حا اونایی که رفتند و نمی بینند همه چیز این شهر مادی شده ...

خوش به حال اونایی که رفتند و نمی بینند همه چیز این شهر ظاهری شده ...

خوش به حال اونایی که رفتند و نمی بینند که همه به خاطر و پست و مقام میخوانت ...

دیگه خوب بودن رنگ نداره ...

دیگه پاک بودن خریدار نداره ...

دل نوشت :

- از دیروز بدجوری دلم شکسته

- دیگه نفس کشیدن  زیر این آسمون برام سخت شده

- دیگه تحمل بودن تو این شهر و ندارم

- اون امیدی که بهش داشتم به نا امیدی رسید

-  اللهم الرقنی توفیق الشهاده فی سبیلک

 پی نوشت :

فردا میرم پیش آقام امام رضا (ع) ، اما نه مثل قبل ...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۹
وحید

نظرات  (۱۲)

سلام ان شا الله زودی به آرزوت برسی
من هم بعضی وقتها اینطوری دلم می گیره باید خدا را شکر کرد چون در این زمانها خدا ما را صدا زده ودلش برامون تنگ شده از بس کم پیشش می ریم
الهم عجل لولیک الفرج موفق وپایدار وسربلند باشید
التماس دعا...
سلام آقااااااااااااااااااااااا
پس چرا اینجوری شدی ؟ کسی چیزی بهت گفته ؟
یاد ما باش . دعا کن آدم بشم ...
پاسخ:
پاسخ: سلام
آره کسی بهم چیزی گفته !!!!!!
دعاگو هستم ، هر چند شما خوبید
سلام
خدا قوت
خوشا به سعادتتون
سلام
قبلم گرفت
نفس دیگه نفس نیست
آه این زمین سرزمین واسم بجزقفس نیست...
رفتی رسیدی به صحن طلا روت بکن به آقالطف کن ازطرفمن بلند بلندبگو.................... مازیاران چشم یاری داشتیم............
زیارتت قبول خوش به سعادتت
نه بال و پر و دوندگی می خواهد
نه دام و خیام زندگی می خواهد
عاشق که شدی پرنده جان می فهمی
پرواز کمی پرندگی می خواهد...
سلام

زیارت قبول

دعایمان کنید
پاسخ:
پاسخ: سلام
نمیدونم ...

سلام
انقدر دلم برای اقا تنگ شده....خوش بحالتون
التماس دعا
سلام
خداقوت

زیارت قبول
سلام.بامطلب«اصلی ترین انتظار» منتظرتون هستم.اگر پسندیدید به دوستانتون هم معرفی کنید.یاعلی.
کــوچه هـــای شــهر ما ویــران نمــی ماند عـــزیز
کا ر و بار "عــــشـــــق" بی سامان نمی ماند عزیز
جلوه ی "آقـــــــــــــا" زمـــین را نور بـاران می کند
"مــــهــــــدی" مــا تا ابــد پنــهان نــمی ماند عزیز

*اللهم عجل لولییک الفرج*
توی قنوت نماز صبحتون دعای سلامتی آقا یادتون نره...
وقتی که از بی کسی غمگین باشی هر کسیو می تونی تحمل کنی هر کسیو ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">