میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

برگی از خاطرات ....

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۰۸ ب.ظ

این چند ماه آژانس بین المللی انرژی اتمی فشار زیادی  رو ایران آورده مصطفی هر دو هفته یکبار  میاد خونه . آقا هم  گفتن کسانی که تو امر انرژی هسته ای هستن باید جهاد عظیمی کنن . مصطفی می گفت : فاطمه اونجا خیلی راحتم  با اینکه توی بیابانم دلم نمی گیره و آرامش دارم . وقتی مصطفی این حرفها رو می زد مثل یه جسد سرد و بی روح شده بودم  با دعایی که سر عقد برای مصطفی کرده بودم می دانستم  که همیشه سختی خواهم کشید اما نمی دانستم  همه زمینه ها برای به وقوع پیوستن آن دعا به زودی فراهم  شود خیلی گریه می کردم . مصطفی می گفت : فاطمه اگر من بروم تو بعد از من چه می کنی . وقتی این حرف را زد آتش گرفتم جوابش را ندادم  وقتی  نگاهش کردم چشمهای معصومش پر از اشک بود و حکایت داشت که  به زودی این حادثه واقع می شود و من هیچ مخالفتی نکردم  و واکنشی نشان ندادم انگار برایم  مثل روز روشن بود که چنین اتفاقی خواهد افتاد . با گریه به مصطفی گفتم : من بدون تو زنده نخواهم ماند . انگار با تمام وجودش می خواست بگوید : فاطمه تو تمام تار و پود منی اما برای زندگی با تو در این دنیا هیچ وقت حساب نکردم توی اون دنیا می بینمت و با تو کنار اولیاء الله زندگی ابدی خواهیم داشت . مصطفی اگر چه حرفی نمی زد اما من اینها را از چشمهایش میفهمیدم . به هق هق افتاده بودم . یاد خانم حاج همت افتادم پیش خودم گفتم  من که از فکر به این موضوع چنین حالی میشم پس همسران شهدا که عاشق و معشوق بودند چگونه این روزگار دیرگذر و پست دنیایی را تحمل می کنند ... ! نمی دانم انگار من از ابتدای آشناییمان تسلیم سرنوشت شدم . این روزها موضوع انرژی هسته ای روز به روز بحرانی تر می شود وقتی فکر می کنم مصطفی برای این مملکت چه کار بزرگی داره می کنه به خودم افتخار می کنم . وقتی فکر می کنم که آقا گفتن کسانی که تو کار انرژی هسته ای هستن کار جهادی می کنن میفهمم که مصطفی خیلی آدم بزرگیه .......!

این خاطرات پر سوز و گداز سطرهایی از خاطرات همسر مصطفی احمدی روشن است که در سال 83 در دفتر خاطرات خاطرات خود ثبت نموده . روزهایی که می رفت که ما را به ملی شدن  فناوری هسته ای برساند روزهایی که برای همسران شهدای هسته ای پر از اضطراب می گذشت اما بخاطر فرمایشات ولی و امامشان ، حاظر شدند عزیزترین سرمایه زندگیشان را فدای عزت ایران اسلامی نمایند . 

بیستم فروردین روز ملی شدن فناوری هسته ای گرامی باد

 

 ما به انرژی هسته ای خواهیم رسید به همین چیزی که برازنده ماست . اما قدرت در پنجه ایمان بسیجی هاست انرژی هسته ای در جگر اینهاست .

" شهید سید مرتضی آوینی "

پی نوشت :

- روز  ملی شدن فناوری هسته ای و به همه گمنامان خدوم این عرصه تبریک عرض میکنم .

- امروز سالگرد سید شهیدان اهل قلم بود که نوشته هاش در  وجودم عجین شده و  در دلم غوغایی به پا می کنه .

