میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

دیدار یار ...

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۱، ۰۵:۰۳ ب.ظ

حسین جان

همه به پابوسی تو می آیند

طبق معمول من بی سر و پا جا ماندم...!

پی نوشت :

- اربعین حسینی و خدمت همه عزیزان تسلیت عرض میکنم .

- این ایام روزهای آخریه که برای دفاع از پایان نامم آماده میشم برای همین خیلی سرم شلوغه و کمتر میتونم مطلبی بنویسم .

- ناصح امین ، پیر مراد و مرشد حیات بخش حضرت آیت الله آقا مجتبی تهرانی ، دنیا رو به اهلش سپرد و رفت .

- خدا توفیق داد مدت زیادی و پای درسهای این استاد عزیز بهره بردم .

- امروز صبح که اولین پیامک ارتحال ایشون بهم رسید , به خدا گفتم : خدایا جوونها دیگه کجا باید برند؟

- کلاسهای این عزیز ، افراد زیادی و در مسیر حق قرار داده بود .

- روحشان شاد ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۳
وحید

نظرات  (۱۳)

یا رب ز در حسین جدایم نکنی
غافل زمجالس عزایم نکنی
یک عمر گدای درگه مولایم
بر درگه این و آن گدایم نکنی
اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ع تسلیت باد .
التماس دعا
واستادبوعلی می گوید:))درخت خودروست که کسی اورانپرورده باشد،برگ بیاردولیکن بارنیاردواگربرگ بیاردبی مزه آرد.مردنیزچنین باشدچون اورااستادنبوده باشدازاوهیچ چیزنیاید
سلام
با مطلب: "سخن شهید علمدار با افراد بعد از ..." به روزم. منتظر حضور و نظرتونم.


سلام
یاد و خاطرش گرامی باد
۱۵ دی ۹۱ ، ۰۷:۵۱ رهرو شهدا
سلام همسنگرم
ممنونم ازحضورتون...

التماس دعا

یاعلی



سلام
محتاجیم به دعا
عکس دوکوهه وحاج همت
حرف از اربعین وحسین علیه السلام

دعوت شدم تا دقایقی دیوانه وار برم تو آسمونا؟

ممنون آقا وحید
یا علی




سلام
یاد اربابمون و شهدا همیشه انسان و به آسمونها نزدیک میکنه .
موفق باشید و ما را هم دعا کنید
۱۵ دی ۹۱ ، ۱۲:۰۰ لایتنـــــــــــــــــــــاهی
یا حق
خداوند عاقبت ما را ختم بخیر کنه در نبود بزرگانی چون رجبعلی خیاط و آیت‌الله آقا مرتضی همدانی...
سلام
خدا قوت

***
صد شکر دستان ولی بر سر ماست
دستان ابالفضل علی یاور ماست
مافاتح فتنه های دوران هستیم
سید علی خامنه ای رهبر ماست...

***** ***** ***** ***** *****
منتظر حضور گرمتان هستیم
التماس دعا
یاعلی


سلام
محتاجیم به دعا
باتشکر
۱۷ دی ۹۱ ، ۰۹:۵۴ امیررضا عباسی
سلام من با مطلبی به نام ربنا های قرآن بروزم و منتظر نظر زیباتون هستم.
۱۷ دی ۹۱ ، ۰۹:۵۸ امیررضا عباسی
سلام من با مطلبی به نام ربنا های قرآن بروزم و منتظر نظر زیباتون هستم.
۲۰ دی ۹۱ ، ۱۷:۳۲ امیررضا عباسی
من با دو مطلب بروزم منتظرتون هستم برای هر دو مطلب نظرتون رو بگید.ممنون.




خدمت رسیدم
۲۱ دی ۹۱ ، ۰۶:۲۹ گلبرگ مغرور
از حج بر میگشت گفت برم پیش امام رضا شاید دیگه عمرم کفاف نده ببینمش
تو راه که میرفت گفت برم از امام رضا یه پولی بگیرم برای زن و بچه ام با اون پول سوغات بخرم...
به امام رضا بگم یکی از اون پیراهن هاشم بده من لباس کفنم کنم

وقتی اومد پیش امام رضا اصلا فرموش کرد.....
اومد بیرون و یادش اومد
یک دفعه صدای امام رضا بلند شد
برگرد....
میخوای یک خورده ژول بهت بدمبرا زن و بچه ات سوغات ببری؟؟
خادمشو صدا زد
گفت یکی از اون پیراهن هامو بده ایشون...



حاجی شدنم پیشکشم مشهدی ام کن
من طالب دیدار شما زود به زودم
لبیک یا حسین علیه السلام




لبیک یا حسین علیه السلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">