میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

فاطمه گل است

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۲۵ ب.ظ

تقدیم به مادر همه خوبیها :

تاریخ هرگز از یاد نخواهد برد آن بامداد رؤیایی،‌آن پگاه شگرف که تو در وجود آمدی، گاه شکفتن تو، لبخند رضایت بر لبان خدا جاری بود، فرشتگان هل هله کنان شعر سرور می سرودند، عالم غرق در اشتیاق بود، محمد(ص) اما در پوست خود نمی گنجید، کودکان شادمانه این و آن سو می پریدند. زنان، بر مادر تو، خدیجه، رشک می بردند.و اینک…

تو آن ماه تمامی که روزی از مشرق سرزمین وحی درخشیدن گرفتی و امروز عالمیان همچنان سرگشته و سرمست از حضور شکوهمند تو…

میلاد بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و تولد حضرت امام خمینی (ره) را به همه عزیزان تبریک عرض مینمایم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۲۳
وحید

نظرات  (۹)

در زاد روز این پسر و مادر
شمس و قمر قرینه ی یکدیگر
مادر، بزرگ بانوی دین، زهراست
فرزند او، خمینی روح الله است
مادر، چراغ روشن ایمان است
فرزند، روشنایی ایران است
از مهر مادر و خط این فرزند
یا رب به ما جدائی از آن مپسند

تولد حضرت فاطمه (س) بر شما وتمام مسلمین جهان مبارک باد
۲۳ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۷:۲۱ ودنیا هیچ فرقی نکرده است
وبلاگتان ارامش خاصی دارد
سلام
بی نظیر دوباره با یه سوال جالب دیگه آپه یه سری بزنید بد نیست ضرر نداره
منتظرما......
رهنمود زیبای رهبری:
قرآن خواندن هر روز را فراموش نکنید...

منتظر حضور گرمتون در "پرتو بصیرت هستم"
عشق مادر آبرومون

همه حرفاش روبرومون

نباشیم محتاج نامرد

این تموم آرزومون
سلام
آپم با
منتظرما.....
فقط اشکت در نیادا.....
با سلام خدمتبرادر وحید کاظمی امسال برای اولین بار دار مسجد کاظمین به همت دوستان اعتکاف بر قرار می شود خیلی دوستاریم که در این سنت اللهی خدمتگزار شما و دوستان باشیم التماس دعا
اطلاع رسانی کنید با تشکر
خدا:بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.
بنده: خدایا ! خسته ام! نمی توانم.
خدا: بنده ی من، دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.
بنده: خدایا ! خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم…
خدا: بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان
بنده: خدایا سه رکعت زیاد است
خدا: بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان
بنده: خدایا ! امروز خیلی خسته ام! آیا راه دیگری ندارد؟
خدا: بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله
بنده: خدایا!من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد!
خدا: بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله
بنده: خدایا هوا سرد است! نمی توانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم
خدا: بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب می کنیم
بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد.
خدا: ملائکه ی من! ببینید من آنقدر ساده گرفته ام اما او خوابیده است چیزی به اذان صبح نمانده او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده
ملائکه: خداوندا! دوباره او را بیدار کردیم ،اما باز خوابید
خدا: ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست
ملائکه: پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود!
خدا: اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده ی من بیدار شو نماز صبحت قضا می شود خورشید از مشرق سر بر می آورد
ملائکه: خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟
خدا: او جز من کسی را ندارد…شاید توبه کرد….


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">