- فردا هم سالگرد صیاد دلهاست ، سالگرد شهید صیاد شیرازی ، یاد و خاطر همشون گرامی باد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۰
وحید

نظرات  (۱۵)

با سلام و ممنون از توجهتان

امروز هم حکاایتی بود که شهید آوینی آن را با شهادت طی کرد
السلام عَلَى السَّیِّدَةِ الْجَلیلَةِ الْجَمیلَةِ

سلام بر تو ای بانوی بی نشان
۲۱ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۳۹ ساندیس خور نظام
سلام
با
أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَکِن لاَّ یَشْعُرُونَ
در خدمتیم ...
۲۲ فروردين ۹۲ ، ۰۶:۰۷ وبلاگ رهبر عشق
سلام وحید جان
تشکر بابت حضور در رهبر عشق
وبلاگ خوب و با ارزشی دارید که روز به روز هم بهتر خواهد شد.
انشاالله شما سرباز امام زمان هستید و خواهید بود.
با احترام و افتخار لینک شما در قسمت
http://molay.ir/extrapage/link
شماره لینک 116 قرار گرفت.
درضمن برای اطلاع از بروز رسانی وبلاگ میتوانید در خبرنامه عضو شوید.
یا علی
حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود
خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود
ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه
گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود

سلام به روزم و منتظر حضورت...
۲۵ فروردين ۹۲ ، ۰۹:۲۳ بی قرارزهرا(س)
روزهای فروردین تند تند می‌گذرند و ما پشت دیوار دل‌مان همهمه‌ی عجیبی است!
کسی صدا می‌زند: فاطمه(س)...
اهالی انتظار نگاهشان آبستن اشک است و از ابر چشم‌هایشان مدام واژه‌های التماس چکه می‌کند. امام لحظه‌هایمان! که بودنت کهنگی روزگار ما را تازه می‌کند و تاریکی ثانیه‌هایمان را روشن....
گاه گداری به ما دور ماندگان از مدینه سری بزن.
التماس دعا
یازهرا(ُس)...
۰۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۲۷ امیررضا عباسی
سلام دوست عزیز
من با مطلبی به نام (عاقبت شوخی با نامحرم)آپم
شما به وبلاگ عرفانی دعوتید که تشریف بیارید و نظر زیباتونو بگید.
ممنونم از شما
منتظر حضورتون هستم.
سلام

انرزی هسته ای حق مسلم ماست...

محتاجیم به دعا

در پناه مولا
پاسخ:
پاسخ: سلام
حق را میگیریم ...
یا علی
سلام
ممنون از توجهتون

یا علی
پاسخ:
پاسخ: سلام
یا علی
ممنون از حضور گرمتون
اجر شما با خانوم فاطمه الزهرا انشالله
خوشحال میشیم حضورتون مستدام باشه
خداقوت یاعلی
سلام

ممنون که وبلاگ سر زدید
پاسخ:
پاسخ: سلام
خواهش میکنم
۰۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۵۵ بی قرارزهرا(س)
سپاس خدایی را که تولدم را در میان خانواده‌ای مسلمان و مرگم را در میان لشکریان خود قرار داد و توفیق زیستن در مملکت اسلامی را عنایت کرد. «شهید سعید روشن بخت»
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
یازهرا(س)...
آزار دهنده حضرت زهرا (سلام الله علیها) مورد لعن خداست...

همچنان منتظر حضور گرمتان و دیدگاهای ارزشمندتان هستیم...

اجر شما با حضرت زهرا(س)
آزار دهنده حضرت زهرا (سلام الله علیها) مورد لعن خداست...

همچنان منتظر حضور گرمتان و دیدگاهای ارزشمندتان هستیم...

اجر شما با حضرت زهرا(س)
سلام دوست عزیز
ممنون که بهم سر زدی
وبلاگت بسی عالی و پر محتواست
مثل ما چرت نیست
امیدوارم به هر آنچه که میخوای برسی
در این شب عزیز مارو هم دعا بفرمایید

پاسخ:
پاسخ:
سلام برادر وحید
اختیار دارید
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">