میهمان

میهمان

ما در این دنیا چند روزی میهمان هستیم ، چه خوب است فرصت را غنیمت بشماریم و در راه او گام بر داریم .
... میهمان ...

بایگانی
میهمان

ساخت کد آهنگ

مسافر

پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۸۹، ۰۸:۴۸ ب.ظ
«واقعاً نمی‌دونم که چرا از جنگ تا اینجا رسیدم. ولی خدا را شاهد می‌گیرم که هیچ روزی نیست که از واماندگی از این کاروان غبطه و حسرت نخورم و قطعاً گیر در خودمه،ازخدا می‌خوام به حق حضرت فاطمه(س) من دوست داشتم در نیروی هوایی شهید بشم ولی در نیروی زمینی دوران شهادت ما فرا برسد و از خدا فقط همین رو می‌خوام،اگه که کاری کردم، رزمنده‌ای بودم، اگرم گناهکار هستم به خاطر دوستان شهیدم خدا ما رو ببخشه و ما شرمنده نشیم و سرافکنده نباشیم، نمی‌خوام غیر از شهادت به اون دنیا وارد بشم».

سلام بر رفقای خوب و عزیزم به خصوص دوستان کاظمینی
ایام شهادت شهدای عرفه , گلهای آسمانی , حاج احمد کاظمی و یاران با وفاش نزدیکه , چند روز پیش خواب حاج احمد و دیدم مثل همیشه با اون خنده های قشنگش ازم استقبال کرد , چند بار بوسیدمش و باهاش صحبت کردم . یاد اون زمانهایی افتادم که وقتی فرمانده نیرو هوایی سپاه بود پیشش می رفتم که چقدر با صفا و دوست داشتنی بود .

به هرحال حاج احمد رفت و به آرزوش رسید و ما هنوز اندر خم پس کوچه ایم .
هنوز نفهمیدیم که زمان زود میگذره و باید کاری برای خودمون کنیم.
هنوز نفهمیدیم باید گذاشت و گذشت .
هنوز پی بازیهای کودکانه ایم و دنبال حواشی های به ظاهر خداجویانه و معنوی.
قصد جسارت به کسی و ندارم و از باب تذکر به خودم میگم اما میبینم ؛ هنوز بعضی از دوستان با رفتارهاشون و با کامنتهاشون معلومه که نمیخوان حقیقت ها رو دریابند و متاسفانه در خوابند و جای تاسف داره .
هنوز بعضی از دوستان ادامه اشتباه و برای خودشون افتخار میدونند و ...
به امید روزی که رفقا در کنار هم مثل برادر در جهت اعتلای نظام حرکت کنند .
یاعلی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۲۰
وحید

نظرات  (۱۰)

۲۰ آبان ۸۹ ، ۲۲:۴۲ سید محمد اویارحسینی
سلام علیکم
ممنون - باز هم سز بزنید
شما هم وب خوبی دارید
دنیا بی محبت فاطمه (س) ، از علف خشک پست تر است...

یا علی مدد
سلام
پست خیلی جالبی بود
باید بگم که بنده یه ارادت خاصی به حاج احمد کاظمی دارم
بیحسرت از جهان نرود هیچکس بدر

الا شهید عشق به تیر از کمان دوست
موفق و موید باشید دوستان کاظمینی
سلام
دستتون درد نکنه که شباهم به فکر ما هستی
دوست دارم اگه جایی از من مشکل دیدید مستقیم بهم بگید چون یه ذره .... اگر نگید نمی فهمم

۲۱ آبان ۸۹ ، ۱۶:۱۸ سید محمد اویارحسینی
سلام علیکم
با اسم میهمان لینک کردم شما را با افتخار - اگر لازم بود بگید چیزی بهش اضافه کنم
اگر لطف کنید با اسم بیرق ما چادر خاکی تو ...(سید محمد اویارحسینی) لینک بفرمایید وبهم خبر بدید
ممنون
و التماس دعای فراوان
سلام علیکم
اعیاد مبارک

عرفات را چه تعبیر نیکویی کرده مولا حسین(علیه السلام)
می شود به حج بروی و به دنبال گمشده ات نگردی؟!

اللهم صل علی محمدو آل محمدو عجل فرجهم
التماس دعا
سلام
پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند . اما حقیقت انست که شهدا مانده اند و زمان ما را با خود برده است (سید شهیدان اهل قلم)
عید قربان، عید شرافت بنى آدم است و کرامت انسانى اش؛ جشن رها شدن از قید پدرانى است که جان فرزند خویش را نذر قربان گاه ها مى کردند.
مبارک باد عید قربان نماد بزرگترین جشن رهایی انسان از وسوسه های ابلیس..
۲۶ آبان ۸۹ ، ۲۱:۵۷ محمدرضا غلامی
با سلام و احترام
عید قربان، پاک ترین عیدها است زیرا عید سر
سپردگی و بندگی است، عید بر آمدن انسانی نو از
خاکسترهای خویشتن خویش است.
عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است که به قرب
الهی رسیده اند.
عید قربان عید بر آمدن روزی نو و انسانی نو
است.
عید قربان که پس از وقوف در عرفات"مرحله
شناخت" و مشعر "محل آگاهی و شعور" و منا "سرزمین
آرزوها، رسیدن به عشق" فرامى رسد، عید رهایى
از تعلقات است. رهایى از هر آنچه غیرخدایى
است. در این روز زائر بیت الله الحرام،
اسماعیل وجودش را، یعنى هر آنچه بدان دلبستگى
دنیوى پیدا کرده، قربانی مى کند تا سبک بال
شود.
عید قربان بر شما و خانواده محترم مبارک باد
سلام و خداقوت
اعیاد مبارک
خوش به حاالتون با این رفقای با صفا
التماس دعا
خدا رحمتش کنه اقا وحید میبینی دنیا 2 روزه به یاده ما باش




بیادتم رفیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">