میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

روز حساب ...

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۵۴ ق.ظ
سلام

خدا رو شکر بعد از زحمات چند ماهه ، دیروز موعد دفاع از پایان نامم فرا رسید .

موضوع پایان نامه ای که چند ماهه براش زحمت کشیده بودم :

« بررسی تطبیقی فرهنگ سیاسی و فرهنگ دینی از دیدگاه آیه الله نائینی (ره) » بود .

 

با یکی از رفقا یک ساعت زودتر رسیدیم دانشگاه ، دو تا از دوستان دیگه هم اومدند اما متاسفانه بدلیل تاخیر یکی از اساتید ، دفاعها با یک ساعت تاخیر آغاز شد . نفری که باید قبل از من دفاع میکرد ، پشت اتاق منتظر ایستاده بود ، استرس از تمام وجودش می بارید و رو پاش بند نمیشد . بهش گفتم یک مقدار آروم باش و استرس نداشته باش ، اما حق داشت ، چندین سال و ماه ، تلاش و کوشش و سختی... ، شرایط وصف نشدنی ای بود .

بنده خدا به من و همراهام گفت : لطفا شما برای دفاع من حضور نداشته باشید و من هم برای دفاع شما حضور پیدا نمیکنم ، می گفت استرسم زیادتر میشه .

به هر حال بعد از ایشون ، نوبت به من رسید .

تو جایگاه دفاع نشستم ، اساتید مشاور ، راهنما و داور هم در جایگاه مخصوصشون نشستند و سه نفر از دوستان هم نظاره گر دفاع بودند (کسی و برای دفاع دعوت نکرده بودم) .

به هر حال بعد از 45 دقیقه صحبت و دفاع از پایان نامم ، رهنمودها و ایرادهایی توسط قاضی جلسه (استاد داور) و استاد مشاور ایراد شد و بعد از اون استاد راهنما دفاع جانانه ای از رساله و بنده انجام داد .

شکر خدا و به مدد اهل بیت (علیهم السلام) ، بعد از شور و مشورتی که در عدم حضور بنده و دیگران انجام شد ، هیات داوران رای خودشون و صادر کردند و با درجه عالی دفاع به پایان رسید .

از همه اساتیدم به خصوص دکتر بخشایشی ، خانواده خوب و همراهم و همه رفقا و دوستانی که تو این چند وقت من یاری کردند صمیمانه ساسگزارم .

پی نوشت :

- وقتی به اون دانشجویی بیقرار نگاه میکردم ، یاد قیامت و روز حساب افتادم .

- تو دلم میگفتم اون دنیا چه جوری باید دفاع از کارهام بکنم؟

- چه جوری داوری می کنند؟

- چه کسی از من دفاع می کنه ؟

- کیا من و میبینند؟

- یعنی اهل بیت و امام رضا(ع) به کمکم می رسند؟

* خدایا به بی بی دو عالم حضرت زهرا(س) و آقام امام رضا (ع) که محبتشون توی دلمه ، هر جوری که قضاوت میکنی ، هر جوری که تصمیم میگیری ، فقط جلوی چشمان دشمنان آل الله با من برخورد نکن .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۱
وحید

نظرات  (۳)

۲۱ دی ۹۱ ، ۱۱:۲۶ امیررضا عباسی
سلام ممنونم که اومدید راستی برای اون یکی مطلبم نظر ندادیدا




سلام
مجددا اومدم نظر دادم
سلام
خداقوت

تبریک عرض میکنم
ان شاء الله ره توشه ای باشد برای ادامه رسالت ارزشمندتان

دعایمان کنید




سلام
تشکر از لطفتون
دعا کنید در مسیر باشیم ...
مبارکه


تشکر داداش...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">