میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

فتح ...

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۳ ق.ظ
بچه ها اگر شهر سقوط کرد نگران نباشید

دوباره فتح میکنیم

مراقب باشید ایمانتان سقوط نکند

                                                               "شهید جهان آرا"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
وحید

نظرات  (۱۷)

شهدا شرمنده ایم

پاسخ:
پاسخ:
بچه ها اگر شهر سقوط کرد نگران نباشید...
۲۵ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۸ گلبرگ مغرور
سلام
روحانی ازصندوق دولت و نظامی بیرون امد که به دروغگویی مشهورش کرده بودند
ماهم خوشحالیم که زیر سایه ولایت طعم پیروزی را میچشند


آغاز 8سال دفاع مقدس مبارک به روزیم

پاسخ:
پاسخ:
سلام
لبیک یا خامنه ای ...
سلام
ممنونم از حضورتون
شما هم وب بسیار زیبایی دارید
و ممنون از اینکه این جمله از شهید بزرگوار رو یادآوری کردید؛ خیلی به جا بود
بازم تشریف بیارید
التماس دعا

پاسخ:
پاسخ:
سلام
تشکر
علیکم السلام
آقای مهمان هدفم دستور دادن نبود که می فرمایید چشم البته به حساب ادبتون میذارم فقط من هیچ وقت نتونستم راجع به ظلمی که راجع به مولا شده خودمو کنترل کنم
زمانی که بی سواد بودم تنها سلاحم اشکم بود ولی حالا که به لطفش فهمیدن رافهمیدم تصمیم گرفتم اطلاع رسانی کنم تاهمه حرف برای گفتن داشته باشن حرفای محکم به نقل از خود خدا،چون شما بازدیدتون زیاده ازطرفی میشه حدس زد دغدغه دین دارید ازتون خواهش میکنم با درج این مطلب تووبتون یه گام توراه شیعه شناسی یابهتر بگم مظلوم شناسی بردارید (باورکن بهم میرزم وقتی نام مولارو میبینم جان پیامبر وقتی بیستو پنج سال خونه نشین میشه.............................اشکهای من دردی از عالم دوا نمیکند مولا)
یاامیر المومنین ...........یا علی بن ابیطالب

پاسخ:
پاسخ:
تمام لذت عمرم همینه که مولایم امیرالمومنینه
سلام
چشم
انشاء الله در اولین فرصت این مطلب و منتشر میکنم
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۰۶:۳۰ الهام(حرم دل)
سلام

به روزم...

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خدمت رسیدم ...
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۲۵ بی قرارزهرا(س)
انشاا... خدا آخر و عاقبت همه مون رو ختم به خیر کنه.
التماس دعا
یازهرا(س)...

پاسخ:
پاسخ:
انشاء الله
محتاجیم به دعا
یا زهرا ...
سلام
خیلی زیبا...
موفق باشی بازم میام.
/بروزم/ سری به ماهم بزن منتظرنظراتتون هستم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
تشکر
التماس دعا
سلام دوست عزیز
من روز نیمه شعبان برای سلامتی آقامون ختم قرآن دسته جمعی دارم اگ دوس داری شرکت کنی به وبلاگم سر بزن و جزء مورد نظرتو بگو
اللهم عجل لولیک الفرج


پاسخ:
پاسخ:
سلام
کار زیبایی انجام دادید
التماس دعا ...
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۴ بی قرارزهرا(س)
رسم بر این است جشن تولد به مولود هدیه می‌دهند.........
آپم و منتظر شما خوبان.
التماس دعا
یازهرا(س)...

پاسخ:
پاسخ:
من هم منتظر هدیه ام ...
یا فاطمه الزهرا یا امام رضا
بروزم
وَعَسَىٰ أَن تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَّکُمْ

ان شاالله که خیره..

پاسخ:
پاسخ:
انشاء الله ...
سلام
ممنون از حضورتون و نظر لطفتون
شما هم لینک شدید با افتخار

پاسخ:
پاسخ:
سلام
تشکر ...
۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۵ دختر خوبــ
دیشب با خدا دعوایم شد
با هم قهر کردیم
فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد
رفتم گوشه ای نشستم
چند قطره اشک ریختم
و خوابم برد
صبح که بیدار شدم
مادرم گفت:
نمی دانی از دیشب تا صبح چه بارانی می آمد.....

پاسخ:
پاسخ:
نمی دانی از دیشب تا صبح چه بارانی می آمد.....
۰۱ تیر ۹۲ ، ۰۴:۳۷ راوﮮ کوچک سیره شهدا
سلام اقا وحید

خدا قوت

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ما مخلص همه بچه رزمنده ها و نوکرای شهدا هستیم
ما و وعده های.....
مردم کوفه و وعده های.....
.
.
.
دلم خیلی گرفته
اول از همه از خودم از سیاهی دل خودم از نامردی خودم
همه ظاهرمو میبینن......

اول تو این ماه عزیز دعا کنید ادم بشم
بعدشم ممنون میشم بیایید وبم

پیشاپیش میلاد مهدی زهرا مبارک

راستی...........سلام

شاید...........

پاسخ:
پاسخ:
دلمون انشاء الله در فراغ یار بگیره
باید تلاش کرد و در مسیر ارباب حرکت کرد که این امر موجب دستگیری ست
موفق باشید .
سلام ....
با وجود مولا نگرانی معنایی ندارد



۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۷:۵۰ بی قرارزهرا(س)
ای کاش که یک دانه تسبیح تو بودم تا دست کشی بر سر سودازده من (یا صاحب الزمان)
______________________________________________
عید رو خدمت شما تبریک میگم.
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
یازهرا(س)...

پاسخ:
پاسخ:
بنده هم خدمتتون تبریک عرض میکنم
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
یازهرا(س)...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">